2018-04-29, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Klart med ny säsong alltså? Härligt.

Jepp, kunde ju postat länken tidigare, men här är den.

https://www.tv4.se/robinson/artiklar/s%C3%B6k-till-robinson-2019-58fe30cdfca38f959500027e
2018-04-29, 18:24
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kadden
Så du hittade tråden Pascal. Duktigt jobbat!

pappskallen är ingen värdsmästare
2018-04-29, 18:28
Medlem
Tenedors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TJudge
Oj vad mycket hat här, måste vara väldigt jobbigt att se när en världsmästare får snyggaste tjejen.

Snyggaste tjejen i Robinson möjligtvis. Hon ser bra ut, men inte mer än så. Hennes brist på intelligens gör henne inte mer attraktiv. Exakt samma sak med Pascal. Antingen är du Pascal eller bara helt frånvänd från verkligheten. Tror inte att någon vill vara/vill vara med varken Pascal eller Nicoline. Äckliga människor.

Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Hon är en tia utseendemässigt. Korkad? Hon är verkställande direktör så det argumentet faller platt.

Tia? Håller nog med någon tidigare som nämnde 6-7. En sjua kan jag ge henne, absolut inte mer. Att kalla sig VD i ett företag som sponsras av föräldrarna och du är den enda anställa kräver absolut ingen tankeverksamhet. Det är snarare ett tecken på bortskämdhet och arrogans.
2018-04-29, 18:35
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
pappskallen är ingen värdsmästare
Vilken tur att du talade om det
2018-04-29, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tenedor
Snyggaste tjejen i Robinson möjligtvis. Hon ser bra ut, men inte mer än så. Hennes brist på intelligens gör henne inte mer attraktiv. Exakt samma sak med Pascal. Antingen är du Pascal eller bara helt frånvänd från verkligheten. Tror inte att någon vill vara/vill vara med varken Pascal eller Nicoline. Äckliga människor.

Tia? Håller nog med någon tidigare som nämnde 6-7. En sjua kan jag ge henne, absolut inte mer. Att kalla sig VD i ett företag som sponsras av föräldrarna och du är den enda anställa kräver absolut ingen tankeverksamhet. Det är snarare ett tecken på bortskämdhet och arrogans.

sjua tycker jag var lite snålt, vad är det som gör att hon inte håller för mer? 8+ anser jag!
2018-04-29, 19:01
Medlem
Tenedors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viktorolsson34
sjua tycker jag var lite snålt, vad är det som gör att hon inte håller för mer? 8+ anser jag!

För mig är det nog personligheten som gör henne oattraktiv. Innan hon öppnar munnen ser hon betydligt trevligare ut!
2018-04-29, 19:57
Medlem
SkitNerDigFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tenedor
För mig är det nog personligheten som gör henne oattraktiv. Innan hon öppnar munnen ser hon betydligt trevligare ut!
Sedan har hon en kropp som en planka, men det är ju smaksak om vad man gillar. Men som du säger hennes personlighet är oattraktiv.
2018-04-29, 20:06
Medlem
Tenedors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkitNerDigFan
Sedan har hon en kropp som en planka, men det är ju smaksak om vad man gillar. Men som du säger hennes personlighet är oattraktiv.

Håller med dig till viss del. Hon är lite väl platt, men samtidigt snäppet bättre än anorexia-kroppen som tycks vara målet bland unga tjejer idag. Personligheten tycker jag är värre än utseendet.

Ser för övrigt fram emot dagens avsnitt. Någon i feminazi-pakten ryker. Förmodligen blir det Nicoline eller Victoria, men det enda som är 100% säkert är att någon av de 6 mest osympatiska (Johaneeeh och Lillemor utöver de fyra i Syd-pakten) ryker. Det gillas!
2018-04-29, 20:46
Medlem
Xedomes avatar
Robban Follin är en 10-poängare. Snygg kropp, skön stil, laid-back och sexig. Allt man behöver veta. Jävligt surt att han skadade armen. Pascal går att titta på, men man måste ju slå på mute på fjärren varenda gång han bräker igång sitt narcissist-snack.

2018-04-29, 20:57
Medlem
För allmänbildningens skull
http://bolagsverket.se/ff/foretagsformer/aktiebolag/starta/privat/privata-1.3236

"Styrelse och verkställande direktör
Privata aktiebolag

ska ha en styrelse med en eller flera ledamöter. Om styrelsen består av en eller två ledamöter ska det finnas minst en suppleant.
ska ha en styrelseordförande om styrelsen består av fler än en styrelseledamot
behöver inte ha en verkställande direktör, men kan ha det om de vill."
Så i Nicolines fall kan VD titeln vara mer för att fylla ut visitkortet, en tom titel utan praktisk betydelse.
Alltid imponerar det på någon.
2018-04-29, 21:03
Medlem
KrossedOuts avatar
TV4 spoilar direkt att Pascal inte åker ut. Amatörer.
2018-04-29, 21:03
Medlem
Fake ass bitches- är det Victoria som åker?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in