2018-04-22, 21:28
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Folk som inte paktar eller säger ” det håller jag för mig själv” är väldigt korkade o naiva. Bättre snacka ihop sig, framförallt när man vet att de andra gör det.

Jan känns alldeles för naiv för det här med robinson...
2018-04-22, 21:29
Medlem
gött att johan försök inte höll nu har han fler fiender hoppas på 2 förluster för nord nu så slipper vi bögfan sen
2018-04-22, 21:29
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Folk som inte paktar eller säger ” det håller jag för mig själv” är väldigt korkade o naiva. Bättre snacka ihop sig, framförallt när man vet att de andra gör det.

Jan är bevisligen mycket korkad, så jag är verkligen inte förvånad.
2018-04-22, 21:32
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
gött att johan försök inte höll nu har han fler fiender hoppas på 2 förluster för nord nu så slipper vi bögfan sen

Han ser ut som en tupp när han går, det enda som fattas är kacklet...
2018-04-22, 21:32
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQpizzasallad
Jan känns alldeles för naiv för det här med robinson...

Jo, tycker dock nykomlingarna var väldigt naiva från början när Caroline ville pakta med dem så fick hon kalla handen från Alexandra. Rick och Alexandra verkar ha vaknat upp från sin törnrosasömn nu åtminstone. Jan borde ju inte vara så svårövertalad att rösta på Pascal egentligen. Åker Pascal ut så sitter han ju lite säkrare o kommer ha en mindre mobbare mot sig. Tror mest Victoria kommer tjafsa med han då. Vd är ju ingen ledare utan hakar mest på vad gruppen tycker.
2018-04-22, 21:33
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av violentsky
Tror inte Nicoline ens räknade själv utan hängde på Pascal bara. Menlös människa. Hoppas Pascal åker! Och Johan pratar om kränkta män när han själv verkar vara den mest kränkta mannen på ön.
Nej, hon är för fan totalt helt hjärndöd.
2018-04-22, 21:33
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jag-har-oxo-en-kuk
Janne kan inte rösta på någon annan än papskalle!
Kan du utveckla det eller gissar/hoppas du bara?

Jag tänker iofs samma sak. Det är väl Pappscal som har haft det ondaste ögat mot Janne, och beskyllde honom hårdast i repdragar-tävlingen.
2018-04-22, 21:34
Medlem
Enmansdemos avatar
Varför ska lag nord undvika dom höga vågorna mot stenen, det är ju dom man vill fram till
2018-04-22, 21:35
Avstängd
konstapels avatar
Äntligen vaknade Rick med bra och genomtänkta argument för att skicka hem pågen-blatten.
Blir lite förvånad över Desirée och hennes naivitet när hon själv hållt på och plottar för att få ut andra. Det har inget som helst med saken att göra vad man har för känslor för någon.
Det är en tävling, nu inför sammanslagningen så måste de starka ut.
Medlem
Lillemor och den benige bögen har drabbats av Månssons hämnd.
Glömmer bort att bonda(eller knyta än som det hette förr) ordentligt med majoriteten innan man börjar pakta.
Nu smyger dom 2 i buskarna som Nord(r) och tror att dom på kort tid ska kunna övertala tillräckligt många för att kicka dom mest värdefulla.
Månsson hann gå in i Lillemors psyke under kedjefångetiden.
Nu väntar hennes straff.
Hell Månsson
Medlem
tuffkatts avatar
Jag tror inte att Rick och Alexandra var naiva eller lättövertalade som rättade in sig i ledet bakom Pascal när de kom, utan det var nog en medveten och ganska klok strategi. Tona ned sin egen hotbild och låta en sådan som Jan dra uppmärksamheten till sig, för att allt efter som planera för att ta ned ledaren Pascal.
2018-04-22, 21:36
Medlem
Lakritspotatisens avatar
Vad gjorde Johan på flotten?
Satt med sin hatt...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här