Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-29, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tubleros
Tycker AFS:s aktion med banderollen var en aning otaktiskt.

Jag håller med om budskapet men jag tror att det i väljarnas ögon ses som väldigt onödigt och osympatiskt.

Jag tror inte de tappar några röster på en sån aktion eftersom kärnväljare som jag tex fortfarande kommer rösta på AFS men jag tror heller inte de vinner några nya röster på en sån här aktion.

Men jag kan ha fel i min analys, det är ju som man säger ”all publicitet är bra publicitet”.

Folk som känner någon som helst sympati med de orcher som har svärmat in i Sverige är inte riktigt AfS målgrupp.

AfS riktar sig mer till folk som helst skulle vilja se skäggbarn och kulturberikare skjutas ut över gränsen med en stor katapult. Vi kommer stå och vinka glatt när de sprattlande och skrikande flyger genom luften söderut.
Senast redigerad av Tumidanda 2018-06-29 kl. 08:21.
Citera
2018-06-29, 08:20
Medlem
Fris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodfrityr
Komiskt att två tomtar som uppenbarligen lägger ned väldigt mycket tid på att snacka ned AfS, tvärsäkert uttalar sig om att AfS kommer att bli ett promilleparti i årets val.
SDs hat mot nationalister, deras kopierande av PKs mobbning och utfrysning, kommer bara det att ge AfS 4% av de som annars hade kunnat tänka sig rösta på SD. SD-toppen vill absolut inte ha någon demokrati eller nationalism. Deras enda mål är att bli accepterade som PK så att de också girigt kan roffa åt sig miljoner från skattebetalarna genom att passivt administrera islamiseringen av Sverige.
Citera
2018-06-29, 08:22
Medlem
IPAD-SWEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Det där är ju tyvärr bara counterjihad-skit i nivå med fläsk- och burkatjafs. Det är ju muslimerna och alla andra utomeuropeiska svartskallar som finns här man måste ta sig an. Deras bönelokaler är ganska ointressanta så länge människorna själva stannar i landet.

Det är några miljoner svarthåriga människor av kött och blod och med utomeuropeisk (eller skräpeuropeisk) importbakgrund som finns i Sverige idag som är problemet. Så länge de finns kvar inom Sveriges gränser så kommer ingenting att bli bra, det mesta kommer fortsätta vara skit och hela samhället och folket kommer fortsätta i en nedåtgående spiral på vägen mot en fullfjädrad soptippsdystopi i nivå med valfritt kloakland i tredje världen.

Det hade varit bättre att föreslå att synagogor och alla judiska organisationer och verksamheter ska förbjudas och stängas ner, eftersom det ju är judar som bär huvudansvaret för att det idag finns flera miljoner svartskallar i Sverige. Detta vågar man dock inte eftersom alla tror sig veta att det i dagsläget hade varit politiskt självmord att på något sätt öppet angripa den verkliga makten och den sataniska ondska som ligger bakom allt det elände vi har drabbats av.

Det är bättre att rya om "globalister" eller "bankväldet"...
Det fetade.

Min iakttagelse också..."Detta vågar man inte" - taktik - och när Kasselstrand & Hahne vågade inom SD, för att balansera sionistvurmandet, så gick det illa, men SD avslöjade sig som det kontrollerade zionist-parti de är. Men Kasselstrand vågade - igen - i AfS, men när Torssell-stollen skrev sin hotande artikel, ja då backade man. Några inom AfS övertalade tydligen Kasselstrand att backa. Man kan ju undra vilka?

Vågar man inte - också - slå mot "orsaken" (zionister) ska man vara taktiskt lika "försiktig" mot symptomen (muslimer; och då pratar jag inte om terrorbenägna islamister.)

Men vi blir som tur var fler och fler som noterat detta, från höger till vänster:
(FB) Bilderberg 2018
Utdrag: Anna Hagwall och hennes SD-motion som ville begränsa monopoliseringen inom media. Hon blev ju direkt anklagad för att vara antisemit, men hon hade inte sagt ett ord om judar. Redan där - Man behöver inte ens säga att det är judiska intressen, utan bara det att man säger att media måste decentraliseras, måste bli mera mångfald bland medierna, så blir man anklagad för att vara antisemit, eftersom det är judar och judiska intressen som styr de här koncernerna.

Vi har fått (s.k. kontrollerade) ”dissidenter” som får vara med i teve, som får skriva i de stora tidningarna, som får ta del i debatten och så får de skit, MEN de får vara med och synas och skriva i tidningar, vara med i teve och radio: Ann Heberlein, Katharina Janouch båda tillhörande ”de onämnbara”, polisen Peter Springare, en frimurare...De rör aldrig vid själva orsaken till massimmigrationen utan de jobbar bara med symptomen. Så fort man kommer in på orsakerna, det är då det börjar brännas… Det finns inga riktiga dissidenter idag i media som går in på orsakerna till massmigrationen. Varför?
Senast redigerad av IPAD-SWE 2018-06-29 kl. 08:45.
Citera
2018-06-29, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byggnet
Men det är klart, är han som ryktet säger redan utmanövrerad och bara är partiets window-dressing tills Bieler-falangen tar över efter valet, så kan man förstå om han hellre är hemma med familjen. Han får ju ändå bästa ministerposten som tröstpris, precis som Mikael Jansson fick försvarsutskottet...

Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
Nej just det. Det är därför en sån grej skulle bli en BOMB.

Där har du rätt. Jimmie har t.o.m. piggnat till i det sista. T.ex. i konfrontationen med "Me too"-Löfven. Men i rättvisans namn skrev inte Byggnet "Jimmie sitter mest hemma".

Fundera på den en stund till. Sjukskrivning, spelberoende, tabletter... men ändå stark nu... och kör sin största valrörelse för att bli största parti (vilket det är högst troligt att de blir). Man ska sluta när man är på topp säger de, speciellt om man blivit väldigt sliten på vägen... Fundera på den du!

SmokeyNegroni Niger, här är beviset att Byggnet skrev att Jimmie vill vara hemma med familjen.
Hur som helst propagerar ni för AfS, och det är tillåtet. Men det ska vara juste. Det verkar som om ni har insider information från Wåg och Expo. Inte smickrande.
Jag hörde Kasselstrands tal till nationen. Något mera likt Hitler får man leta efter. Försöker härma Åkesson med klent resultat.
Ni får ha era vurmanden i fred. Jag har mina, och jag kommer nog längst med det.
Tack för mig.
Citera
2018-06-29, 10:58
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regnidagigen
SmokeyNegroni Niger, här är beviset att Byggnet skrev att Jimmie vill vara hemma med familjen.
Hur som helst propagerar ni för AfS, och det är tillåtet. Men det ska vara juste. Det verkar som om ni har insider information från Wåg och Expo. Inte smickrande.
Jag hörde Kasselstrands tal till nationen. Något mera likt Hitler får man leta efter. Försöker härma Åkesson med klent resultat.
Ni får ha era vurmanden i fred. Jag har mina, och jag kommer nog längst med det.
Tack för mig.

Målgruppen för AfS är knappast de som kissar i byxan så fort de hör en politiker som inte krälar i stoftet och fjäskar för den kulturbolsjevistiska makteliten.
Citera
2018-06-29, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endevil
Målgruppen för AfS är knappast de som kissar i byxan så fort de hör en politiker som inte krälar i stoftet och fjäskar för den kulturbolsjevistiska makteliten.

Exakt. Det finns andra orsaker till kiss i byxan.
Citera
2018-06-29, 13:00
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regnidagigen
Exakt. Det finns andra orsaker till kiss i byxan.

Inkontinens? Men berätta gärna om just dina bevekelsegrunder.
Citera
2018-06-29, 13:35
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Kul att du intresserar dig för mina motiv att skriva i tråden. Du har dock fel om du tror att jag hör till dem som oroar sig för att AfS ska "stjäla röster" från SD så att de inte blir största parti.

Jag är helt enkelt intresserad av politik, särskilt när det händer nya saker, vilket det tyvärr sällan gör i svensk politik. Så ett helt nytt parti med en liten men dock möjlighet att ta sig in i riksdagen är i sig intressant.

Vad gäller AfS chanser att ta sig in i riksdagen tror jag att de står och faller med deras förmåga eller vilja att hålla brunhögern på armslängds avstånd. Gör de inte det är de rökta.

Så de är alltså inte brunhögern, som en del anser?
Citera
2018-06-29, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byggnet
Ja, du har nog misstagit dig på strömningarna i partiet. En av de absolut bästa aktionerna. Vårt parti ska vara mycket tydliga med vad vi vill. Jag kommer höra mig för om vi inte ska kunna genomföra ett liknande event på fler platser. Står gärna på Arlanda och vinkar farväl med banderollen ✌️😎

Aktionen i sig var strålande!

Sedan tyckte jag att budskapet var lite väl rakt på sak "hatiskt". Det hade kunnat vara lite mer inlindat i kärlek och ironi.

Trevlig resa var utmärkt men man hade kanske kunnat skriva något om enkel biljett som sign off. Ännu bättre hade det varit med ett hjärta på banderollen eller några handhjärtan på bild.

Allt handlar ju om kärlek till Sverige som nation. Inte om ondskefullt hat vilket är ännu är frånstötande i dagens klimat. Sånt får andra syssla med.
Citera
2018-06-29, 15:32
Bannlyst
Assa jeff ahl vilken javla stjarna...sa javla mycket balls pa den killen som star i riksdagen a totalt ager alla korrupta karringar! Typ i dont give a fuck, I came here to chew bubblegum and kick ass, and im all out of bubblegum!
Citera
2018-06-29, 16:06
Medlem
Ska väl söka lyfta upp frågan om Finspång vilket är ett utmärkt meme. Det var ju inte AfS som tog fram det utan Finspång kom ännu längre bort ifrån.

Men frågan är om inte Finspång skulle kunna omformuleras av AfS till något mer aptitligt och lättsmält. Jag tror faktiskt att det svenska folket skulle vilja se någon typ av offentlig utredning av hur det kunde komma sig att dörrarna öppnade sig mot tredje världen. Och framför allt vilka personer som var ansvariga för vilka beslut!

Blunda en liten stund och fanstisera om ett krav på en offentligt sanktionerad sanningskommission dit man kan kalla makthavare som Reinfeldt att vittna under ed liksom chefer för Migrationsverket. Kanske även Wolodarski etc. Komplettera med en utredningsapparat och full offentlighet. TV sända utfrågningar.

Tror det svenska folket skulle älska en sådan tanke eftersom det är obegripligt vad som hänt. Det bör även stämma bra överens med partiprogrammets tanker.

Tänk även på vem som skulle kunna motsätta sig ett sådant krav. En sådan måste ju ha något att dölja eftersom det finns en fullt legitim önskan om klarhet och förståelse.

En sanningskommission för Sverige!
Citera
2018-06-29, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
Aktionen i sig var strålande!

Sedan tyckte jag att budskapet var lite väl rakt på sak "hatiskt". Det hade kunnat vara lite mer inlindat i kärlek och ironi.

Trevlig resa var utmärkt men man hade kanske kunnat skriva något om enkel biljett som sign off. Ännu bättre hade det varit med ett hjärta på banderollen eller några handhjärtan på bild.

Allt handlar ju om kärlek till Sverige som nation. Inte om ondskefullt hat vilket är ännu är frånstötande i dagens klimat. Sånt får andra syssla med.
Vi ska inte slänga teddybjörnar efter parasiter som enkom varit här för att berika sig.
Det handlar om signalpolitik; inte för dem som vi vinkar av, utan för de som fortsätter väller in.

NI ÄR INTE VÄLKOMNA!
NEIN! RAUS!

Välj själv passande språkbruk...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in