Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-05-03, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Som jag skrev tidigare i tråden så gissar jag på en ursäkt. Han kommer skylla på att han var stressad inför intervjun för att sedan bolla över fokuset på hur mycket rasistiskt hat han fått utså.

Det har du nog rätt i. Han lär ju försöka använda "hatet han fått" till att förminska "hans misstag". Och det kommer antagligen att fungera ganska bra. Jag kommer aldrig glömma detta även om media slätar över det.
Senast redigerad av jagharfritid 2018-05-03 kl. 17:18.
Citera
2018-05-03, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
En blatte som özz är ju redan kränkt till förbannelse. Dåren kommer aldrig att be om ursäkt och därför bara dras djupare ner i skiten.

HAHA! Kanske... Men det handlar ju om pengar också. Han kommer ju att bli pank om han inte ger sig.
Citera
2018-05-03, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagharfritid
Mycket riktigt.

Det känns som att Özz tror att det här kommer att blåsa över... Men de tror inte jag.

Vad kommer hända härnäst?

Tror någon att han kommer att göra det enda rätta och gå ut med en ursäkt? Eller är han för stolt?

Jag tror att han kommer försöka pudla om han tror att det kan rädda honom- gråter han ut ordentligt kaske vissa kan förlåta men det kräver dock att han inte har annat skit i mjölet som skakas fram. Frågan är ju vad han ska bygga sin image på i framtiden då hela hans karriär bygger på att han är bättre än alla andra. Hans är helt enkelt inte bra nog komiker/skådis att kunna gå över till opolitisk underhållning
Citera
2018-05-03, 17:24
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Det har du nog rätt i. Han lär ju försöka använda "hatet han fått" till att förminska "hans misstag". Och det kommer antagligen att fungera ganska bra. Jag kommer aldrig glömma detta även om media slätar över det.
Citat:
HAHA! Kanske... Men det handlar ju om pengar också. Han kommer ju att bli pank om han inte ger sig.
Citat:
Ursprungligen postat av Tryitwize
Jag tror att han kommer försöka pudla om han tror att det kan rädda honom- gråter han ut ordentligt kaske vissa kan förlåta men det kräver dock att han inte har annat skit i mjölet som skakas fram. Frågan är ju vad han ska bygga sin image på i framtiden då hela hans karriär bygger på att han är bättre än alla andra. Hans är helt enkelt inte bra nog komiker/skådis att kunna gå över till opolitisk underhållning

Allt hänger ju på vad som visar sig utgöra förklaringen till utbetalningarna, om det någonsin händer.
Citera
2018-05-03, 17:27
Medlem
1970-01-01s avatar
Jag kan inte förstå att det är så få YouTube klipp om detta (senaste veckan):
https://www.youtube.com/results?sp=CAISAggD&search_query=%C3%B6zz+nujen
"16 filtrerade resultat"
Citera
2018-05-03, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tryitwize

Ja, frågan är vem som bokar en biljett för att gynna hans gig?
Även om han skaffat snyftempati.
Citera
2018-05-03, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1970-01-01
Jag kan inte förstå att det är så få YouTube klipp om detta (senaste veckan):
https://www.youtube.com/results?sp=CAISAggD&search_query=%C3%B6zz+nujen
"16 filtrerade resultat"

Videon var seg att klippa. Mycket upprepningar men inte så att jag kände att det var lätt att mixa ihop något kul. Så jag la ner. Men 16 var lite.
Citera
2018-05-03, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Allt hänger ju på vad som visar sig utgöra förklaringen till utbetalningarna, om det någonsin händer.

Jag tror att det är lite dålig stämning nu mellan han och svågern...
Citera
2018-05-03, 17:35
Medlem
1970-01-01s avatar
Citat:
Videon var seg att klippa. Mycket upprepningar men inte så att jag kände att det var lätt att mixa ihop något kul. Så jag la ner. Men 16 var lite.

Ja ja tycker folk borde ha pratat om det (som Bert) dvs inte bara klippningar
Men verkligen ingen har pratat om det på YouTube förutom Bert.
Konstigt...
Citera
2018-05-03, 17:39
Medlem
Citat:

Knappast troligt att Özz Nujen skulle bli pank.
Han har, tack vare bl a dina och mina skattepengar, blivit mångmiljonär under sina år här i Sverige.
Har du en tanke på hur han skulle bli pank? Att han spelar på folks ängslighet över att bli betraktade som rasister, det känner jag väl till, men menar du att han spelar på annat sätt? På att SKV inte skulle straffbeskatta/skönstaxera honom ända i personlig konkurs?
En tilltalande tanke att få se ÖN bli en "sutare", för att tala kronofogdemål. En "sutare" saknar utmätningsbara tillgångar..
Citera
2018-05-03, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1970-01-01
Ja ja tycker folk borde ha pratat om det (som Bert) dvs inte bara klippningar
Men verkligen ingen har pratat om det på YouTube förutom Bert.
Konstigt...

Kan ju vara det att han är uppenbart är dum i huvudet så att det finns inte så mycket att tillägga om man ska vara seriös.
Citera
2018-05-03, 17:42
Medlem
S.Kandals avatar
Citat:
Mycket riktigt.

Det känns som att Özz tror att det här kommer att blåsa över... Men de tror inte jag.

Vad kommer hända härnäst?

Tror någon att han kommer att göra det enda rätta och gå ut med en ursäkt? Eller är han för stolt?

Det komiska är att Özz säkert förväntar sig en ursäkt, inte tvärtom. Dylika personer har en självbild och ett ego som överskuggar all logik. Det är i Özz ögon omöjligt att han personligen gjort någon tokigt, detta oavsett om så är fallet eller inte. Özz tror således på vad han själv säger även om han vet att han ljuger, visst är det underbart. Och då kan vi såklart glömma någon pudel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in