Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-27, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ludde9601
Avicii stack från LA i början av April då var hon redan i Tjeckien. Innan Tjeckien hade hon varit i en annan stat ett tag.

Vet inte var du hittat att hon skrev att han var annorlunda. Alla kan alltid spekulera. Kan han varit annorlunda för att han inte tog emot hennes samtal och meddelanden längre? Kanske var det som vanligt att bryshen hade hans mobil och all inloggning och isolerade honom, inte första gången.

Kan vara fallet, eftersom Avicii gillat bilder på instagram efter sin död, såsom på modecoldbrew och annat..som uppenbarligen någon annan gjort i hans namn. Detta har skrivits om tidigare här på tråden i massa inlägg...

Var inte jag som skrev att han varit annorlunda.
Citera
2018-04-27, 18:32
Medlem
Citat:
Avicii stack från LA i början av April då var hon redan i Tjeckien. Innan Tjeckien hade hon varit i en annan stat ett tag.

Vet inte var du hittat att hon skrev att han var annorlunda. Alla kan alltid spekulera. Kan han varit annorlunda för att han inte tog emot hennes samtal och meddelanden längre? Kanske var det som vanligt att bryshen hade hans mobil och all inloggning och isolerade honom, inte första gången.

Kan vara fallet, eftersom Avicii gillat bilder på instagram efter sin död, såsom på modecoldbrew och annat..som uppenbarligen någon annan gjort i hans namn. Detta har skrivits om tidigare här på tråden i massa inlägg...

Är du 100 på att ngn använder Tims instagram nu eller är det bara ngt du hört?
Sjukt isåfall ju!
Citera
Medlem
Citat:
Vet inte var du hittat att hon skrev att han var annorlunda.
Det står på hennes insta post typ. Kanske missförstod jag det
Senast redigerad av olivieroccean 2018-04-27 kl. 18:40.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerpatrullen
Någon som vet hur han gick tillväga?

Hur kan vi nånsin få reda på sanningen när dödsorsaken utretts av Osmansk polis och Tim hittades död i ett palats tillhörande sultanens släkting? Vi kan lita på noll av de uppgifter som kommer fram.
Citera
2018-04-27, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skorpan102
Fy fan, parasiter. Men så som jag har hört var det följande personer som var med i Oman ;
Fri*ko
Se*n
J*an
Lu*as

Förvånar mig inte alls att det var just de som var där! Undrar vad som egentligen hände? Satt alla dessa som vanligt som ufon o kollade i mobilen medan Tim skreeeek på hjälp? Alla som vet vet! Vi vet vem som är den som styrt Avicii i alla år för sitt egna lyxliv med modeller/fest/droger/lyx.

Å andra sidan är det fel tidpunkt att hata nu! Tänker på Tims familj. Hoppas bara familjen bryter helt med avskummet och tar ifrån dom allt inklusive grejer och lön och investeringar....

Skäms faktiskt för att jag är inne här. Även om jag står för vad jag vet!
Citera
2018-04-27, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olivieroccean
Hon lägger in en reklam för Tims Cold Coffe Brewery, filmad av Tims vän, 17 april?

Troligtvis för att hon vet att ända vägen tillbaka till Tim är att smöra på hans brysh som har märket? Filmen är flera månader gammal....
Citera
2018-04-27, 18:37
Medlem
Citat:
Troligtvis för att hon vet att ända vägen tillbaka till Tim är att smöra på hans brysh som har märket? Filmen är flera månader gammal....

Det var ju ihop ända tills han död. Hade de gjort slut hade hon knappast haft nyckeln till hans hus. De hade inte gjort slut.
Citera
2018-04-27, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalleCb
Är du 100 på att ngn använder Tims instagram nu eller är det bara ngt du hört?
Sjukt isåfall ju!

Om inte Tims familj tagit över allt, så är det fortfarande samma ledare för "social media" som leker runt och har all inloggning även på privata konton som FB.

Hoppas verkligen familjen tagit bort hans behörigheter nu iaf...
Citera
2018-04-27, 18:38
Medlem
Citat:

Tim var sponsor för det märket om du nu inte visste det.
Citera
2018-04-27, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jag2013
Tim var sponsor för det märket om du nu inte visste det.

Hur hade det annars kunnat startas upp! Bryshen har ju inget gjort förutom lyxlirat runt i 10 år...
Citera
2018-04-27, 18:45
Medlem
Citat:
Hur hade det annars kunnat startas upp! Bryshen har ju inget gjort förutom lyxlirat runt i 10 år...

Har bryshen fortf tillgång till huset i LA?
Citera
2018-04-27, 18:47
Medlem
skorpan102s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleCb
Har bryshen fortf tillgång till huset i LA?

Undrar också det? Hans "flickvän" verkar ju ha det. Med tanke på att hon skrev att hon sprang hem till honom och hämtade hans madrass och täcken....(?)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in