Citat:
Ursprungligen postat av
GenesisP
Åh, du igen.
Personer som inte håller med kan när som helst regga sig och delta i diskussionerna på exakt samma villkor som redan befintliga medlemmar och debattörer. Det är inte nuvarande medlemsuppsättnings fel att de inte gör det.
Varför gör du det till en Flashback-fråga när det i själva verket är en fråga som ligger utanför Flashback?
Varför vill du bestämma vad som får eller inte får skrivas här? Som vanligt handlar det om att din typ är ledsen i ögat över att era argument inte håller och därför håller ni er undan ställen där era argument skärskådas och får mothugg på ett sätt ni inte är vana vid.
Du gnäller över absolut ingenting. Som vanligt.
Om vi försöker bortse från att du inte ens förstod vad du citerade.
Trots att alla kan regga sig och delta i diskussionerna på "precis lika villkor", så lyckas jag inte bemöta ditt inlägg genom att svara på exakt det du hittar på att jag tycker eller ljuger om vad jag vill bestämma.
Det har ju självklart inget med flashback eller dess nuvarande medlemmar att göra, utan ligger utanför.
Skärskådning= ljuga om vad folk vill bestämma.
Ledsen i läppen= milt road.
Där ser man...
När det gäller Özz så tycks det ganska tunnsått med tydliga bevis, även om man kan tycka att man har ett visst ansvar att ha koll på vad som försiggår på/i ett hus man är delägare i.
Framkommer det bevis att han som person gjort något olagligt hoppas jag han åker dit så som sig bör.
Fram tills dess kan ni spekulera vidare, jag vet att det brinner extra av iver när det är någon "älskad" person som Özz det gäller.