Citat:
Tar man sitt liv är man i ett jävla mörker som man VET att man inte kommer ta sig ur. Det gör ju ont i en att Tim måste ha känt såhär. För det är väl så det blir; varför ska man fortsätta? Det blir inte bättre, så varför en dag till? Han måste verkligen ha känt att han tappade kontrollen över sitt eget liv, och det enda valet över sitt egna liv måste ha varit om han ska leva en dag till eller inte. Ska man leva ytterligare en dag med skiten eller ska man ta sitt liv och slippa smärtan? För en psykisk frisk person känns livet ganska självklart men är man i det där mörkret tar det över en. Det gör så ont i mig. Fyfan vad ensamt det måste vara att befinna sig i det mörkret och möta döden ensam.
Citat:
Så tragiskt !
Så många mäniskor som ändå känner igen sig i Tim eller känner någon som Tim
En olycklig själ som försöker självmedicenera på alla upptänkliga sätt
Hans destruktiva sida var nog väl kännt hos hans nära och kära som säkerligen försökte stötta,hitta hjälp och finnas där.
Att leva i rampljus och få tillgång till så mycket pengar var ju inte direkt någon hjälp och vad gör man när man testat allt (alkohol,droger,träning.renlevnadsliv,psykologer,m edeciner) och fortfarande har samma hål i sig ?
Jag tror att alla runt honom har försökt precis allt de kunnat och någonstans bara väntat på detta
att skylla på Ash eller kompisar o familj är verkligen orättvist
Så jävla sorgligt Tim
Så många mäniskor som ändå känner igen sig i Tim eller känner någon som Tim
En olycklig själ som försöker självmedicenera på alla upptänkliga sätt
Hans destruktiva sida var nog väl kännt hos hans nära och kära som säkerligen försökte stötta,hitta hjälp och finnas där.
Att leva i rampljus och få tillgång till så mycket pengar var ju inte direkt någon hjälp och vad gör man när man testat allt (alkohol,droger,träning.renlevnadsliv,psykologer,m edeciner) och fortfarande har samma hål i sig ?
Jag tror att alla runt honom har försökt precis allt de kunnat och någonstans bara väntat på detta
att skylla på Ash eller kompisar o familj är verkligen orättvist
Så jävla sorgligt Tim
Instämmer helt med er båda, bästa inläggen idag.
Sedan är det ju tyvärr så att alkohol spär på ångesten och de svarta tankarna. Han skulle ha hållit sig borta helt och hållet från drickandet....men det gick väl helt enkelt inte.