Citat:
Ursprungligen postat av
Detevigaaviga
Men enligt Dessie och Viktoria går det enligt planerna. Dom ville rösta ut dom starka redan från början, och som lök på laxen har dom fått Pascal att framstå som att det är hans plan. Det är Dessies och Viktorias pakt. Dom bestämmer oavsett vem ledaren är. Tro inget annat. mina 5 öre
Jag trodde också att det egentligen var Dessie som styrde men lär andra tro att de hade en mer framträdande roll. Men jag är osäker efter att de röstade ut Alexandra. Hur tänker hon och Victoria att de ska kunna vinna mot Pascal. Han är så överlägsen i de flesta tävlingar om immunitet att det kan dröja länge innan de får chans att få bort honom. Dessutom verkar han sprida negativitet vart än han går.
F.ö. tycker jag det är för mycket immuniteter och liknande. En sådan ibland kan vara intressant men när man vet att det kommer inför varje ö-råd tycker jag det tappar sin funktion av att vara något särskilt som kan sätta allt på ända.
Citat:
Ursprungligen postat av
Koppykatt
Jag tror faktiskt att Jan beter sig såhär underligt pga att han heltcenkelt är knäckt av mobbingen och utfrysningen. Han verkar vara en känslomänniska, och tidigt sa ju Rick att han fallit ur mentalt redan.
Nja, han höll ju på sådär, mer eller mindre, redan innan de tre jokrarna kommit fram till lägret.Han verkar helt enkelt inte tänka speciellt mycket. Det mesta som kommer ut hans mun, av det vi får se, är ju oerhört ogenomtänkt.