Citat:
Ursprungligen postat av
udon
Förödande att tappa bråkstakar och folk som inte vill foga sig för partiets vilja? Även om du inte är född i farstun verkar du otroligt dåligt påläst på ämnet politisk historia. Det som sker inom SD är en normal process för växande partier. Man gör sig av med personer som kan sätta käppar i hjulen för den politik man vill driva.
Öppen svenskhet, Bielerplanen, antirasistiskt mittenparti, fler kvotflyktingar, nepotism, infria Jimmies stora dröm att gå med i Pridefestivalen, säkert tusen fler kulturmarxistiska påhitt jag glömt nämna. Är det en sådan politik man vill bedriva ja då förtjänar man sådana dumhuvuden som dig. Du kan inte tänka utanför ramarna, du är fast i den parlamentariska strukturen, där allt handlar om röstmaximering utan någon som helst ryggrad eller ideologiska principer. Du är ingen tänkare som kan bygga upp en strategi, utan du reagerar först nu när du själv drabbas av mångkulturen men innan kunde du inte bygga upp en teoritiskplan att det som drabbar andra kan även drabba mig. Vi andra tvingas lida pga demokratins nyttiga idioter.
Jag kan ha förståelse för negrer med ett genomsnitts IQ mellan 60-85, att de saknar kognitiva förmågor som abstrakt tänkande men om du är svensk som inte kan göra detta...??!!
Då måste jag givetvis fråga är du rasfrämling, är du icke svensk, neger måtro?
Då blir ditt svamlande genast logiskt förklarat.