Citat:

Ursprungligen postat av 
why123

Föräldrar talar ogärna om sina barns självmord, det stämmer! Men när här fanns en sådan glasklar orsak så behöver ju inte föräldrarna klandra sig själv, eller hur?
Du har fullständigt rätt! Det inträffade ett fall i Norge som det skrevs om i tidningarna där flickans mamma talar ut.
Du inser inte skillnaden mellan ett polisanmält fall där man diskuterar vad som har hänt och denna tråden som fullständigt saknar fakta?
Detta är kanske off-topic men en sak måste jag säga, jag har den djupaste sympati för Jimmie Åkesson. Han arbetar verkligen i motvind, hans anhängare sitter och skriver så mycket skit på flashback att det drar ner hela partiet.
Det räcker med ett fejaninlägg så går de igång! Finns det inga källor så sitter någon på Fria Tider som bevakar flashback och skriver en artikel  (som kan vara helt gripen ur luften) då hänvisas det till den artikeln.
På så sätt lever flashback och Fria Tider i symbios och de flesta av oss vet det och bara skrattar när ni tar allt, precis allt på blodigt allvar.

Som du kanske såg, så skrev Document, att "norsk media försökte tysta ner händelsen av politiskt korrekta skäl". Men i Norge lyfte den lilla lokaltidningen i Trondheim fallet - i Sverige är medias  mörkläggning av dessa fall total.
Jag vet inte vad du åsyftar med: "så sitter någon på Fria Tider som bevakar flashback och skriver en artikel  (som kan vara helt gripen ur luften) då hänvisas det till den artikeln".
Två artiklar i Fria Tider om invandrares våldtäkter av 13-åringar  har som jämförelse nämnts i tråden, dels en artikel om en norsk flicka, som tog livet av sig en månad efter gruppvåldtäkten, dels en artikel om ett rättsfall i Västerås  där tre somalier dömdes för våldtäkt av en 13-åring. 
Fria Tider har inte skrivit ngt om det fall, som TS uppmärksammade, där är källan f.n. enbart ett inlägg på Facebook. 
	Citat:

Fick idag reda på att en bekants dotter, som för två år sedan blev våldtagen 14 år gammal av migranter som inte ens straffades, tog sitt liv 16 år gammal i fredags förra veckan. 

Jag finner det personligen osannolikt att skribenten på Fejan skulle ha fabulerat, då det finns samma slags fall i Norge och inte minst mängder av fall i Storbritannien -  men det kanske du utgår från. Om man, som du säger dig göra, bara skrattar,  när folk upprörs över den importerade våldtäktsbrottsligheten... så torde ju brottsutvecklingen i Sverige erbjuda dig dagliga muntrationer.