2018-04-24, 02:29
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluttershy12
Så Rich röstade på Alexandra.. Klipskt!
Är du ironisk?
2018-04-24, 06:00
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjungelJens
Ja, det måste vara något slags rekord.

Men lag syd hade kunnat haft Nick, Caroline och Alexandra i laget istället för Nicoline, Victoria och Jan exempelvis. Då hade lag syd sett ut såhär:

Nick
Caroline
Alexandra
Pascal
Rick
Desirée

Hade förmodligen varit mer jämt på tävlingarna.

Men egentligen tror jag inte att taktiken att slå ut dom starkaste ur sitt eget lag är så jäkla dum. Efter sammanslagningen är det nog skönt att ha kvar Jan & co.
En mängd inlägg med "efter sammanslagningen". Vet ni att det blir en sammanslagning? Lag syd verkar ju på god väg att utplåna sig själva trots att de fick in 3 nya. F.ö. så är jag inne på samma linje som några andra här, Jan kan inte vara på riktigt, ingen människa kan vara så dum, osympatisk, klantig och klen.
2018-04-24, 06:16
Medlem
probe53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
vafan gör Jan?

han måste missat man fick hålla med benen. xD

Smått komiskt med Jan. Kanske han tänker att:
- han vet att han åker nästa öråd
- han inser direkt, det här kommer bli jobbigt för honom
- de kommer förlora ändå, varför kämpa för de andra som ändå hatar honom,
- hans sätt att retas med Pappsculle mfl, och samtidigt heja på
- tror kanske lag Nord e på hans sida, om de får fler immuniteter att dela ut, så han hjälper dem synligt ...
Senast redigerad av probe53 2018-04-24 kl. 06:22.
2018-04-24, 06:21
Medlem
SkitNerDigFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han hängde inte på den höjden mer än x antal sekunder.

Okej vi provar på ett annat synsätt då. Robinsontävlingar är lagtävlingar där hela laget ska tävla. Det är inga individuella tävlingar, det är det bara om immunitet till kommande öråd. Så varför skulle de ha en tävling det blir lättare att vara färre kvar uppe? Varför hoppande alla av ställningen förutom Pascal i lag Syd och den som skulle klarat det längst i lag Nord? Varför försökte dem flesta hänga kvar i repet? Jo för att det är en lagtävling och fler som hänger desto lättare är det för dem individuella i laget. JAG tycker verkligen inte om Pascal eller hans kuttersmycke men de gjorde ett väldigt bra jobb och såg onekligen oberörda ut innan dem blev ensamma kvar hängande i det SLAKA repet.

Men hoppas verkligen du kan förstå att det var en lagtävling och inte en individuell tävling. Men annars är det bara att prova på själv, ta ett rep, ut i skogen eller något och hitta två fina björkar och prova med spännt rep först och hänga så länge du kan sedan prova med slakt och återkom med resultat.
2018-04-24, 06:28
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluttershy12
Så Rich röstade på Alexandra.. Klipskt!

Nej, han röstade på Janne tsms med Alexandra. Janne röstade på Viktoria.
2018-04-24, 07:26
Avslutad
Vad hände med den slaktade geten, var den inte god?
2018-04-24, 08:15
Medlem
Hur fördelades rösterna i örådet där Alexandra fick lämma? Känns som att det borde ha varit
Jan = Victoria
Rick = Jan
Alexandra = Jan
Övriga på Alexandra
Eller har jag fel?
2018-04-24, 08:41
Medlem
BreEEeevs avatar
Hoppas lag Nord får ”rösta ut” två deltagare som får då bege sig till lag Syd.
Då blir det Johan-eeh och Lillemor som får dra.
De sitter dock på en immunitet. Blir det öråd för lag Syd, då sitter de säkert
2018-04-24, 08:48
Medlem
DjungelJenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
En mängd inlägg med "efter sammanslagningen". Vet ni att det blir en sammanslagning? Lag syd verkar ju på god väg att utplåna sig själva trots att de fick in 3 nya. F.ö. så är jag inne på samma linje som några andra här, Jan kan inte vara på riktigt, ingen människa kan vara så dum, osympatisk, klantig och klen.

Hoppas du har rätt. Hoppas det inte blir någon sammanslagning. Från min sida är det bara ett löst antagande.
2018-04-24, 08:50
Medlem
Asklords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Jan håller på och mindfuckar Pascal.

Nej det gör han inte. Det är Pascal som inte står ut med Jan's knivskarpa intellekt. Det i kombination med att Pascal är sitt egna största fan.
2018-04-24, 08:51
Medlem
DjungelJenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
Hoppas lag Nord får ”rösta ut” två deltagare som får då bege sig till lag Syd.
Då blir det Johan-eeh och Lillemor som får dra.
De sitter dock på en immunitet. Blir det öråd för lag Syd, då sitter de säkert

Johan hade ju åtminstone en poäng när han ifrågasatte varför DK inte hjälpt till att bygga hönsgården. Jäkla stil att gå runt och gnälla men inte själv hjälpa till.
2018-04-24, 09:07
Medlem
Asklords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjungelJens
Johan hade ju åtminstone en poäng när han ifrågasatte varför DK inte hjälpt till att bygga hönsgården. Jäkla stil att gå runt och gnälla men inte själv hjälpa till.

Hur mycket jag än äcklas av Johan så hade han rätt där. Finns inget som hindrar att DK kunde hjälpa till och göra det rätt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in