2006-11-20, 13:14
Medlem
Vilka? Måste bestå av ett antal fega människor i bekantskapskretsen som inte vågar tjalla. Kanske läge för polisen att gå ut med belöning - kanske sponsrad av Nokia.
Citera
2006-11-20, 13:39
Medlem
zoddris avatar
Heh, jag hade själv tänkt starta en tråd om dethär med du var snabbare.

Här är lite artiklar från lokaltidningen:
http://www.vk.se/Article.jsp?article=89092
http://www.vk.se/Article.jsp?article=89166
http://www.vk.se/Article.jsp?article=89168
Citera
2006-11-20, 13:53
Medlem
%s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunderSam
Vilka? Måste bestå av ett antal fega människor i bekantskapskretsen som inte vågar tjalla. Kanske läge för polisen att gå ut med belöning - kanske sponsrad av Nokia.

Golare är den lägsta formen av varelser. Man ska hålla käft.
Citera
2006-11-20, 13:58
Medlem
Fula Gubbens avatar
Invandrarradarn ger ett utslag på 9.5.

- F.G
Citera
2006-11-20, 14:13
Medlem
Sir.Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av %

Personer med en Ghettosyn på samhället, som du verkar ha, är den lägsta formen av varelser. Har aldrig förstått det där med att alltid hålla käften, vad som än händer. Tycker du att man ska låta skiten fortsätta?
Citera
2006-11-20, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av %

Skulle aldrig hålla käft när det gäller ett helt gäng, i mina ögon fega små skitar som ger sig på en ensam stackare... har aldrig haft någon större kärlek till fega & svaga människor som du uppenbarligen har!
Citera
2006-11-20, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Invandrarradarn ger ett utslag på 9.5.

- F.G

På en skala på 5
Citera
2006-11-20, 16:45
Medlem
Någon som vet vilka det är?

Någon som vet vilka det är? Ålder? eller så?
Citera
2006-11-20, 20:30
Medlem
kalabalikens avatar
Jag tror att möjligheterna för polisen att få reda på vilka dessa är är rätt så goda. Givet att det är samma gäng i de flesta fallen har ju ett flertal personer sett dem på nära håll. Förhoppningsvis räcker det med detta och en trave skolfotokataloger från de senate åren. Jag skulle också tro att "the usual suspects" kommer att funka ganska bra också, knappast troligt att dessa huvklädda dårar inte haft anledning att stifta bekantskap med polisen tidigare. Någon observant ledare på en fritidsgård kan också räcka. Fast nu gäller det förstås att något offer verkligen sett ansiktet på någon eller några av dem.
Citera
2006-11-20, 20:32
Medlem
kalabalikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krimonlogen
Någon som vet vilka det är? Ålder? eller så?

Alltid kul med förstaposter!
Men det jag egentligen undrar över är vad en krimonlog är? Felstavat nick? Jävligt trist i så fall.
Citera
2006-11-20, 22:07
Medlem
Haecceitys avatar
Man kan ju alltid hoppas att detta slödder hoppar på fel person, dvs nån som trots allt kan försvara sig. Har i gott minne när några drägg skulle mucka gräl med valfri neger på nån pub i USA o valde Iron-Mike Tyson.
Citera
2006-11-20, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalabaliken
Jag tror att möjligheterna för polisen att få reda på vilka dessa är är rätt så goda. Givet att det är samma gäng i de flesta fallen har ju ett flertal personer sett dem på nära håll. Förhoppningsvis räcker det med detta och en trave skolfotokataloger från de senate åren. Jag skulle också tro att "the usual suspects" kommer att funka ganska bra också, knappast troligt att dessa huvklädda dårar inte haft anledning att stifta bekantskap med polisen tidigare. Någon observant ledare på en fritidsgård kan också räcka. Fast nu gäller det förstås att något offer verkligen sett ansiktet på någon eller några av dem.

Mm, jag tror också att dem kommer att åka dit... UG-ledarna i Umeå har grymt bra koll kan jag intyga Hoppas dem åker fast, eller att dem stöter på fel person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in