2018-05-01, 20:30
Medlem
Oj, Anna är ju ganska mycket större nu än när hon vann.
Citera
2018-05-01, 20:36
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Laddar upp lite videos från insta från de senaste dagarna.

De här sk powerwalksen verkar det inte vara någon fart i direkt, verkar gå rätt slött vad jag kan se. Men tar man 12412 steg på 7,6 km så förstår jag att det inte går undan.
Jag jämförde med mig själv som går 10200 steg på 7,9 km ( och jag är 157 cm)

Och självklart är hennes otroooooligt ordentliga barn ute och firar valborg med henne, de är minsann inte ute och slarvar som andras ouppfostrade barn🤦🏻‍♂️
Ja den kvinnan är bara för mycket alltså.

https://minfil.org/S4gfn8e5b9/17C50E...3D930DC174.MP4
https://minfil.org/P3g0n5eeb7/81F0CA...DA7BC3856C.MP4
Tack för uppdateringen =)
Jag gillar särskilt att kunna se vilka myndigheter o dyl som laddat ner dessa klipp:
"Creeper
Vilken myndighet/tidning har laddat ner filen?
Rikspolisstyrelsen (RPS) 17 gånger"
Citera
2018-05-01, 20:44
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma69
Hörde att det varit problem mellan de tu, R hade tydligen en kk med en kvinna han träffat på sitt arbete 😱 vet inte om det är över nu men Tunnan fick veta på någotvis och bröt ihop, det var i samma veva som”arga snickaren ” spelades in Tunnan var ett nervvrak hon fick också förfrågan om att vara med i Lyxfällan men avböjde 🤥

Skulle i o f inte förvåna mig om det du säger är sant, men Roberto är ju en toffel utan dess like, men kanske någon donna väckt hans intresse. För att leva med Flodis-Tunnan måste man ju både vara blind, starkt begåvningsförsvagad, dum samt ha självskadebeteende! Kanske har han börjat vakna, och vill skiljas, men vad jag vet så finns det inga skillsmässohandlingar inlämnade? Det är ju han som har slantarna, så borde ju vinna på att dra. Lägenheten har väl dessutom stått på svärfar.

Är den såld förresten?
Citera
2018-05-01, 21:45
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Vilken bra 1:a maj. Under några dagar har Booken lagt ut "visdomsord" om att hon inte bryr sig ett dugg om vad andra tycker
Så kommer dagens underbara inlägg då hon är fullständigt galen och spyr galla över alla som VÅGAR kritisera henne. Dessutom lägger hon ut ut den här bilden på sin kropp. Fick mig att skratta högt.
Kolla listen bakom henne - mer photoshoppat än så här är nog svårt att åstadkomma
Varför ställer människan sig vid en list och inte en vit vägg????

https://minfil.org/p0D9nfe7b4/IMG_3899.PNG
Den enda som hade laddat ner var rikspolisstyrelsen?
Citera
2018-05-01, 21:46
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Skulle i o f inte förvåna mig om det du säger är sant, men Roberto är ju en toffel utan dess like, men kanske någon donna väckt hans intresse. För att leva med Flodis-Tunnan måste man ju både vara blind, starkt begåvningsförsvagad, dum samt ha självskadebeteende! Kanske har han börjat vakna, och vill skiljas, men vad jag vet så finns det inga skillsmässohandlingar inlämnade? Det är ju han som har slantarna, så borde ju vinna på att dra. Lägenheten har väl dessutom stått på svärfar.

Är den såld förresten?

I början av året sa hon att hon hade fått ett brev via advokaten där troligen den andra kvinnan skrivit något om att Roberto ville skiljas.
Hon förnekade att Roberto ville skiljas och skrattade åt det hela på liven. Det står tidigare i tråden, tror det var under januari eller februari.
Citera
2018-05-01, 21:53
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
I början av året sa hon att hon hade fått ett brev via advokaten där troligen den andra kvinnan skrivit något om att Roberto ville skiljas.
Hon förnekade att Roberto ville skiljas och skrattade åt det hela på liven. Det står tidigare i tråden, tror det var under januari eller februari.
Jo, nu minns jag det när du nämner det. Det är riktigt, det har omnämnts tidigare i tråden. Jag undrar ett par saker:
Är lägenheten i Solna såld?
Är skillsmässopapper inlämnade?
Vart ska Flodisen flytta?
Hur ska hon försörja sig när Roberto träffat en ny kvinna?

Egentligen så skiter jag i vilket, men eftersom Flodis-Tunnan älskar att vräka ut sig i media så får hon gärna ge ett svar på ovanstående. Fast något ärligt svar lär vi ju inte få.
Citera
2018-05-02, 02:02
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
Tack för uppdateringen =)
Jag gillar särskilt att kunna se vilka myndigheter o dyl som laddat ner dessa klipp:
"Creeper
Vilken myndighet/tidning har laddat ner filen?
Rikspolisstyrelsen (RPS) 17 gånger"

Man undrar ju lite vad det är som gör att just Rikspolisstyrelsen laddat ned ena klippet 17 gånger och det andra 7 gånger? Är de bara sjukligt intresserade av AB och har laddat ned dem för privat bruk på arbetstid eller finns det något på klippet som intresserar dem á yrkets vägnar? Är det Antonios suspekta förehavanden de spanar på? Riktigt märkligt - seriöst alltså.

Med 17 nedladdningar så måste det vara nästan en hel avdelning på RPS som sitter och spanar på Annas brasa...
Citera
2018-05-02, 08:24
Medlem
https://instagram.com/p/BiQu68RB3oO/ Vår tunna är tillbaka 👍🏻
Citera
2018-05-02, 08:36
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma69
https://instagram.com/p/BiQu68RB3oO/ Vår tunna är tillbaka 👍🏻

Det kan man nog påstå
https://minfil.org/A8X0n1e2bc/IMG_3907.PNG
Citera
2018-05-02, 09:21
Medlem
Hon påstår att hon inte gör personangrepp och att hon inte bryr sig vad folk skriver. Varför är hon så otroligt otrevlig om någon ifrågasätter hennes påstående om vikt? Hon ljuger om sin vikt nu och det gjorde hon ju förut oxå. Hon påstod att hon vägde runt 60 fast hon låg runt 80, samma som hon gör nu. Fattar inte hur någon vill ha med henne att göra. Följarna på insta påstår att hon är en förebild, för vadå? Mytoman, kleptoman,uppfostra en våldtäktsman, jämt hamna hos kronkalle det är bara att plocka något lockande.....
Citera
2018-05-02, 09:21
Medlem
En sak man måste ge Tunnan, hon är konsekvent i sin inkonsekvens
Citera
2018-05-02, 09:40
Medlem
Tunnan har ingen som helst insikt och reflekterande tänk på vad hon säger el skriver.

Finns en live på youtube där Tunnan hotar en följare att denna ska passa sig jävligt nog, passa dig! Enl mig finns det bara ett sätt att tolka det, se det själv och reflektera det är när hon ligger i sängen och äter melon och är allmänt otrevlig och smaskar som jag vet inte vad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in