2018-04-26, 16:15
Medlem
lagerhyllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersM79
Handlade inte denna tråden om chips? :P
VAd är de då?
Citera
2018-04-26, 20:14
Medlem
AndersM79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagerhyllan
VAd är de då?

Pringles är typ en cellulosaprodukt...
Enlig mig är chips tunnskivad, friterad och kryddad potatis.

Pringles original (saltade) innehåller: Vakuumtorkad potatis, vegetabiliska oljor (solros, majs), rismjöl, vetestärkelse, emulgeringsmedel (E471), maltodextrin, salt.

OLW lättsaltade innehåller: Potatis, solrosolja, salt.
Citera
2018-04-27, 19:37
Medlem
OLWs nya Grilled Cheddar Chilies rekommenderas starkt till alla som gillar chili cheese tops, lagomt starka i eftersmaken och en behaglig cheddarsmak!
Citera
2018-05-05, 17:16
Medlem
Strangeflowers avatar
Blev helförtjust i OLW's Creamy Summer BBQ. Brukar inte gilla chips sådär jättemycket, föredrar linschipsen, för potatischips blir man så däst av. Men dessa var riktigt goda, och lagom med röksmak. Hatar när det smakar vidbrända träskidor.
Citera
2018-05-12, 22:20
Medlem
Jag vet inte dom dessa chips är nya men dom är helt gudomliga, smakar hur mycket som helst och är sådär perfekt krispiga: Estrellas Västkustchips med smak av Vitlök, gräslök & chili

Enjoy <3
Citera
2018-05-12, 22:55
Medlem
NaZdravis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeAware
Jag vet inte dom dessa chips är nya men dom är helt gudomliga, smakar hur mycket som helst och är sådär perfekt krispiga: Estrellas Västkustchips med smak av Vitlök, gräslök & chili

Enjoy <3
De är riktigt goda och grytfriterade! Ett problem bara - för min del, jag har ätit såna två gånger och båda gånger har jag skitit ut hela påsen efter någon timme. Skumt alltså.
Citera
2018-05-13, 10:37
Medlem
Citat:
Pringles är typ en cellulosaprodukt...
Enlig mig är chips tunnskivad, friterad och kryddad potatis.

Pringles original (saltade) innehåller: Vakuumtorkad potatis, vegetabiliska oljor (solros, majs), rismjöl, vetestärkelse, emulgeringsmedel (E471), maltodextrin, salt.

OLW lättsaltade innehåller: Potatis, solrosolja, salt.
Då räknas inte linschips för dig?
De är ju svingoda!
Det är för övrigt en briljant idé med vegansk sourcream-smak och extra protein. Vad blir nästa steg? Vitaminberikad? Jag tror godisbranschen i framtiden kommer göra allt för att få överviktiga att aldrig överge sina usla vanor, så de får fortsätta tjäna pengar.
Samma lättsmälta, lättätna konsistens med samma kaloriinnehåll, men "nyttigare" samtidigt.
Citera
2018-05-13, 18:22
Medlem
fjolla666s avatar
Cheddar bacon chili. Någon som testat dessa nya ostbollar från Estrella?
Citera
2018-05-13, 23:28
Medlem
AndersM79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wesdom
Då räknas inte linschips för dig?
De är ju svingoda!
Det är för övrigt en briljant idé med vegansk sourcream-smak och extra protein. Vad blir nästa steg? Vitaminberikad? Jag tror godisbranschen i framtiden kommer göra allt för att få överviktiga att aldrig överge sina usla vanor, så de får fortsätta tjäna pengar.
Samma lättsmälta, lättätna konsistens med samma kaloriinnehåll, men "nyttigare" samtidigt.

Jag har inte provat dem, och jag dömer ingen osedd (när det gäller smaken) men det bär mig lite emot att kalla det chips om det inte är gjort av skivad potatis.
Citera
2018-05-14, 08:27
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Jag har inte provat dem, och jag dömer ingen osedd (när det gäller smaken) men det bär mig lite emot att kalla det chips om det inte är gjort av skivad potatis.

Enig!
Det finns andra "godis-varianter" som är goda förutom riktiga chips av potatis men det är då inte chips utan något annat. Därmed som sagt inte sagt att det inte vore gott. (även om jag personligen inte är någon fan av linschips).
Citera
2018-05-14, 19:57
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralFjunke
OLWs nya Grilled Cheddar Chilies rekommenderas starkt till alla som gillar chili cheese tops, lagomt starka i eftersmaken och en behaglig cheddarsmak!

Dessa var de mjäkigaste skiten jag nånsin smakat. smakar inte ett piss, ingen hetta ALLS, och ingen eftersmak. Köp inte skiten.
Citera
2018-05-14, 23:58
Medlem
Ihavenonames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralFjunke
Ingen hetta över huvud taget och ostsmaken verkar dom glömt som vanligt. Nä, när det gäller chili/cheese-combon på chips föredrar jag exempelvis Blair's Death Rain Jalapeño Cheddar. Men visst, smaken är olika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in