2018-04-24, 21:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Pappskallen ingår dock i feministmaffian.
Ja han blev värvad av Dessie på uppdrag av utflyttade Viktoria för att få ut Nick ja... Sedan dess har han en plats i feministmaffian och har dessvärre tagit på sig för stora skor. Men han leder ju en skock får... Skillnad om du hade bytt plats på exempelvis Benranglet och Pascal. Där hade han inte behövt leda laget där hade han kunnat vara den spjutspets han faktiskt är. För korkad det är Pascal. Men inte värre än någon annan. Bara det att han dragits med i ett hopplöst förlorande lag som gärna kastar folk under bussen. I Feministmaffians regi.
2018-04-24, 21:36
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga
Ja han blev värvad av Dessie på uppdrag av utflyttade Viktoria för att få ut Nick ja... Sedan dess har han en plats i feministmaffian och har dessvärre tagit på sig för stora skor. Men han leder ju en skock får... Skillnad om du hade bytt plats på exempelvis Benranglet och Pascal. Där hade han inte behövt leda laget där hade han kunnat vara den spjutspets han faktiskt är. För korkad det är Pascal. Men inte värre än någon annan. Bara det att han dragits med i ett hopplöst förlorande lag som gärna kastar folk under bussen. I Feministmaffians regi.

Men vem är det som styr och ställer i feministmaffian? Det är Pappskallen. Afghanknullaren och Diarré vågar ju inte gå emot honom och Knulldockan trånar efter honom som en fjortis som fått sin första crush på byns EPA-raggare och skulle gå över glödande kol för hans skull.
2018-04-24, 21:39
Medlem
dialektikers avatar
Alltså Johan, med sina kalsonger ! Barn tittar på det här. Det är ett familjeprogram. Det är snudd på ofredande.

Kalsong-bögen hädanefter.
2018-04-24, 21:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Men vem är det som styr och ställer i feministmaffian? Det är Pappskallen. Afghanknullaren och Diarré vågar ju inte gå emot honom och Knulldockan trånar efter honom som en fjortis som fått sin första crush på byns EPA-raggare och skulle gå över glödande kol för hans skull.
Men enligt Dessie och Viktoria går det enligt planerna. Dom ville rösta ut dom starka redan från början, och som lök på laxen har dom fått Pascal att framstå som att det är hans plan. Det är Dessies och Viktorias pakt. Dom bestämmer oavsett vem ledaren är. Tro inget annat. mina 5 öre

Jag säger att Nicoline, Dessie och Viktoria måste vara det sämsta laget som Pascal kan ha. Hans stora misstag var att vilja bli en ledare för just det kassa rövgänget.
2018-04-24, 21:40
Medlem
Koppykatts avatar
Jag tror faktiskt att Jan beter sig såhär underligt pga att han heltcenkelt är knäckt av mobbingen och utfrysningen. Han verkar vara en känslomänniska, och tidigt sa ju Rick att han fallit ur mentalt redan.
Tror han tappat sig själv direkt han kom till platsen, och tycker han beter sig som någon som är desorienterad och personlighetsförändrad.

Blir du mobbad och din självkänsla hamnar på botten så kommer den som inte är helt intakt i sitt känsloliv bete sig helkonstigt.
Det syns även på hans instagram att något inte stämmer med denna gubbes självinsikt, men hade han lite power innan så försvann den exakt i samma stund han kom in i lägret o kände av stämningen.

Jan kan vara en HSP introvert.
2018-04-24, 22:09
Medlem
Pascal höll ett litet tal i slutet. Det lät ungefär som följer

"vi ska inte hålla på med vuxenmobbning, och vi ska behålla våran positiva stämning i laget och inte slås ned av detta". Sen tittade han Janne i ögonen och sa ungefär "vi ska inte hålla på att påpeka för dig att detta var ditt fel".
Han kunde inte låta bli!
2018-04-24, 22:14
Medlem
Tror Nicoline är oskuld. Jan är inte dum, lag syd får vad de förtjänar. DK börjar nog också förlora förståndet, humöret går lite upp och ner. Ärligt talat har inte Lina imponerat i någon tävling, i första avsnittet sinkade hon med simningen och att kasta ut kistorna.
2018-04-24, 22:16
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Men enligt Dessie och Viktoria går det enligt planerna. Dom ville rösta ut dom starka redan från början, och som lök på laxen har dom fått Pascal att framstå som att det är hans plan. Det är Dessies och Viktorias pakt. Dom bestämmer oavsett vem ledaren är. Tro inget annat. mina 5 öre

Jag säger att Nicoline, Dessie och Viktoria måste vara det sämsta laget som Pascal kan ha. Hans stora misstag var att vilja bli en ledare för just det kassa rövgänget.

Varken Victoria eller Diarré ville rösta ut Alexandra, men de gav vika för Pappskallen. Enda gången det var tvärtom var med Nick. Då var det Diarrés och Viktorias plan från början och sen övertygade de Pappskallen och Knulldockan att rösta på Nick istället för Jim.
2018-04-24, 22:18
Medlem
Steinarrs avatar
Är det inte ganska så uppenbart att två stycken byter lag? Annars så skulle väl Anders inte ha sagt att dom skulle packa väskorna?

Det som är positivt med detta är att Jan ryker i lag nords öråd, vilket betyder att Lillemor och Johan får använda sina amuletter.

DK, Robban, Rick, Marie och Henrik kommer utan tvekan att ha en pakt.
2018-04-24, 22:18
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosewood
Pascal höll ett litet tal i slutet. Det lät ungefär som följer

"vi ska inte hålla på med vuxenmobbning, och vi ska behålla våran positiva stämning i laget och inte slås ned av detta". Sen tittade han Janne i ögonen och sa ungefär "vi ska inte hålla på att påpeka för dig att detta var ditt fel".
Han kunde inte låta bli!

Ja, det är ju lustigt att inte Rick fick samma behandling efter att han sumpat den förra tävlingen. Där medverkade inte ens Jan, men direkt efteråt sa Pappskallen att "skönt att få komma till öråd så vi kan bli av med folk som sinkar oss i varje tävling" (indirekt syftandes på Jan).
2018-04-24, 22:22
Medlem
Eatkebabwithbreads avatar
Tror Lina och Ida kommer att få bilda ett nytt lag tillsammans med Chuck Månsson, Nick, Caroline, Alexandra och Jim på en annan ön. Sedan kommer alla tre lag få kämpa mot varandra och de två lag som förlorar hamnar i öråd.

Hell Månsson, vår befriare.
2018-04-24, 22:29
Medlem
InnesIs avatar
Citat:

Jag trodde också att det egentligen var Dessie som styrde men lär andra tro att de hade en mer framträdande roll. Men jag är osäker efter att de röstade ut Alexandra. Hur tänker hon och Victoria att de ska kunna vinna mot Pascal. Han är så överlägsen i de flesta tävlingar om immunitet att det kan dröja länge innan de får chans att få bort honom. Dessutom verkar han sprida negativitet vart än han går.

F.ö. tycker jag det är för mycket immuniteter och liknande. En sådan ibland kan vara intressant men när man vet att det kommer inför varje ö-råd tycker jag det tappar sin funktion av att vara något särskilt som kan sätta allt på ända.

Citat:
Ursprungligen postat av Koppykatt
Jag tror faktiskt att Jan beter sig såhär underligt pga att han heltcenkelt är knäckt av mobbingen och utfrysningen. Han verkar vara en känslomänniska, och tidigt sa ju Rick att han fallit ur mentalt redan.

Nja, han höll ju på sådär, mer eller mindre, redan innan de tre jokrarna kommit fram till lägret.Han verkar helt enkelt inte tänka speciellt mycket. Det mesta som kommer ut hans mun, av det vi får se, är ju oerhört ogenomtänkt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in