Citat:
Ursprungligen postat av
AlfredLundqvist
Kör också Phenom pharma och upplever exakt samma som dig. Fick även lite "sjukdomskänsla" dagen efter stick. Hade dock inte lika ont som dig verkar det som. Jag kan gå och träna hyfsat obehindrat men garanterat en hel del PIP.
Jag har preppat i över 5 år så det handlar inte om att du ska vänja dig utan det är något fel på oljan med största sannolikhet.
kan jag säga direkt att detta är skit snack, har preppat i över 5 år också och PP är det bästa jag har kört
klart som fan det känns att jag spikar.. kan berätta för er varför, phenom pharmas testo e är högre doserad på 270 mg, därför den känns mer än en ''vanlig'' under doserad skit olja
den är lättast flytande på marknaden vilket också gör att ni säkert trycker in oljan för snabbt och när ni gör detta bildas en stråle av nålen som kan i värsta fall göra skada i muskeln
jävla amatörer, jag känner att jag har satt olja i muskeln dagen efteråt men inte fan är det värre än något annat legit som jag har kört
däremot ska ni spika högre upp om det känns som att oljan lägger sig i knät.. jag hatar att spika i quads för dom suger kuk.. är alltid ett helvete med pip där men har satt phenom pharma testo och tren i låret och det var det lenaste mina lår någonsin har varit med under alla år
värt o tillägga är att min dam kallar er också för kärringar