2018-04-23, 18:58
Medlem
FlashbackImprovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilkenOsis
Lär inte ta lång tid förns folk börjar säga att han blev kidnappad av Illuminati eller utomjordingar för att representera mänskligheten i en intergalaktisk gladiatorarena.

Skit i konspirationsteorierna. Föräldrarna har sagt till nära vänner att han dog från en natt utav festande och att hans redan trasiga bukspottskörtel senare la av.
Du har rätt. Jag utvecklade mitt inlägg något. Men jag kunde inte låta bli att fråga, jag fascineras bara av människor som ännu inte upptäckt logisk härledning.
Citera
2018-04-23, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilkenOsis
Lär inte ta lång tid förns folk börjar säga att han blev kidnappad av Illuminati eller utomjordingar för att representera mänskligheten i en intergalaktisk gladiatorarena.

Skit i konspirationsteorierna. Föräldrarna har sagt till nära vänner att han dog från en natt utav festande och att hans redan trasiga bukspottskörtel senare la av.

Har redan hänt, i helgen var det mycket sånt, tror det var därför man låste tråden för rensning. Blev bisarrt ett tag.
Citera
2018-04-23, 19:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NygammalVals
Men gode gud, föddes du igår eller? Hur naiv får man bli? Geffen har redan den färdiga plattan på sitt kontor. Och givetvis inte bara skivbolaget.

Plattan är inte riktigt färdig då dem diskuterade gästartister på plattan två dagar innan han avled..

Per- Sinding Larsen antydde det även igår..

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/OnBAqO/avicii-hade-nytt-album-fardigt-basta-pa-ar
Citera
2018-04-23, 19:00
Medlem
Zebrauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1stSIR
Du är väl medveten om att sådana avtal går att ogiltigförklara?

Det går att lösa det mesta med rätt snack , kontakter & pengar kompis.
Citera
2018-04-23, 19:01
Medlem
Zebrauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triremer
Arash säger att det var teamwork och att han var duktig på att pusha Tim:

https://youtu.be/T2w2PtsLAGY?t=42

Arash säger att han sätter gränserna

https://youtu.be/T2w2PtsLAGY?t=612

Det märks rätt tydligt att han inte bryr sig om Tim utan att Tim bara ska pushas för att Arash ska tjäna pengar.

Redan länkat den där, läs tråden
Citera
2018-04-23, 19:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FlashbackImprover
Jag litar också på vad som kommit ut offentligt.

Vad är problemet med det? Vad litar du på?

Låt mig gissa; "Ingen! Jag tänker själv!!!"?

Då blir min fråga varför du tror att egna slutsatser måste stå i kontrast till vad som kommit ut offentligt? Och ser du verkligen det som en positiv sak?

Du litar på den omanska polisen/ läkarna..jag är inte riktigt lika säker som du..beroende på att jag vet hur systemet funkar i dessa länder.
Citera
2018-04-23, 19:03
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebraut
De bröt ju bara för två årsen det var ju en karusell med Tims hälsa långt innan det och från dag ett lär det funnits något sorts kontakt som sedan skrevs om under karriären.

Sen tror jag verkligen inte att någon mördade Tim. Dödsorsaken vill och tänker jag inte spekulera i.

Kents avslut och Tims avslut sammanfaller ganska väl, eller hur?
Ash körde Tim i botten, men trots allt så med facit i hand så skulle Tim kunna tacka Ash för att han förblev såpass obunden till kontakt.
Det blev hans utväg...och nu hans död tyvärr.
Det jag säger är inte fabler, nåt åt det här hållet var vad som skedde, med någorlunda insyn.
Citera
2018-04-23, 19:04
Medlem
FlashbackImprovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bezos48
Du litar på den omanska polisen/ läkarna..jag är inte riktigt lika säker som du..beroende på att jag vet hur systemet funkar i dessa länder.
Och därför tror du att han blev mördad i en jättekonspiration?

Ett bisarrt resonemang.

Om den omanska polisen säger att jorden är rund, blir din slutsats att jorden är platt då?
Senast redigerad av FlashbackImprover 2018-04-23 kl. 19:11.
Citera
2018-04-23, 19:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vallero
En stabil, någorlunda normal flickvän lyser med sin frånvaro i hans liv.
De är inte lätta att hitta these days.

Överhuvudtaget kvinnor lyser med sin frånvaro..
Citera
2018-04-23, 19:05
Medlem
Triremers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebraut
Redan länkat den där, läs tråden

Om du nu läst tråden så kan du ju se att jag länkade intervjun redan igår.
Nu länkade jag igen med fokus på det som jag reagerade på i intervjun.
Citera
2018-04-23, 19:06
Medlem
Citat:
Mia Skäringer i Solsidan har lagt upp på Insta om kommentarer i dokumentären..Lycka till Arash!

https://www.instagram.com/p/Bh52ztZBcEP/?hl=sv&taken-by=miaskaringerlazar
Vilken idiot hon är, från en klippt dokumentär från några år sedan. Tim va en vuxen människa, det va han som bestämde, han kunde bara be han dra. Löjligt och försöka hitta syndabockar, man är själv ansvarig för sina handlingar.
Citera
2018-04-23, 19:07
Medlem
Citat:

Jag litar mer på en rättsläkare än Flashback i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in