Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-26, 13:37
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyBertie
Jag tror inte han fattar att han gör sig själv till åtlöje, det finns inte i hans reptilhjärna. Talande att hans show hette "dålig stämning", han är dålig stämning och taskig tajmning men han fattar inte att han utgör det han tror sig driva med.
Jag tror han bryr sig mer om fakta än om hur han uppfattas. Sen att han inte berättade vad hans svåger och syster sagt och att Janne Josefsson inte ens frågade om det är ju en annan femma.
Senast redigerad av swimmingpool 2018-04-26 kl. 13:43.
Citera
2018-04-26, 13:39
Medlem
Var är alla duktiga "hackers"?
Hackers som kan bryta sig in i hans mailkonto, hans FB, kanske instagram, tinder etc...
Där lär det finnas ledtrådar...

Har SÄPO kikat på hans SMS o telefonsamtal?
De har befogenheter och kan göra detta utan att nån kan klaga eller att någon får veta.
Citera
2018-04-26, 13:39
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBergman
Snälla, dra inte in en chihuahua i Özz äckliga soppa. Det är faktiskt en mycket intelligent ras.
Håller med dig...små etriga men kloka, har ingen själv brukar inte gilla dansmöss till hund. Men en vän/bekant har en och den jycken är fan inte dum.
Citera
2018-04-26, 13:44
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salmy
Igår var han jättearg i UG
Hahaha såg hans pinsamma uttalande i sakfrågan
Citera
2018-04-26, 13:44
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Jag tror han brys sig mer om fakta än om hur han uppfattas. Sen att han inte berättade vad hans svåger och syster sagt och att Janne Josefsson inte ens frågade om det är ju en annan femma.

Varför drog Özz då inte fram lite fakta? Tom fakta framdragen ur röven skulla ha fungerat, men nej då.
Om nu inte "men du Janne Josefsson" och "varför pratar du med mig?" börjat att räknas som fakta, vad vet jag?
Citera
2018-04-26, 13:45
Medlem
thaimans avatar
Videon med JJ säger ju allt om denne totalt iqbefriade idiot,
Han anklagade JJ för härskarteknik?????? Vad är det att inte låta någon prata, utan bara babbla i munnen på vederbörande? Kamelknullarhärskningreknik?
Citera
2018-04-26, 13:45
Medlem
eagless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Men de personerna har ju inte skrivit tidningsartiklar om hur viktigt det är att betala skatt, hur hemska svenskar är, hur synd det är om kurder och hur bra asylinvandring är.
(...)Det är hyckleriet, dubbelmoralen, arrogansen, som är skillnaden.
INGEN hade behandlats med sådana silkesvantar som Özz (...)

`silkesvantar´vet jag inte men det luktar hyckleri just nu. Vidhåller dock att om mer svartpengar existerar runt Uzbeken skall detta fram precis som med Özz. "Alla lika inför lagen"
Citera
2018-04-26, 13:51
Medlem
eagless avatar
Ja. Så störtdök denna tråd in i vansinne. Alla kan fråga Özz själva. Han och hans kompis Måns är på Rival 20 september.. välkomna
Citera
2018-04-26, 13:52
Medlem
eagless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Videon med JJ säger ju allt om denne totalt iqbefriade idiot,
Han anklagade JJ för härskarteknik?????? Vad är det att inte låta någon prata, utan bara babbla i munnen på vederbörande? Kamelknullarhärskningreknik?

Ja. Så störtdök denna tråd in i vansinne. Alla kan fråga Özz själva. Han och hans kompis Måns är på Rival 20 september.. välkomna
Citera
2018-04-26, 13:56
Medlem
Har nog varit mkt svarta pengar blattekomikern genom åren.Upptaxera turken eller helst skicka ut han 👳🏿‍♂️
Citera
2018-04-26, 13:57
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Jag klockade Özz från hans egna film

Klippet är totalt 22:51
Själva intervjun börjar efter 1:55
Avrundar till klippet till 21 minter

Özz pratar sammanlagt 16 minuter och 30 sekunder
Övrig tid som innefattar Janne (helt själv då, utan att bli avbruten eller överröstad) och allmänt tyst blir då alltså 4 minuter och 30 sekunder

Özz sa kommentaren: fråga min svåger ungefär 15 gånger (jag tappade räkningen)
Özz sa otaliga gånger nedvärderande och spydiga saker.
Özz sa att Janne använde sig utav "härskar tekniker" när Janne sa: men nu vill jag att du lyssnar och svarar på mina frågor.
Özz tänker inte på att han KONSTANT avbryter, överröstar, förminskar, förlöjligar, försöker sätta dit, försöker svarta ner Jannes rykte, hånler så fort Janne försöker ta kontroll över intervjun, tilltalar Janne med fullständigt namn, börjar varje mening med: men du. Det om något är härskar tekniker

Özz, ta bort filmen. Du gör dig själv till ett skämt.
Du har bara gonorré-Twitter bakom dig. Filmen är inte någon fördel till dig, inbillar dig inget annat
Senast redigerad av Bernt-Benny 2018-04-26 kl. 13:59.
Citera
2018-04-26, 13:58
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nittonhundrafyra
Tvätta svarta pengar genom att betala ut dem svart? Hur tänkte du där?
Inte finns... finns inte senare heller om det betalas cash...men nu var något osmart och la in det på Nordea från befintligt konto till ett befintligt konto...nästa fråga är ju hur NORDEA kan ge konton till människor som inte ska finnas i Sverige? mysterium
Senast redigerad av Sillen.frunken 2018-04-26 kl. 13:59. Anledning: Felstavning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in