Citat:
Ursprungligen postat av
AlfredLundqvist
Jag kan säga direkt att den enda som skriver bullshit här just nu är du gubben. För det första så är PP's testo C doserat 270 mg/ml men INTE testo E som är doserat 250 mg/ml. Vad kan se i din kurrapport så är det cyp du kör och inte enanthate, så du verkar ha blandat ihop det helt.
För det andra så har låg viskositet absolut noll att göra med PIP. Jag har tryckt väldigt många oljor som är lika lättflytande och utan det minsta PIP. Vi är två stycken i den här tråden som nyligen fått ungefär samma sympton, dvs feber och en hel del PIP. Vad jag har sett på hb så har ett par andra också fått en grov PIP. Kan dock hålla med om att oljan är jäkligt lättflytande och det är möjligt att den är potent också.
du har rätt, jag har blandat ihop Cyp och Ena men mitt påstående kvarstår, fortfarande det bästa jag har kört och nu har jag kört både cyp och ena, kände ingen dipp what so ever
jag konstatera inte att viskositeten har något o göra med PIP jag konstatera att viskositeten kan påverka er stick teknik som kan påverka PIP GROVT!!! tror du mig inte så sätt en ny dos och skjutsa på den som fan fort av bara helvete in i muskeln och berätta för mig hur du känner dagen efteråt