2018-04-28, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceMonkey1
Vänta nu, om du säger att potenta oljor ger PIP varför plockar då shopparna bort sådana oljor när folk på HB har klagat på dom?

Du säger emot dig själv där. Finns en anledning till att de plockar bort just sådana oljor. För att sedan göra en ny smärtfri batch. Sedan om de är underdosarade är en annan femma, vilket kan endast kan påvisas av ett enkelt blodprov.

absolut inte, ta diamond pharma för några år sen, renaste skiten vi hade på marknaden dom som klarade av pipen dvs

ju högre dosering desto mer smärta det är därför man inte tillverkar oljor som har exempelvis 1000 mg/ml, det hade ju varenda jävel på högdos hellre satt än fucking 4 ml endast testo sen ska det in en jävla massa andra ml, det är dessutom inte ens möjligt att rymma så kraftig dosering men du får fortfarande en tydlig bild

de plockar bort sådana oljor för att pip oljor inte är eftertraktade.. det är lite som naturell EAA, renaste skiten vi har på marknaden men ingen köper skiten för det smakar öronvax... detta är en marknad inget annat och folk vill tjäna pengar inte ryktbarhet pga deras oljor
Citera
2018-04-28, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimbobo90
Jag har tagit blodprover! Ligger på 85nmol/l efter 2.5 vecka vet iofs inte om det är bra eller dåligt?

beror ju på din dosering men kör du 350 mg ew som många kör på testo så är det riktigt bra siffror kontra alla andra siffror man ser runt 50 nmol

där har ni erat blod prov åter igen har PP visat sig leverera
Citera
2018-04-28, 03:34
Medlem
Citat:
Om det är testosteron enanthate så ligger du hyffsat till.. men du borde ha väntat runt vecka 7-8 för att sedan ta ett ny blodprov då du uppnått optimal nivå av testo i blodet. Finns andra faktorer som kan påverka dina nivåer, framförallt dina receptorer hur pass mottaglig du är av testosteron. Finns flera faktorer men orkar inte skriva ner allt.

Finns studier på vissa som landat allt från 100 nmol/l till 190 nmol/l. Högre siffra är inte helt omöjligt utöver det. (Denna range är för män).

Läsvärt

https://watermark.silverchair.com/jcem1210.pdf?token=AQECAHi208BE49Ooan9kkhW_Ercy7Dm 3ZL_9Cf3qfKAc485ysgAAAacwggGjBgkqhkiG9w0BBwagggGUM IIBkAIBADCCAYkGCSqGSIb3DQEHATAeBglghkgBZQMEAS4wEQQ MZTy_1ChH5HIsbkWCAgEQgIIBWqbDA6KAg4k3_1wPEK4aEHilC HQCnpRBr1PQ6ZUL1ohP8N-0nXtK3qsrshpcQhoJ62_iHd67dsd0DEB-15v92B9gcasksD_m5uBPI4QwjtePMfkYVnJZv0EZsrqfM lxQFR5XZOYfZv4JjW33Z9z6ZHS8GbU8kEbucPck5qMZDSgUAVo aq5CbkQ868b97NRTmST3HeUcptaYRkn-jfJBOrzornc206m0bj TKRYLxT-SSJBoftXgdfmS9XYBAz5RFlEj-iVEHKjlzjmTI0pyI2BpUfk0QsHtWrjWzXjRPFzwKoQVNd4xHuJ rDr05NWYM0SKyg4h 7TOExj4omvGyLSqsG3QYEBimPljpy_5Dig73-pIveoPL8d4bZ-0KYoIO5N5vtfYVhCBhK320ouc1D6HnOdaO5MuOQuVNT3Rey1rd 3-LPte80h3rDmnwgLZrmQ5HA9g8mYWNgy78lt4

du har inte ens frågat om hans vecko dosering?? hur kan du räkna på detta?
Citera
2018-04-28, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
beror ju på din dosering men kör du 350 mg ew som många kör på testo så är det riktigt bra siffror kontra alla andra siffror man ser runt 50 nmol

där har ni erat blod prov åter igen har PP visat sig leverera

Kör 100mg eod så ja det blir på 350mg så!
Japp har inget att klaga på detta märket, men har inget att jämföra med heller haha
Citera
2018-04-28, 20:19
Medlem
Hur lång tid efter stick tog du provet?
Citera
2018-04-28, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ukklavek
Hur lång tid efter stick tog du provet?

Dagen efter stick och 2.5v från första stick
Citera
2018-04-29, 11:10
Medlem
Har ni märkt av att "pungpåsen" krymper på kur? Alltså kulorna har inte blivit mindre och dom ömmar ingenting! Bara att påsen dratt ihop sig... sex lusten har sjunkit oxå fast jag går på testo och va svinkåt dom första veckorna:/ tips och råd uppskattas
1.Skulle hcg hjälpa mot det här?

2.Gör hcg även att satsen blir större?(något som har minskat under kuren har jag märkt)

3.Kan det vara armidexen som spökar? Eller något annat?

Mvh j
Senast redigerad av jimbobo90 2018-04-29 kl. 11:30.
Citera
2018-04-29, 14:05
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
absolut inte, ta diamond pharma för några år sen, renaste skiten vi hade på marknaden dom som klarade av pipen dvs

ju högre dosering desto mer smärta det är därför man inte tillverkar oljor som har exempelvis 1000 mg/ml, det hade ju varenda jävel på högdos hellre satt än fucking 4 ml endast testo sen ska det in en jävla massa andra ml, det är dessutom inte ens möjligt att rymma så kraftig dosering men du får fortfarande en tydlig bild

de plockar bort sådana oljor för att pip oljor inte är eftertraktade.. det är lite som naturell EAA, renaste skiten vi har på marknaden men ingen köper skiten för det smakar öronvax... detta är en marknad inget annat och folk vill tjäna pengar inte ryktbarhet pga deras oljor

Jag har hört dåliga rykten om diamond pharma inte vågat röra dem. Har några vialer hemma (vill inte ge ut namnet här). Den var doserad till hälften.. av den korta estern prop. Runt vecka 3-4 tog jag ett blodprov och landade runt 60-74 nmol/l via werlabs. Av den vialen körde jag 100mg eod dvs 1ml.

Jag får nog köra slut på den och dubbla dosen vid nästa kur för att uppnå likvärdiga nivåer om den nu var korrekt doserad. Det är är smutsig branch och folk vi bara tjäna cash. Om du hittar bra oljor som är iaf till 90% korrekt doserat.. så kan du skicka ett PM till mig!!
Citera
2018-04-29, 15:55
Medlem
Fortsatt smärta av Phenom Pharma men inte alls likt första sticket och har kunnat gå även om man fått stretcha hela tiden. Men ingen olja som fastnat i knät den här gången.

Satte även PB i marklyft idag trots smärta och kraftig träningsvärk ifrån benpasset i Fredags.

Så jag ser nu ett hopp om att det endast är ovana och att det faktiskt var 2ml man körde in.

Fråga.

Bör man kolla östronivån samt testonivån efter någon vecka på den här nybörjarkuren eller är det bara köra på tills någon side effect upplevs?
Citera
2018-04-29, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimbobo90
Dagen efter stick och 2.5v från första stick

då är provet legit och det är jävligt bra kan tillägas emot vad vi brukar se här på flashback, jag är ingen endokrinolog så kan inte göra ett medicinskt uttalande utan utgår ifrån medianen av siffror vi får in
Citera
2018-04-29, 23:07
Medlem
Citat:
Jag har hört dåliga rykten om diamond pharma inte vågat röra dem. Har några vialer hemma (vill inte ge ut namnet här). Den var doserad till hälften.. av den korta estern prop. Runt vecka 3-4 tog jag ett blodprov och landade runt 60-74 nmol/l via werlabs. Av den vialen körde jag 100mg eod dvs 1ml.

Jag får nog köra slut på den och dubbla dosen vid nästa kur för att uppnå likvärdiga nivåer om den nu var korrekt doserad. Det är är smutsig branch och folk vi bara tjäna cash. Om du hittar bra oljor som är iaf till 90% korrekt doserat.. så kan du skicka ett PM till mig!!

alltså vad snackar du om?

60-74 nmol är högre än medianen på 350 mg testo / ew

du verkar rätt förvirrad och inte alls ha koll på vad du snackar om...

dåliga rykten som pip? ahh för det hade dom på sina ''gamla batches'' som var korrekt doserade, sen blev det ett jävla liv på hela marknaden om att folk fick infektioner och skit som givetvis var bullshit men likt förbannat så sänkte dom doseringen så folk skulle börja köpa o då var det inte en jävel som gnällde längre...

du kanske ska ha lite grundläggande fakta att utgå ifrån om du ska rata ett märke? jag har snutens analys på phenompharma och den mäter 270 mg/ml så sitt ner i båten och håll käften nu för du vet ju fan inte hälften av vad du snackar om....
Citera
2018-04-29, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saywhaat000
Fortsatt smärta av Phenom Pharma men inte alls likt första sticket och har kunnat gå även om man fått stretcha hela tiden. Men ingen olja som fastnat i knät den här gången.

Satte även PB i marklyft idag trots smärta och kraftig träningsvärk ifrån benpasset i Fredags.

Så jag ser nu ett hopp om att det endast är ovana och att det faktiskt var 2ml man körde in.

Fråga.

Bör man kolla östronivån samt testonivån efter någon vecka på den här nybörjarkuren eller är det bara köra på tills någon side effect upplevs?

du ser, kanske ska lugna dig då om det är första kuren innan du smutskastar ett av de bästa märkena vi har just nu jävla noob

kolla dina värden 4-5 veckor in på kur så kan ni allihopa hålla käften här sen, inte första gången det blir snack och varenda analys MED RIKTIGA SIFFROR som har gjorts har stämt... jävla nötter hela bunten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in