Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-04-23, 18:52
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bezos48
Frågan är om han hade med sig material från sin nya plattan i sin laptop?

Han hade inga livvakter med sig vilket han annars oftast har..

Men gode gud, föddes du igår eller? Hur naiv får man bli? Geffen har redan den färdiga plattan på sitt kontor. Och givetvis inte bara skivbolaget.
Citera
2018-04-23, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jag2013
Det var inflammation i bukspottkörteln som sedan resulterade i brusten blindtarm och bortopererad gallblåsa. Hans höga alkoholkonsumtion var orsaken till inflammationen i bukspottkörteln. De säger ju i dokumentären vad han fick och varför om du nu sett den?

Jaha, aa det var ju inte igår jag såg den rättare sagt när den kom ut så minnet är ju kanske inte på topp, men då vet man
Citera
2018-04-23, 18:54
Medlem
Zebrauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Jocke Berg (Kent) blev Tims mentor.
Jocke fimpade även Kent i samma veva för att visa sitt allvar, även om det hade varit på tapeten länge.
Den nya musiken hade Ash inget att göra med, den var Tims 100% egen.
Hur det blir nu med den nya plattan och vem som sitter på de största intänkterna, ja där har vi den som beställde mordet på Tim.

De bröt ju bara för två årsen det var ju en karusell med Tims hälsa långt innan det och från dag ett lär det funnits något sorts kontakt som sedan skrevs om under karriären.

Sen tror jag verkligen inte att någon mördade Tim. Dödsorsaken vill och tänker jag inte spekulera i.
Citera
Medlem
FlashbackImprovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bezos48
Hur vet du att han hade plånbok? Vad du gör är att litar på det som kommit ut offentligt..
Jag litar också på vad som kommit ut offentligt.

Vad är problemet med det? Vad litar du på?

Låt mig gissa; "Ingen! Jag tänker själv!!!"?

Då blir min fråga varför du tror att egna slutsatser måste stå i kontrast till vad som kommit ut offentligt? Och ser du verkligen det som en positiv sak? Är du en sån där filur som inte tror på att jorden är rund också?
Senast redigerad av FlashbackImprover 2018-04-23 kl. 19:01.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
och du litar på omans säkra källor

Finns ju vittnesmål från hans vänner och andra. Han var inte där själv och han blev inte rånad.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Butterss
Jag har sagt mitt, jag har även kommit med källhänvisningar till mina påståenden, något som saknas helt i era texter om att han var ett musikaliskt geni, för det var han verkligen inte och ni kan inte länka en bra låt som bevisar detta. Det är som ondskan själv, att hylla & prisa någon utan kunskap om dess innebörd eller verk.

Hur fan har du mage till att sitta och säga att detta är musikaliskt genialiskt?!?!?! Har du hört beatles? rolling stones? paul simon? the smiths? jamiroquai? ozzy osbourne? Inte ens i närheten av samma klass!!
https://www.youtube.com/watch?v=a8DHb54JJIU
https://www.youtube.com/watch?v=0V18IpBOy-I
https://www.youtube.com/watch?v=UvHo0LhDOXk

Fått nog av dig nu, bara sluta. Du verkar bry dig otroligt mycket trots att du inte bryr dig.
Om folk gillar musiken, låt dem göra det, du kommer inte ändra något med din destruktiva attityd.
Jag personligen litar mer på vad Madonna, Wyclef Jean och Chris Martin säger än vad du säger. Du har fortfarande inte visat några alster, väntar fortfarande. PM:a om du har några.
Citera
Medlem
tomyhockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NygammalVals
Men gode gud, föddes du igår eller? Hur naiv får man bli? Geffen har redan den färdiga plattan på sitt kontor. Och givetvis inte bara skivbolaget.

men tänk om han hade med sig andra värdefulla saker .
Citera
2018-04-23, 18:55
Medlem
valleros avatar
En stabil, någorlunda normal flickvän lyser med sin frånvaro i hans liv.
De är inte lätta att hitta these days.
Citera
2018-04-23, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlashbackImprover
Jag litar också på vad som kommit ut offentligt.

Vad är problemet med det?

Lär inte ta lång tid förns folk börjar säga att han blev kidnappad av Illuminati eller utomjordingar för att representera mänskligheten i en intergalaktisk gladiatorarena.

Skit i konspirationsteorierna. Föräldrarna har sagt till nära vänner att han dog från en natt utav festande och att hans redan trasiga bukspottskörtel senare la av.
Citera
2018-04-23, 18:56
Medlem
ace_secs avatar
Arash kallar Tim för sin bror.

Undrar om Tim skulle hålla med om det.
Citera
2018-04-23, 18:57
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vallero
En stabil, någorlunda normal flickvän lyser med sin frånvaro i hans liv.
De är inte lätta att hitta these days.

Särskilt inte för folk som är läkemedelsberoende, har periodiska svåra problem med alkohol, är arbetsnarkomaner och dessutom är världsberömda.
Senast redigerad av NygammalVals 2018-04-23 kl. 18:59.
Citera
2018-04-23, 18:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NygammalVals

Detta vet jag. Fast frågan var om han hade det materialet även i hans laptop. Du vet..man kan ha två saker..fast på olika ställen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in