2018-05-02, 07:11
Medlem
oldtimedrunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Varför är det här ett problem annat än ur en rent rasistisk synvinkel? Då om inte förr kommer svenskarna att tvingas sluta göra skillnad på människor utifrån religion och hudfärg.

Ja vad bra eller hur, då kommer det toleranta mellanösternfolket visa upp sin välkända humanism och tolerans.
2018-05-02, 08:02
Medlem
Christopher.s avatar
Hur samhällsutveckling kommer bli är ganska enkel att förutspå, kolla på Sydafrika alternativt Brasilien. Det är dit vi är på väg med stormsteg. Tycker det är väldigt tydligt när man ser yngre generationer, svenskar är redan en minoritet på många platser.
2018-05-02, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woodsmoke
Att den undermåliga texten är skriven av någon med status av forskare/doktor är vad som borde vara det av intresse.

Och en mordmusstänkt rasist.

Hübinette är ett av många symptom på hur sjukt och eländigt land Sverige blivit.

Han är nog, med sitt hat mot vita människor, minst supernöjd med att svenskar utavlas.
2018-05-02, 08:16
Medlem
Citat:
Varför är det här ett problem annat än ur en rent rasistisk synvinkel? Då om inte förr kommer svenskarna att tvingas sluta göra skillnad på människor utifrån religion och hudfärg.

Visst blir det problem.

Afrikaner och araber får ju jobba för att hitta blonda och blåögda svennehoror att våldta.
2018-05-02, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
Hur samhällsutveckling kommer bli är ganska enkel att förutspå, kolla på Sydafrika alternativt Brasilien. Det är dit vi är på väg med stormsteg. Tycker det är väldigt tydligt när man ser yngre generationer, svenskar är redan en minoritet på många platser.

Många unga invandrare känner hopplöshet. De får inga jobb, inga bostäder och har inget inflytande i politiken.
2018-05-02, 08:23
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mein.Neger
Tobias Hübinette som är expert kring demokrafiska frågor har räknat ut svenskarnas framtid i Sverige.

https://tobiashubinette.wordpress.com/2018/04/28/det-nya-sverige-usa-demografi-mangfald/

Vad tycker ni om det här? Förvånade?

Detta är såklart glädjande nyheter för den sjuke Hübinette som för några år sedan gick runt på gatorna och slog svenska barn och pensionärer eftersom att dessa ”kränkte” honom. En sociopat utan dess like.
2018-05-02, 08:31
Medlem
KahlanAmnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Icetea101
Det är redan försent. Sverige är förlorat sedan 10år sen. Ni ville ju ha detta, så varsågoda.

Jag kommer att konvertera till islam eller flytta utomlands. Hur som helst så kommer jag inte att riskera mitt liv för ett pissfolk (svenskar) som saknar självbevarelsedrift.

Du ville ha det, Fyfan för dig som drar ner oss andra hederliga i skiten.
2018-05-02, 08:33
Moderator
Motvillig1.2s avatar
Efter 40 år av "det kommer aldrig att hända", "var inte löjlig" och "överdriv inte" så kastas masken och det blir dags för sanningen även här? Ja, varför inte? Efter 40 år av lögnerna om att asylinvandringen som vinstaffär talas det ju nu om kostnaderna och problemen. När det redan är för sent....

Som det skrivs är utvecklingen helt ohejdbar även med nollad nyinvandring. Och någon nollad invandring finns inte på kartan. 87% av befolkningen röstade 2014 på partier som lovade att obegränsad asylmassinvandring skulle vara viktigare an alla andra frågor tillsammans. Dagens sjuparti har inte gjort annat än att skärpa retoriken (strypt flödet har EU/Turkiet gjort). Någon skarp och implementerad politik finns inte och nu väntar gigantiska vågor anhöriginvandring. Detta sjuparti kommer att få runt 75% av rösterna i nästa val.

Grattis svenskar, ni har givit upp något som era förfäder och många många folk offrat (och än idag offrar) oerhörda mängder blod för: ett eget hem där ni får vara trygg majoritetsbefolkning. Nu väntar en evighet av etnicitetskonflikter. Ett balkaniserat Sverige där ni far väga er vilja att slava åt bidragsparasiter mot er tolerans for den nivå av kriminalitet som kan väntas om ni inte pacificerar dem med bidrag. Som bonus får ni kulturdriven brottslighet som gruppvåldtäkter och annat kul.
2018-05-02, 08:33
Medlem
Ja Det skär i hjärtat att tänka att man varje dag går till jobbet för att försörja dessa människor som kommer hit för att våldta , leva på bidrag, skapa kaos och ta våra kvinnor. Samtidigt som man är förbjuden att säga något negativt om det.

Jag som bor i Malmö frågar mig hur politikerna tänker som säger att vi måste integrera invandrare i svenska skolor. Vid detta lagen skulle en blandning leda till att svenskar integreras med kaosblattars kultur. Då står vi i slutändan bara med kaosblattar kvar. Det skär i hjärtat när man ser blonda tjejer prata kaxig-blatte dialekt med dess felaktiga grammatik. Man undrar varför svenska folket helt plötsligt tyckte det var bra att utplåna sig självt. Idén måste ju ha kommit någonstans från, för det är ingen naturlig princip.

Visst är det tveklöst som så att mångkulturen är irreversibel vid detta laget. Vi kan kanske skapa enklaver för de vita som trots allt kan fortsätta bygga upp landet, men det gäller nu att planera för framtiden och flytta till ett bra område. Vi kommer även se en urholkning av välfärden på samma sätt som skett i UK och USA. Det positiva är att sossarna kommer dö, för välfärdssamhällen fungerar bara i homogena länder.
2018-05-02, 08:36
Medlem
Gabriel2017s avatar
Det är början på slutet för den etniske Svensken, ett folk kommer försvinna ur tiden för att ersättas med ett annat. En "långsam" etnisk rensningen, om en generation är det över. Vi får betala för vår egen etniska utrensning, över skatten, genialiskt!. Det är så våra Globalister vill ha det, och så blir det också. EU skall bli det nya Riket, en "demokratisk diktatur", med ett Tyskland och Frankrike som bestämmer.
2018-05-02, 08:37
Medlem
CpPraktikantens avatar
Jag kommer att fortsätta göra mitt och rösta SD/AFS, men när jag är klar med högskolan drar jag illa kvickt till första, bästa vita land.
2018-05-02, 08:41
Bannlyst
Citat:

Har du data från någon större studie att så görs idag? - sen att du kan hitta enstaka fall av uppenbar diskriminering är jag helt med på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in