Citat:
Ursprungligen postat av
WhiteWalker
Är att käfta emot att göra något konstruktivt?

Hur som helst så tycker jag att de gör det, inte nu senast angående KTH-härvan. De skriver väl nedsättande om media mest varje dag, vad är det mer du förväntar dig att de ska göra?
Missförstå mig inte, jag vill också att de ska synas, men jag tror att det kan vara upp till oss att sprida det goda ordet.
Som ett exempel kan jag nämna hur Kent Ekroth igår 8 april i debatt mot Ferm (MP) fick in käftsmällar på inte bara Ferm utan på hela förljugna etablissemanget, oj vad Ekroth imponerade trots att han fick debattera ifrån Ungern med 5 sekunders fördröjning och en programledare som avbröt hela tiden. Ekroth fläskade på mot EU, mot FN, mot Soros....det var en fröjd att se. Han attackerade.
Dom bästa debattörerna i AfS borde sända in debattartiklar till Aftonhoran och Prostitutionspressen, till Dagens Flum med mera. Angrip!! Attackera, ifrågasätt. Varför skall debatten alltid styras av Vänster och Vänsterliberala?? Gör mer! Trumpetera mer!
Det finns säkert många sätt att väcka uppmärksamhet och att HOTA med att en gång kommer nya tider för den nu eländiga journalistiken. Skräm upp!