Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-26, 17:47
Medlem
Hela Nujens kroppsspråk talar ju sitt tydliga språk. Är inte den clownen skyldig ska jag äta upp Anni Lööfs vänster sko, den högra skulle hon själv inmundiga hellre än hon skulle samarbeta med Stefan Löfven.....undrar om hon börjat med högerdojan.
Nej det här är ett skojarfolk från början till slut, Özz Nujen inget undantag !
Citera
2018-04-26, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Men när sverigedemokraterna gör bort sig är det knäpptyst på Flashback.

När Sverigedemokraterna gör bort sig blir det knappast knäpptyst på Flashback, det finns det alldeles för många exempel på för att med den minsta trovärdigheten kunna påstå. Visst att det blir knäpptyst bland högertrollen, men inte i större utsträckning än vad vänstertrollen tystnar i motsvarande situation. Gammelmedia däremot tystnar endast i ett av fallen...hmmm, märkligt va?
Citera
2018-04-26, 17:55
Citat:
Ursprungligen postat av NilsD
Åh herregud vad pinsamt för Özz.

Lovar att så länge jag lever aktivt avstå Özz i alla former, slå av tv om han syns, lämna event om han dyker upp, aldrig någonsin betala entré där han finns.. Han skämmer ut sig fullständigt. när han istället enkelt skulle kunna släta över detta.
Att han dessutom fyller intervjun med härskartekniker(som han av någon märklig orsak anklagar JJ för) och är allmänt oförskämd.. Game over.
Jag lutar också åt detta. Jag kan köpa att folk gör fel ibland även om det sker medvetet men när hyckleriet når sådana här proportioner försvinner ju all respekt för personen i fråga.
Citera
2018-04-26, 17:56
Medlem
FranzMarcs avatar
Vad fan har Özz för självinsikt när han själv väljer att sprida skiten på You tube? Så pinsamt! Det är väl för fan bara att erkänna att de betalat svart och beklaga att de på så vis bidragit till att han fick möjlighet att stanna. Vad tror han att han har att vinna på att framstå som en gapig självgod idiot? Roligt när han i ena stunden säger att han litar på sin svåger för att i nästa stund säga att han inte har något med det att göra.
Senast redigerad av FranzMarc 2018-04-26 kl. 18:01.
Citera
2018-04-26, 17:59
Medlem
Mosbulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EIIer
Skriv dit och påpeka det som jag gjort. Är vi tillräckligt många kommer de vika sig oavsett vad de tycker i grunden!

Ja det ska jag.
Citera
2018-04-26, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Jag klockade Özz från hans egna film

Klippet är totalt 22:51
Själva intervjun börjar efter 1:55
Avrundar till klippet till 21 minter

Özz pratar sammanlagt 16 minuter och 30 sekunder
Övrig tid som innefattar Janne (helt själv då, utan att bli avbruten eller överröstad) och allmänt tyst blir då alltså 4 minuter och 30 sekunder

Özz sa kommentaren: fråga min svåger ungefär 15 gånger (jag tappade räkningen)
Özz sa otaliga gånger nedvärderande och spydiga saker.
Özz sa att Janne använde sig utav "härskar tekniker" när Janne sa: men nu vill jag att du lyssnar och svarar på mina frågor.
Özz tänker inte på att han KONSTANT avbryter, överröstar, förminskar, förlöjligar, försöker sätta dit, försöker svarta ner Jannes rykte, hånler så fort Janne försöker ta kontroll över intervjun, tilltalar Janne med fullständigt namn, börjar varje mening med: men du. Det om något är härskar tekniker

Özz, ta bort filmen. Du gör dig själv till ett skämt.
Du har bara gonorré-Twitter bakom dig. Filmen är inte någon fördel till dig, inbillar dig inget annat

Satt faktiskt och räknade antal ggr den sade "Janne Josefsson" som ren härskarteknik.
Det var 25.
Plus 2 st "Janne."
Och ja, jag har alldeles för mycket fritid.
Citera
2018-04-26, 18:05
Medlem
En eloge till er Flashbackare som hållit liv i tråden och inte släppte taget! Till allra största delen är det er förtjänst att Nöjen nu sprattlar i nätet och aldrig tar sig ur! Svensken är trög i starten men när han väl vaknat glömmer han aldrig!

Stort tack för ert hängivna grävande!
Citera
2018-04-26, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Det är absolut en härskarteknik att medvetet tilltala någon med sänkt röst och de formuleringarna som föregås av Özz beskyllning. Innan de sätter igång med intervjun är också fullt av härskartekniskt kroppspråk, istället för att lite uppmjukande kallprat som hade varit det normala i en sån situation.

Folk här är normalt rätt så mediekritiska, men här verkar de flesta helblinda för JJs fultrick. Bara för att det är ett av deras hatobjekt som blir nitad? Folk hade fått frispel på JJ om han gått åt Jimmie Åkesson på samma sätt.

Visst, Özz är en röv, har inte ett uns över för honom, och han har usel damage control. Han gör ju saken värre än vad den hade behövt vara. Han hade kunnat säga nästan exakt samma saker, att han inte hade något med att göra med att anlita hantverkare och betala dem. Det är liksom rätt så naturligt att han har fullt upp med annat än att projektleda en renovering av en sommarstuga. Ta det lungt Özz, för fan.
Instämmer, JJ praktiserade absolut härskarteknik, medvetet eller omedvetet. Mer sofistikerad än den Ö stod för, förstår om den går under radarn på folk.
Citera
2018-04-26, 18:13
Medlem
Ställningen på Özz Youtube video: 99 tummen upp - 1600 tummen ner
Citera
2018-04-26, 18:16
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IanFraser
Satt faktiskt och räknade antal ggr den sade "Janne Josefsson" som ren härskarteknik.
Det var 25.
Plus 2 st "Janne."
Och ja, jag har alldeles för mycket fritid.

Själva grundtanken och upplägget med att bli intervjuad är att en person (Özz) träffar en journalist (Janne). Journalisten ställer en fråga, den intervjuade svarar. Journalisten kommer med följdfrågor. En historia formas, svar ges, förlopp klarnar, känslor förmedlas.

Özz måste ju ha känt till rutinerna. Vill man inte svara så går man inte med på att träffas.

Om Özz varit klok skulle han ha tackat nej.
Citera
2018-04-26, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pjabas
Instämmer, JJ praktiserade absolut härskarteknik, medvetet eller omedvetet. Mer sofistikerad än den Ö stod för, förstår om den går under radarn på folk.

Absolut om man tycker att försöka föra en lugn och sansad debatt kallas härskarteknik.....
De med mindre IQ brukar kalla en diskussion för härskarteknik........
Citera
2018-04-26, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Ställningen på Özz Youtube video: 99 tummen upp - 1600 tummen ner

Özz familj har omedvetet gjort bort sig.

Flashback är dock riggad sajt till SDs fördel tror jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in