2007-01-28, 16:19
Medlem
Rossinos avatar
LoL

hhaha folk som leker balla och säger att det är invandrare?

Dom är svenskar hela högen, dessutoms wiggers, töntar allt man kan tänka sig säga om dom!
Citera
2007-01-29, 22:50
Medlem
zhypers avatar
Han som pissade i mössan heter victorn på apberget och är allmänt känd bland ungdomar i umeå, det var herman han bråkade med bland annat.

Han har någon form av utvecklingsstörning som påverkar hans sociala förmåga..
Citera
2007-01-30, 11:03
Medlem
Rossinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zhyper
Han som pissade i mössan heter victorn på apberget och är allmänt känd bland ungdomar i umeå, det var herman han bråkade med bland annat.

får jag fråga vad apberget är? Jag är inte bosatt i umeå och jag själv anser att folk som slår ner folk på det viset är wiggers
Citera
2007-01-30, 14:35
Medlem
Lex Talioniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zhyper

Den där 'victorn' verkar vara just efterbliven. Medverkade han verkligen i något av överfallen? :-)
Citera
2007-01-30, 15:36
Medlem
zoddris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rossino
får jag fråga vad apberget är? Jag är inte bosatt i umeå och jag själv anser att folk som slår ner folk på det viset är wiggers

apberget är ett community i stil med lunarstorm.

Förövrigt intressant att det inte var ett invandrargäng. Trodde det var samma typer som sprungit runt på Ålidhem och härjat samt försökt hota fulla människor påväg från krogen.
Citera
2007-02-08, 13:59
Medlem
Mandarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoddri
Man undrar ju om det är samma gäng som är ute igen, tror inte det skulle förvåna någon. Lite lustigt att inga tidningar vill skriva ut ett signalement också..

Artikeln i VK säger förövrigt inte nåt som inte står i expressen: http://www.vk.se/Article.jsp?article=99614

Jag såg den där lilla incidenten och jag kan väl sammanfatta det med att verkligheten inte stämmer överrens med artikeln. Polisen utförde i vanlig ordning ett utmärkt spaningsarbete genom att stå utanför Max och glo på tre oskyldiga svarta killar som satt och käkade hamburgare istället för att köra ca. 150 meter bort, runt hörnet och få tag i gänget som stod för misshandeln (tro mig, svårt att missa dom)...

Och nej, det var inte samma personer som vid dom tidigare överfallen såvitt jag kunde se.
Citera
2007-02-21, 23:31
Medlem
zhypers avatar
Victorn är förståndshandikappad, rasist, nazist, megaantifeminist och som grädde på mosen importbarn från nåt negerland..
Citera
2007-02-21, 23:46
Medlem
UpplysTs avatar
Fula gubbens radar är skev.....men det är ju hans livsuppgift här i livet att så fort det är nån misshandel så ska han in och säga att hans radar går igång.......
Citera
2007-03-21, 23:00
Medlem
kalabalikens avatar
F.G:s radar är inte alls så skev. Åtminstone inte vad gäller ett av överfallen (Ålidhem). Rättegången har hållits, men dom har inte avkunnats.
http://www.folkbladet.nu/2007/03/14/...tala-overfall/

Intensiva RYKTEN gör gällande att en av de åtalade är son till denna man:
http://www.jabaramin.se/
Hans personvalskampanj var 7 (sju!) kryss från att ta honom till riksdagen. Kanske tur att det inte blev så, då kan han vara hemma och hålla ordning på grabben istället.
Citera
2007-03-30, 22:28
Medlem
kalabalikens avatar
Nu är rättegången klar vad gäller överfallen på Ålihem och Östra Gymnasiet. För straff se:
http://www.vk.se/Article.jsp?article=111803
Citera
2007-03-30, 22:58
Medlem
"Stränga straff" my ass..
Fast det är klart, dem där lär nog få det hett om öronen när dem kommer hem iallafall om ryktet stämmer.
Citera
2007-04-24, 09:07
Medlem
jag tycker lite synd om personerna som åkt in pga detta. visst har dom förtjänat straffet, men jag känner dom och dom är egentligen väldigt trevliga personer, tänker inte nämna något namn, men de känns väldigt konstigt att en av dessa personer är en kille som jag lekte med när jag var liten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in