2018-04-25, 07:09
Medlem
BamseIvars avatar
Det kan finnas anledning att följa upp detta spåret. Skrämmande om det finns ett samband.
http://www.neonnettle.com/features/1365-swedish-dj-avicii-tried-to-expose-pedophile-ring-in-video-before-he-died
Citera
2018-04-25, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ColaKex
Bianca Ingrossos utspel: Avicii var min brors bästa vän. Börjar bli ganska trött på och se denna människa i alla sammanhang.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/J1geg8/bianca-ingrosso-om-avicii-han-var-min-brors-basta-van

Och än värre, "Jag kunde nästan känna igen mig lite själv. Man bara såg hur han blev tröttare och tröttare"

Ska man någonsin slippa den jävla familjen, i något sammanhang?

Vila i frid Tim.
Citera
2018-04-25, 07:23
Medlem
Botvarps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Blir ju rentav absurt. En 28-åring åker ner till Oman dör av "naturliga orsaker" punkt slut. Jo det vore liksom det bästa från turisthänseende för Oman än att han söp ihjäl sig i Oman eller hade ihjäl sig i Oman. Men eftersom de inte avslöjar sk naturlig död om det nu vore stroke t.ex så återstår bara det andra. Återstår hur länge de kan försöka dölja detta.

Grejen är ju att han var såpass stor att man tyvärr inte kan dölja det. I den bästa av världar om vi säger han söp ihjäl sig så borde det var han och hans familj ensak. Men såpass känd folk kommer fråga och fråga tills de får rätt svar.

Har de gått ut med att han dog av naturliga orsaker?

Det har jag i så fall missat. Att inget brott ligger bakom visste jag att de sagt.

Du får gärna länka till de uppgifterna.
Citera
2018-04-25, 07:32
Medlem
Botvarps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Naivt att inte berätta om dödsorsaken. Otroligt naivt.

Naivt!!!?

Talar du av egen erfarenhet? Har du haft reportrar runt dig som fiskat efter material till sin sensationsjournalistik hos flera av dina barn? Har du en son som är världskänd som avlidit i ett avlägset land?

Nog det mest naiva inlägg jag stött på.

Skapande människor är inte så sällan känslomänniskor. Låt dem vara ifred. Annars riskerar du nog att stämplas som tvärautistisk och immun mot andra människors känslor.
Citera
2018-04-25, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BamseIvar
Det kan finnas anledning att följa upp detta spåret. Skrämmande om det finns ett samband.
http://www.neonnettle.com/features/1365-swedish-dj-avicii-tried-to-expose-pedophile-ring-in-video-before-he-died

"Born Ted Bergling"

De försöker ju inte ens. Vilket jävla skräp.
Citera
2018-04-25, 08:11
Medlem
Janina-Kazarinas avatar
Citat:
Bianca Ingrossos utspel: Avicii var min brors bästa vän. Börjar bli ganska trött på och se denna människa i alla sammanhang.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/J1geg8/bianca-ingrosso-om-avicii-han-var-min-brors-basta-van

Ja, vilken patetisk människa är den där fjanten Bianca...mår illa av att ens se namnet Ingrosso.
Jävla puckon hela familjen. Skulle vara oerhört skönt slippa se de för alltid. Men, så länge sådana idiotkanaler som TV4 existerar så kommer sådana idiotfamiljer att ha inkomst...TRAGISKA är de parasiterna Ingrosso. Oerhört irriterande att se hennes nylle.

Tim begick självmord, fattar väl alla. Familjens reaktion säger tillräckligt. Nu, om det var ett olyckshändelse eller om det var meningen, behöver vi inte veta. OM Tim valde att avsluta sitt liv, då är det kanske lättare för familjen att acceptera att han ville inte leva längre.

Nästan en svensk medlem av 27-klubben, nästan. Man undrar om djävulen glömde att kräva sitt i tid.
Citera
2018-04-25, 08:24
Medlem
Realisten73s avatar
Såg att redan flera uppmärksammat familjen Wahlgren/Ingrosso ännu en gång i media. Denna gången är det Bianca som gråter ut med onlinern : ”Avicii var min brors bästa vän”

Nej och åter nej. Tim var inte på något sätt bästa vän med din bror, Bianca.
Kan inte media bara banna alt svartlista denna familjen från att synas i media för all framtid. Varför ska de synas överallt?!

Nu tog denna parasitfamiljen över topic i denna tråden, vilket inte var meningen, men blir så förbannad. Kan man inte stänga av den där jävla familjen.

On topic:

På forumet 4chan ”avslöjas” i detalj hur Tim miste livet. Enligt flera oberoende av varandra så menar de på att uppgifterna stämmer. Hur vidare det ligger nån som helst sanning i det hela låter jag vara osagt. Bedöm själva. Ni hittar dit och vet hur man söker själva.
Citera
2018-04-25, 08:32
Medlem
Cameltotems avatar
Varför skulle han ta självmord just nu?

Han har haft några år att ta det lugnt, skapat musik som han säger är sin bästa någonsin.

Med tanke på att han drack alkohol på båten borde det vara mer troligt att han blev akut sjuk och dog i sömnen eller liknande.
Citera
2018-04-25, 08:33
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realisten73

På forumet 4chan ”avslöjas” i detalj hur Tim miste livet. Enligt flera oberoende av varandra så menar de på att uppgifterna stämmer. Hur vidare det ligger nån som helst sanning i det hela låter jag vara osagt. Bedöm själva. Ni hittar dit och vet hur man söker själva.

Är du för lat för att länka kan du lika gärna skita i att skriva..
Citera
2018-04-25, 08:41
Medlem
Jag har inte sett hans storhet då jag är musikanalfabet, men det är trist när en ung människa bränner ut sig så fort och dör så långt i förtid.

Jag har en fundering. Tim hade inga barn och var inte gift. Han var så ung att han säkert inte hunnit skriva testamente. Vem ärver en ung person som går bort. Är det föräldrar eller syskon i första hand?
Citera
2018-04-25, 08:42
Medlem
Citat:

Klicka inte på länken då så slutar media. Antagligen har hon lagt upp det på sin blogg och Aftonbladet rapporterar om det då många kommer att klicka på deras länk.
Citera
2018-04-25, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janina-Kazarina
Ja, vilken patetisk människa är den där fjanten Bianca...mår illa av att ens se namnet Ingrosso.
Jävla puckon hela familjen. Skulle vara oerhört skönt slippa se de för alltid. Men, så länge sådana idiotkanaler som TV4 existerar så kommer sådana idiotfamiljer att ha inkomst...TRAGISKA är de parasiterna Ingrosso. Oerhört irriterande att se hennes nylle.

Tim begick självmord, fattar väl alla. Familjens reaktion säger tillräckligt. Nu, om det var ett olyckshändelse eller om det var meningen, behöver vi inte veta. OM Tim valde att avsluta sitt liv, då är det kanske lättare för familjen att acceptera att han ville inte leva längre.

Nästan en svensk medlem av 27-klubben, nästan. Man undrar om djävulen glömde att kräva sitt i tid.

Han kan ha dött av samma orsak som Ivan Turina och den italenska fotbollsspelaren denna säsong, i sömnen av plötslig hjärtdöd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in