Citat:
Ursprungligen postat av
mahuang
Det stämmer inte, majoriteten av norrländska män importerar asiater och skaffar barn med dem och de ser helasiatiska ut. Dessutom importerar de asiatiskornas barn de skaffade i hemlandet.
Det är även mycket flyktingar i norrland.
Nja, att majoriteten skulle ha asiatiska fruar stämmer inte (även om jag själv ironiskt nog tillhör den kategorin), däremot är det vanligare här än i södra Sverige kan jag tänka mig. Dock så är det stor skillnad på att frivilligt ta hit flitiga östasiater som arbetar och gör rätt för sig och fylla landet med MENA som nästan ingen egentligen vill ha att göra med. Utseendet på halvasiater varierar mycket, vissa ser mer västerländska ut med lite finsksamiska drag.
Oavsett så är inte östasiater något större hot mot vare sig vår kultur eller välfärd, jag skulle knappt ha några problem alls med vår invandring om den enbart bestod av folk därifrån (förutsatt en jämn könsfördelning eller övervikt av kvinnor). Tvärtom så föredrar jag mycket med deras konservativa kultur över progressivt genustrams, så en mix av den svenska och östasiatiska våre win-win i min bok. Självklart så tycker jag att man bör bevara den svenska särarten, men alla kommer inte heller att "rasblanda".
Flyktingarna kommer inte stanna här i någon större utsträcking, över 95% av dom flyttar söderut när de får uppehållstillstånd. Skulle dock föredra att det gällde 100% av de som inte skaffar en egen försörjning dock, men vi får nog ge det några år innan den bidragskranen stängs.