Citat:
Ursprungligen postat av
Utflyttad
Jag tror att tystnaden har berott på att polisen har lagt locket på i kombination med att Özz sedan länge har varit mainstreammedias, präktiga politikers och ännu batikhäxors lilla kelgris.
Jag använder inte gärna det ordet, men att Özz Nujen tycks vara Malou von Sivers lilla kelgris kan vi nog enas om. Om detta gör henne till en "batikhäxa" låter jag vara osagt. Men i en intervju från 2015, så säger MvS: "Jag har bjudit in en favoritgäst, faktiskt" -och det är förstås Özz Nujen.
Här avsnittet (ca 16 min):
https://www.youtube.com/watch?v=_Wgk3f58PyY
I den intervjun och där vår lille komiker inte en enda gång går till attack mot MvS, för hos henne känner han sig trygg, så framkommer intressant info om hur ÖN låter Måns Möller dra det tyngsta lasset när det kommer till att få ihop manus till
Sveriges Historia -den nakna sanningen. Jag tycker synd om Måns Möller. En lättlurad svenne som utnyttjas av ÖN och som underlättar bokningarna.
Gissar att MM idag håller sig för skratt och kanske också förbannar sin naivitet. Jag skulle vilja uppmana MM att asap hoppa av allt samarbete med Özz Nujen. Den mannen kommer annars att dra med sig MM ner i fördärvet. Bert Karlsson är på krigsstigen och han vet hur de mediala slipstenarna skall dras. MSM kommer att tvingas börja skärskåda vår lille komiker. Det är på tiden!