2018-04-24, 12:46
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Läst sociala medier eller på flashback? Massvis med gnagare som försvarar det.

Jag hatar filmningar men hammarby? Vi har inte ens mött de i år än. Olsson spelar tufft på gränsen men filmat minns jag ärligt talat inte om han gjort. Om det hänt typ förra året är det inte rätt att försvara det imo. men det känns ju inte direkt högaktuellt just nu. gnagare har filmat två gånger i årets Allsvenska. Varav en domare dömde rätt på ena.
Vi fick ett mål bortdömt mot er för att Olsson filmade mot Dibba ifjol. Så det är bara årets allsvenska som räknas enligt dig?
2018-04-24, 13:01
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Det var inget kul på Strömvallen då...
Det Stahre gjorde efter den matchen var att vara totalt prestigelös och slänga sin idé åt skogen och istället börja kriga stenhårt för varje poäng för att vi inte skulle åka ur.

Det här påståendet ser man titt som tätt (se även Nanne i bajen). Tränaren har någon anal idé som är helt magisk, något oklart dock vad målet med det är. När det fallererar så struntar man i sin idé och spelar på det där sättet som vi vet vinner mer poäng.

Ursäkta mitt språk men vad är det för kvalificerat skitsnack? Vinna poäng är #1. Vet man en magisk metod för det är det det enda som gäller från match #1
2018-04-24, 13:43
Medlem
erikp121s avatar
Aiks bästa spelare skadad resten av säsongen?
2018-04-24, 15:15
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Vi fick ett mål bortdömt mot er för att Olsson filmade mot Dibba ifjol. Så det är bara årets allsvenska som räknas enligt dig?
Just ja, när Olsson fick elchocker och föll ihop.

Bild i artikel
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/vaMM4/michelsen-pinsamt--vill-radda-sitt-arsle
2018-04-24, 15:36
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Minns inte det som en filmning men det är möjligt.

Vart skrev jag det? Är ju däremot mer intressant att diskutera aktuella händelser+kolla vad tråden heter.
2018-04-24, 17:09
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Minns inte det som en filmning men det är möjligt.
Jisses.
Hur "minns" du det? Att det kom en kraftig vindby som fällde Olsson?
2018-04-24, 18:19
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Jisses.
Hur "minns" du det? Att det kom en kraftig vindby som fällde Olsson?
Den vindbyn har jag sett förr i derbyn. Förra året när Stefanelli blåser förbi så faller långhåret som ett höstlöv, eller den bilden (en favorit för övrigt) när Olsson klamrar sig fast på Nisse. Vilka jävla gråtluder djurgårdare är, ständiga förlorare och överallt är det alla andras fel än ert.

Btw så är det ett solklart rött på Yura mot sundgren, kan du reglerna eller sitter du med 2,8%an i soffan och skriker? Panna mot panna är rött oavsett kontakt. Visst förstärker Sundgren, men kom igen, Yura borde veta vad som gäller och inte. Fint skick han är i, mulligare än el kabir? Fast han gör ju mål iofs .

Bilden: https://goo.gl/images/T7j1U9
2018-04-24, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Knulla en bäver! Vafan ska vi in med långhåret för? Han kan stå som hjälptränare till Özkan...
Özkan satt för övrigt på Södra och kollade på Gnaget - Götet.
2018-04-24, 19:03
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Har allsvenska spelschemat någonsin varit så skevt som i år?
Inleds med att tabellen haltar redan efter omgång 1 då Sirius - Sundsvall skjuts upp. Malmö och dif möter varandra tre gånger inom loppet av tre veckor. Gnaget och Sirius spelar dubbelmöte redan i omgång 6-7. Vi har nyss tre matcher på mindre än en vecka för att sedan avverka de kommande tre matcherna under loppet av tre veckor.

Du vet varför Malmö och Djurgården möts 3ggr va?
2018-04-24, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom
Du vet varför Malmö och Djurgården möts 3ggr va?
Ja, och det kan säkert vara den smidigaste lösningen som de gör nu men det ser fortfarande skevt ut i spelschemat, vilket var min poäng.
2018-04-24, 20:57
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Läst sociala medier eller på flashback? Massvis med gnagare som försvarar det.
Visa mig gärna ett par som försvarar Sundgrens förstärkande? Det i sig är löjligt men dom jag tolkar det som att majoriteten påpekar Armenierns agerande med huvudet.
Citat:
Jag hatar filmningar men hammarby? Vi har inte ens mött de i år än. Olsson spelar tufft på gränsen men filmat minns jag ärligt talat inte om han gjort. Om det hänt typ förra året är det inte rätt att försvara det imo. men det känns ju inte direkt högaktuellt just nu. gnagare har filmat två gånger i årets Allsvenska. Varav en domare dömde rätt på ena.
Och? Att Olsson har en tendens att filma är lika relevant nu som förra året. Känns mest som att du försöker slingra dig undan här.
2018-04-24, 21:23
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Btw så är det ett solklart rött på Yura mot sundgren, kan du reglerna eller sitter du med 2,8%an i soffan och skriker? Panna mot panna är rött oavsett kontakt. Visst förstärker Sundgren, men kom igen
Jag håller med att Yura ska ha rött, har faktiskt inte sett någon som skrivit att det var felaktigt dömt även om folk var frustrerade. Men att inte ens ge Sundgren sitt andra gula för filmning visar bara hur jävla skev er verklighetsbild är.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in