I Betinas fantastiskt sexuellt avvikande och frigjorda utsvävningar om hur normalt det är att titta på avrättningsvideor och hur de animerade halshuggningsfilmerna var jämförbara med de dataspel barn roar sig med - då börjar man nästan undra, vad kommer härnäst?
Hon har ju redan avverkat Rönnbäcks totala underkännande av hela utredningen, detsamma gällande bevisplantering och att media har gjort att klienten redan är dömd i förväg. Det som saknas nu, som bör komma i nästa instans är att hon också anklagar GW Persson, likt Rönnbäck - som påverkat allmänhet och media genom att från början gå ut med att han var säker på att Madsen dödat Kim. Hur kunde hon missa det?

T.o.m Madsens halvbror gick ju direkt ut i media och kritiserade GW för det han sagt om sin ofarlige halvbror, som t.o.m kunde gråta om han såg en död fågel. Blir en spännande fortsättning i Landsretten.
Den självgode, dryge, ynklige Madsen, som ser sig själv som förmer än alla andra, kommer att bli så skraj så att han försöker att inte synas. Den rädslan känner den muskulöse psykopaten Peter Lundin så väl igen. Är just den rädslan ihop med Madsens självgodhet som gör att Lundin & Co får en extra kick till att visa lite av sin råstyrka. Skrämma skiten ur raketnörden, som tror han är något. Fan vad mycket spö han kommer att få och hotas och mobbas varje dag. Räcker att Lundin trycker upp honom mot väggen första dagen, så pissar PM på sig. Sedan får han sitt nya, permanenta smeknam: Piss-Madsen.
[center]
Ja, just det. De kvinnliga dubbelmördarna har ju hört att Madsen i rättegången ska ha sagt att själv inte alls var våldsam, bara lugn och vaniljsexig, men föredrog kvinnor som var tuffa och dominanta. Några av dessa kvinnliga dubbelmördare går fram till Madsen när han står ensam i en hörna på rastgården, pratandes med en humla. Kvinnorna säger till PM att de nu vill visa honom vad riktig kvinnlig dominans innebär. Han får kvinnligt gruppstryk, länge och väl och vakten på gården "råkar" titta åt ett helt annat håll, just då.
Denna gång fick PM faktiskt fler skador och blåmärken än när Lundin välkomnade honom.
Dagarna går, men stryket består.
Han har märkt en gemensam detalj de alla gör, efter att ha spöat honom klart.
De gör alltid "tummen upp" innan de lämnar honom.
Det tar ett tag, men till slut så förstår han varför.....
Piss-Madsen mår inte så bra nu. Ingen uppskattning, bara hat och stryk. Och nu måste han sitta och utföra sysslor så banala att t.o.m hans mamma hade klarat det. Vika handdukar, måla små barnstolar, slicka på frimärken och sätta fast på kuvert. Hur kunde jag hamna här, vad har jag gjort för fel? (kommer fortfarande inte riktigt ihåg vem den där Kim var) PM tänker att han skulle ju göra stora saker, som att befolka rymden och sånt, bygga stora raketer. Nu blev det inget av något.
Han, den store uppfinnaren, som aldrig hann uppfinna något. Och hans enda vän, cirkusprinsessan Deirdre, berättade att hon tappat allt sitt hår för att hon inte mådde bra av att kapten Vladimir var inlåst. Hon hade varit tvungen att gå till en psykolog. Det sista han hörde av henne var när hon skickade ett brev. Skrev då att hon hon träffat en psykolog som var bra och var någon slags "omprogrammerare" och att hon nu mådde nycket bättre.
Skrev sen "Tyvärr Peter och min Kapten Vladimir, jag har nu bestämt mig för att det bästa är om vi aldrig ses igen. Ska nu fokusera på mina barn, mitt nya arbete och på mig själv.
Du får ha det så bra.