Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-04-26, 19:58
Medlem
biggander2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Riktig tungtviktare, asså. Kan inte gå fem minuter utan att köra sin fina agenda. Kan inte ens antyda offentligt att kvinnor kan vara subbor med noll koll. Undrar hur hon skulle ha reagerat om han efter 2016 hade blivit räddad av en ny manlig vänskap som hade lett till att han gjorde comeback något år senare. Hade hon då gnällt över bristen på möh kloka kvinnor?

Hon kan ju fan sitta på sitt slappa arschle och titta på den där Le Tigre-dokumentären där man avsiktligt lyft bort alla män från det bandets historia.
När han åker till sista spelningen är det ju en kvinna i bilen som börjar tjata och gnälla om att han är sen..
Citera
Medlem
"It's always Sunny in California".

Kan det ha varit ett budskap? Typ att framgångar i LA inte alltid är så ljusa som man kan tro.

Eller så är det bara vädret han kommenterar och man övertolkar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plock
Iraniern gjorde honom väldigt vek. Satte grunden till denna tragiska händelse.

Han led av ångest innan dess.
Citera
2018-04-26, 19:59
Medlem
Vad vet vi att han gjorde innan sin bortgång förutom att knåpa ihop ett nytt album?

Han har nyligen investerat i ett företag startat av delar av hans "entourage" vet jag. Det finns bl.a en bild på hans Instagram som berättar om det. En av delägarna är ju hans vän som agerade fotograf under alla år i rampljuset.
Citera
2018-04-26, 20:01
Medlem
AndersM79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maskalanaha
Sorry för sent svar men här bland annat:
https://www.youtube.com/watch?v=nymjalL1kvg

Även hennes IG konto tycker jag representerar en ganska fri men förvirrad kvinna, som säkert som Avicii är väldigt god men har sina problem.

Ser ut som random full fjortis
Citera
2018-04-26, 20:02
Medlem
Plocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jag2013
Han led av ångest innan dess.

Ska jag behöva måla en teckning?

Han var vek innan iraniern, men blev VÄLDIGT vek efteråt..
Citera
2018-04-26, 20:03
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Det är ju det de som bestämt sig verkar glada över sitt beslut.

Så kan det vara också, i o f s, har man hört.

Men om jag inte uppfattat det fel, så hade han repat sig hälsomässigt på sistone, och skulle göra come back och sånt. Fast ändå verkade hälsan vackla också. Det var antagligen lite dubbelt med hans hälsotillstånd? Och så kan det ju vara när han haft såpass tufft som han haft innan.

Och naturligtvis kan det ju vara hans grubblerier som spökade, även om han repat sig hälsomässigt.
Citera
2018-04-26, 20:03
Medlem
-777-s avatar
(FB) Kan ej tänka!

Vila i frid.
Citera
2018-04-26, 20:05
Medlem
Om ni ska prata om datum och siffror som kan ha ngt med valt datum att göra så tror jag mer på 420, "cannabisdagen". Det han först föll in i depression pga av enligt olika uttalanden här på FB.
Citera
2018-04-26, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Så kan det vara också, i o f s, har man hört.

Men om jag inte uppfattat det fel, så hade han repat sig hälsomässigt på sistone, och skulle göra come back och sånt. Fast ändå verkade hälsan vackla också. Det var antagligen lite dubbelt med hans hälsotillstånd? Och så kan det ju vara när han haft såpass tufft som han haft innan.

Och naturligtvis kan det ju vara hans grubblerier som spökade, även om han repat sig hälsomässigt.

Det var väl den bilden han ville ge utåt. Men verkar som de närmaste visste om hur dåligt han egentligen mådde.
Citera
2018-04-26, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bardotrutanett
Om jag fick bestämma, vilket jag inte får, så skulle det vara att folk låter bli att länka till hans gamla konto här, eller ens nämna det mer. Låt folk komma på det själva och leta i så fall. Känns läskigt att varenda människa ska dit och gama sig nu, speciellt folk med ett djup som en vattenpöl.
.
Jag håller med! En avstängning till alla som länkar – FB-anonymitet borde även få gälla efter döden, undergräver annars själva idén om detta forum!
.
Citera
2018-04-26, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrangea
Ouch. Fattade inte att det var därför brorsan åkte. Antog att det var för att signa papper för dödsförklaring etc.
Länka gärna till den artikeln om du har möjlighet!

Ja, de där brudarna som gick ut i Aftonbladet med typ ”jag tog en selfie med honom för två dagar sedan..”. Synd.

Ja, de kan mycket väl ha påskyndat beslutet. Han fick inte vara ifred, inte ens i Oman.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in