Väntan är olidlig, nu fattas bara ett sista medialt, desperat försök av äkta skämskuddekaraktär av allas vår hårboll just nu, ty att få släppas in i värmen igen är dennes största önskan, kommer givetvis misslyckas och den offentliga förnedringen blir total men kommer garanterat bli en syn för gudar och för en gång skull bra jävla TV, Malou?
Hur jävla dum är Måns Möller tro?
De två har ju hängt ihop i typ 10 år.
Borde finnas rätt många godbitar om man följer deras turnéer bakåt i tiden. Vilka klubbar de ”arbetat” på & hur pröjset gått till, samt vad för rykten de har på dessa krogar och i branschen.
Kan jag tänka mig därför killen är tyvärr inte pålitlig.
Att skryta om sin egna höga skattemoral samtidigt som man anlitar svart arbetskraft är som att vara självutnämnd feminist och vara sexualförbrytare.
Har alltid undrat hur man som svensk kan betala för att se Özz då mycket av hans material handlar om hur korkade och rasistiska svenskar är.
Hoppas hans karriär är äver. Han är ekonomiskt oberoende så han klarar sig bra.
Samtidigt är det maximal 100 %-ig otur att familjen Nujen lyckas anlita terroristen Akilov, finns tusentals andra och händiga illegala invandrare som det istället hade kunnat vara.
Tycker jag också haft otur i livet. Men jag har inte sökt ekonomisk asyl 350 mil från "hemlandet"...
Hur jävla dum är Måns Möller tro?
De två har ju hängt ihop i typ 10 år.
Borde finnas rätt många godbitar om man följer deras turnéer bakåt i tiden. Vilka klubbar de ”arbetat” på & hur pröjset gått till, samt vad för rykten de har på dessa krogar och i branschen.
Måste väl finnas många FB’are ute i svängen
Känns som Özz visade sitt riktiga jag i UG-intervjun
Han blir hetsig och nästan galen.
Varför beter han sig som ett pucko och ljuger?
Tänk om han från början berättat exakt hur det var.
"Jag har betett mig väldigt illa och anlitat svart arbetskraft trots att jag är rik och haft råd att betala vitt. Jag ångrar detta något enormt mycket och förstår de som nu blir besvikna och arga på mig. Förstår att mitt förtroende är skadat efter det som hänt"
Kunde ingen rådgivare sagt detta till honom?
Undrar om miljonerna rullar in på samma sätt som tidigare efter detta.
Kan jag tänka mig därför killen är tyvärr inte pålitlig.
Att skryta om sin egna höga skattemoral samtidigt som man anlitar svart arbetskraft är som att vara självutnämnd feminist och vara sexualförbrytare.
Kort och gott är han den kurdiska varianten av Kapten Klänning a.k.a. Göran Lindberg (polis)
"Göran Lindberg var en drivande kraft för att uppmärksamma problem kring könsdiskriminering, sexuella trakasserier och våld mot kvinnor, särskilt bland poliser. Engagemanget hyllades i flera fall av kollegor, press och politiker. I slutet av januari 2010 häktades Lindberg misstänkt för flera sexualbrott. I ljuset av hans engagemang kring genusfrågor väckte häktningen stor medial uppmärksamhet och kontroverser kring den svenska polisens jämställdhetsarbete. År 2010 dömdes han av hovrätten till sex års fängelse för bland annat grov våldtäkt."
Mången ängslig pk vurmande mångkulturalist har haft typer som Soran och Özz som stödjeben då dessa filurer i en ytlig mening visat att de tillägnat sig vissa av våra koder. Med hjälp av floskelbingo har de kunnat häva ur sig "skämt" med godkännandestämpel från den mediala och kulturella överheten.
Att Özz nu framkallar såväl aggressioner som skadeglädje har helt med att göra att han i detta delikata ärende visat att han saknar svenskhet. Förnissan har lossnat.
Fler och fler inser att han egentligen aldrig varit rolig utan att det handlat om psykologiskt önsketänkande om det "lyckat" mångkulturella som trycks ner i halsen på vanliga svennar. Tycker Malou att det är stor humor så måste det vara roligt (som många gått på) vilket det alltså inte är. Det har handlat om att försvara en mångkulturell skenverklighet. Att den nu är på väg att krackelera kan vi alla vara överens om.
Tidigare fans smyger nu i buskarna men till min stora glädje dyker det upp sådana som försvarar Özz på denna tråd och håller den i liv. Enbart positivt då dessa hysteriker bidrar (utan att begripa det) till att skifta den skadliga mentalitet som söndrat och härjat i vårt land så länge.
(Byter tråd för att inte gå off-topic)
Jag fattar ärligt talat inte kränktheten över att han driver med svenskarna/svenskheten, alla ståuppare driver med sin publik. Vidare driver han ju friskt med blattar, kurder och sig själv. Eller, nja: Sin far i alla fall Jag tycker det är kul för min del, men smaken är som baken.
Vad jag bestämt vänder mig emot är att han anlitas som värdegrundsföreläsare av kommuner och liknande, där vi tvingas lyssna till hans floskler - frikostigt betalt med våra egna pengar. Det är fan inte ok, och även om hans komikerkarriär lyckas halta vidare lär det vara slut på detta.
Så har vi hans krönikor i Expressen. Jesus, hjälp mig.
Han är en undermålig skribent helt enkelt, hans samtidsanalys är rent pinsam och hans försök till skaldekonst är på lågstadienivå. Fabulerandet är genomskinligt. Så uppenbart inkvoterad någon kan bli, men det är tydligen så man rekryterar krönikörer nuförtiden. Lyckligtvis slipper vi betala för detta, om vi inte vill.