2018-04-26, 01:24
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
kan jag säga direkt att detta är skit snack, har preppat i över 5 år också och PP är det bästa jag har kört

klart som fan det känns att jag spikar.. kan berätta för er varför, phenom pharmas testo e är högre doserad på 270 mg, därför den känns mer än en ''vanlig'' under doserad skit olja

den är lättast flytande på marknaden vilket också gör att ni säkert trycker in oljan för snabbt och när ni gör detta bildas en stråle av nålen som kan i värsta fall göra skada i muskeln

jävla amatörer, jag känner att jag har satt olja i muskeln dagen efteråt men inte fan är det värre än något annat legit som jag har kört

däremot ska ni spika högre upp om det känns som att oljan lägger sig i knät.. jag hatar att spika i quads för dom suger kuk.. är alltid ett helvete med pip där men har satt phenom pharma testo och tren i låret och det var det lenaste mina lår någonsin har varit med under alla år

värt o tillägga är att min dam kallar er också för kärringar

Vänta nu, om du säger att potenta oljor ger PIP varför plockar då shopparna bort sådana oljor när folk på HB har klagat på dom?

Du säger emot dig själv där. Finns en anledning till att de plockar bort just sådana oljor. För att sedan göra en ny smärtfri batch. Sedan om de är underdosarade är en annan femma, vilket kan endast kan påvisas av ett enkelt blodprov.
Citera
2018-04-26, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
Ett CRP-prov, vardagligt kallat snabbsänka, är ett blodprov som mäter halten av så kallat C-reaktivt protein, CRP. CRP stiger vid inflammation.[1] CRP kan mätas i blodplasma (P-CRP) eller serum (S-CRP).[2]

Vanlig sänkningsreaktion mäter antalet millimeter som de röda blodkropparna (erytrocyterna) i ett prov sjunker i ett glasrör under en timmes sedimentering, jämfört med ett CRP-prov som bara tar cirka tio minuter att utföra. Benämningen snabbsänkan är missvisande då det inte är någon sänkereaktion i egentlig mening, utan en mätning av halten av akutfasproteinet C-reaktivt protein i blodet, som ökar vid inflammation och infektion. Även den vanliga sänkan indikerar sådana tillstånd men således på ett annat sätt. Därför är det ibland fördelaktigt att komplettera snabbsänkan med vanlig sänkereaktion. Vid till exempel sarkoidos kan CRP-provet vara normalt, medan vanlig sänka är förhöjd.[3]

skulle inte ta provet så allvarligt men klart du kan följa upp det nu när du har siffror att styrka VC med, då tvingas dom ju följa upp det

Japp lika bra att kolla upp tack så mycket!
Citera
2018-04-26, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceMonkey1
Vänta nu, om du säger att potenta oljor ger PIP varför plockar då shopparna bort sådana oljor när folk på HB har klagat på dom?

Du säger emot dig själv där. Finns en anledning till att de plockar bort just sådana oljor. För att sedan göra en ny smärtfri batch. Sedan om de är underdosarade är en annan femma, vilket kan endast kan påvisas av ett enkelt blodprov.

Kanske skiljer sig från dom olika testo då för PP testo p ger inte mig någon pip iaf gjorde ont 1 gång när jag stack men det va antagligen för jag stack fel haha! Är tvär nöjd än så länge med deras saker👍

Mvh j
Citera
2018-04-26, 19:33
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimbobo90
Kanske skiljer sig från dom olika testo då för PP testo p ger inte mig någon pip iaf gjorde ont 1 gång när jag stack men det va antagligen för jag stack fel haha! Är tvär nöjd än så länge med deras saker👍

Mvh j

Ser till att ta ett blodprov för att se vad du ligger i förhållande till testosteronnivåer. Fick en gång en helt len olja men den var underdoserad till hälften.. landande på 74 nmol/l och detta var en testo p 100mg/ml!!!!

Riktigt illa, borde ha landat på runt 100-120 nmol/l om det var korrekt doserat. Så stirra dig inte blind bara för du tycker det funkar.. ta ett blodprov i senare skede när du når högsta peak. Då har du allt svart på vitt.

Mvh
Citera
2018-04-26, 23:04
Medlem
MrBulldoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lopl
Har ni varit med om att det "läckt ut" efter man skjutit lite mer än 1 ml? Känns lite konstigt då det aldrig hänt förut, bara någon droppe alltså

I början hände det mig ibland, då jag var lite feg när det gällde att sticka in nålen. Kör i låret och tryck djupt så sitter det nog.
Citera
2018-04-27, 00:13
Medlem
Citat:
Ser till att ta ett blodprov för att se vad du ligger i förhållande till testosteronnivåer. Fick en gång en helt len olja men den var underdoserad till hälften.. landande på 74 nmol/l och detta var en testo p 100mg/ml!!!!

Riktigt illa, borde ha landat på runt 100-120 nmol/l om det var korrekt doserat. Så stirra dig inte blind bara för du tycker det funkar.. ta ett blodprov i senare skede när du når högsta peak. Då har du allt svart på vitt.

Mvh

Jag har tagit blodprover! Ligger på 85nmol/l efter 2.5 vecka vet iofs inte om det är bra eller dåligt?
Citera
2018-04-27, 00:15
Medlem
Citat:

En fråga bara, vad är det här HB som alla skriver om? Har inte fattat det:/
Citera
2018-04-27, 11:20
Medlem
Khaams avatar
Citat:
En fråga bara, vad är det här HB som alla skriver om? Har inte fattat det:/
HB=Hushboard=forum.
Citera
2018-04-27, 11:37
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Citat:
Jag har tagit blodprover! Ligger på
Citat:
85nmol/l
efter 2.5 vecka vet iofs inte om det är bra eller dåligt?

Om det är testosteron enanthate så ligger du hyffsat till.. men du borde ha väntat runt vecka 7-8 för att sedan ta ett ny blodprov då du uppnått optimal nivå av testo i blodet. Finns andra faktorer som kan påverka dina nivåer, framförallt dina receptorer hur pass mottaglig du är av testosteron. Finns flera faktorer men orkar inte skriva ner allt.

Finns studier på vissa som landat allt från 100 nmol/l till 190 nmol/l. Högre siffra är inte helt omöjligt utöver det. (Denna range är för män).

Läsvärt

https://watermark.silverchair.com/jcem1210.pdf?token=AQECAHi208BE49Ooan9kkhW_Ercy7Dm 3ZL_9Cf3qfKAc485ysgAAAacwggGjBgkqhkiG9w0BBwagggGUM IIBkAIBADCCAYkGCSqGSIb3DQEHATAeBglghkgBZQMEAS4wEQQ MZTy_1ChH5HIsbkWCAgEQgIIBWqbDA6KAg4k3_1wPEK4aEHilC HQCnpRBr1PQ6ZUL1ohP8N-0nXtK3qsrshpcQhoJ62_iHd67dsd0DEB-15v92B9gcasksD_m5uBPI4QwjtePMfkYVnJZv0EZsrqfM lxQFR5XZOYfZv4JjW33Z9z6ZHS8GbU8kEbucPck5qMZDSgUAVo aq5CbkQ868b97NRTmST3HeUcptaYRkn-jfJBOrzornc206m0bj TKRYLxT-SSJBoftXgdfmS9XYBAz5RFlEj-iVEHKjlzjmTI0pyI2BpUfk0QsHtWrjWzXjRPFzwKoQVNd4xHuJ rDr05NWYM0SKyg4h 7TOExj4omvGyLSqsG3QYEBimPljpy_5Dig73-pIveoPL8d4bZ-0KYoIO5N5vtfYVhCBhK320ouc1D6HnOdaO5MuOQuVNT3Rey1rd 3-LPte80h3rDmnwgLZrmQ5HA9g8mYWNgy78lt4
Citera
2018-04-27, 12:04
Medlem
Citat:
Om det är testosteron enanthate så ligger du hyffsat till.. men du borde ha väntat runt vecka 7-8 för att sedan ta ett ny blodprov då du uppnått optimal nivå av testo i blodet. Finns andra faktorer som kan påverka dina nivåer, framförallt dina receptorer hur pass mottaglig du är av testosteron. Finns flera faktorer men orkar inte skriva ner allt.

Finns studier på vissa som landat allt från 100 nmol/l till 190 nmol/l. Högre siffra är inte helt omöjligt utöver det. (Denna range är för män).

Läsvärt

https://watermark.silverchair.com/jcem1210.pdf?token=AQECAHi208BE49Ooan9kkhW_Ercy7Dm 3ZL_9Cf3qfKAc485ysgAAAacwggGjBgkqhkiG9w0BBwagggGUM IIBkAIBADCCAYkGCSqGSIb3DQEHATAeBglghkgBZQMEAS4wEQQ MZTy_1ChH5HIsbkWCAgEQgIIBWqbDA6KAg4k3_1wPEK4aEHilC HQCnpRBr1PQ6ZUL1ohP8N-0nXtK3qsrshpcQhoJ62_iHd67dsd0DEB-15v92B9gcasksD_m5uBPI4QwjtePMfkYVnJZv0EZsrqfM lxQFR5XZOYfZv4JjW33Z9z6ZHS8GbU8kEbucPck5qMZDSgUAVo aq5CbkQ868b97NRTmST3HeUcptaYRkn-jfJBOrzornc206m0bj TKRYLxT-SSJBoftXgdfmS9XYBAz5RFlEj-iVEHKjlzjmTI0pyI2BpUfk0QsHtWrjWzXjRPFzwKoQVNd4xHuJ rDr05NWYM0SKyg4h 7TOExj4omvGyLSqsG3QYEBimPljpy_5Dig73-pIveoPL8d4bZ-0KYoIO5N5vtfYVhCBhK320ouc1D6HnOdaO5MuOQuVNT3Rey1rd 3-LPte80h3rDmnwgLZrmQ5HA9g8mYWNgy78lt4

Det är testo P... Första kuren så har inget att jämföra med, därför jag frågade
Citera
2018-04-27, 17:23
Medlem
#Stick 2 500mg

Då var andra och sista frontningen satt på samma muskel ca 2cm ifrån förra sticket, tog nu ca 10-15min att psykologiskt sätta in den så en förbättring på 3h 45min. Kändes liiiiite mer den här ggr men kan nog vara pga knappt återhämtad muskel. Lyckades den här ggr utföra en bättre aspirering och försökte ta lite mer tid på mig för att trycka in mina nyfunna vänner.

Tar för givet att jag blir handikappad i helgen men nästa stick blir bara 250mg så då vill jag se att man inte blir helt halverad efter inject annars är det en skit olja helt enkelt.
Citera
2018-04-28, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlfredLundqvist
Jag kan säga direkt att den enda som skriver bullshit här just nu är du gubben. För det första så är PP's testo C doserat 270 mg/ml men INTE testo E som är doserat 250 mg/ml. Vad kan se i din kurrapport så är det cyp du kör och inte enanthate, så du verkar ha blandat ihop det helt.

För det andra så har låg viskositet absolut noll att göra med PIP. Jag har tryckt väldigt många oljor som är lika lättflytande och utan det minsta PIP. Vi är två stycken i den här tråden som nyligen fått ungefär samma sympton, dvs feber och en hel del PIP. Vad jag har sett på hb så har ett par andra också fått en grov PIP. Kan dock hålla med om att oljan är jäkligt lättflytande och det är möjligt att den är potent också.

du har rätt, jag har blandat ihop Cyp och Ena men mitt påstående kvarstår, fortfarande det bästa jag har kört och nu har jag kört både cyp och ena, kände ingen dipp what so ever

jag konstatera inte att viskositeten har något o göra med PIP jag konstatera att viskositeten kan påverka er stick teknik som kan påverka PIP GROVT!!! tror du mig inte så sätt en ny dos och skjutsa på den som fan fort av bara helvete in i muskeln och berätta för mig hur du känner dagen efteråt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in