2018-04-22, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bezos48
Skulle aldrig obducerat nere i Oman..bara några timmar efteråt..
När tänkte du då att man ex skulle ta blodprov? Du vet substanser försvinner efter viss tid.
Han obducerades även på Lördagen.
Citera
2018-04-22, 17:39
Medlem
Zoom008s avatar
Han hade en väldigt tom blick ständigt och var nog en guldkalv att mjölka. Tror det kommer komma en bomb att han var pank eller liknande. Den mannen passade inte in alls i denna miljö och när man sett filmen blev det bara sorgligt. Mår man inte bra hjälper inga pengar i världen. Dessa droger och piller som folk matade honom mer förstärkte plågan. Hoppas att det här hjälpt några att tänka till angående droger och alkohol, Sällan man ser lyckliga alkisar och narkomaner.
Citera
2018-04-22, 17:39
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heonos
Fast även här gäller att de var i ett muslimskt land (ok turister kan, men ....) Och i vilket fall, att dricka så mycket att du dör av relaterade hälsoskäl, nej inget du gör på semester utomlands. Detta måste vara mer plötsligt.

Om man har ett långvarigt alkoholmissbruk bakom sig kan kroppen till slut ge upp även av en låg konsumtion.
Citera
2018-04-22, 17:44
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waco2
Noterade just i Aftonbladet:

"Avicii hade nytt album färdigt: Bästa på år "
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...gt-basta-pa-ar

Klart att skivbolaget hittade ett färdigt album, går ju alltid mjölka lite mer pengar. Riktigt synskt. Men fansen lär ju gå på det.

Den skivan lär sälja väldigt bra. Hoppas att alla pengarna som den drar in går till välgörenhet.
Citera
2018-04-22, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Om man har ett långvarigt alkoholmissbruk bakom sig kan kroppen till slut ge upp även av en låg konsumtion.
Du kan även dö efter ett långvarigt alkoholmissbruk bakom sig och därefter ingen konsumtion. Delirium tremens.

Men nu var det inte så i detta fallet oavsett.
Citera
2018-04-22, 17:46
Medlem
HRTs avatar
Personligen gillar jag inte musiken, men alltid tragiskt när någon dör ung.
Jag tycker mig se att han ser anorektisk ut, dvs nästan undernärd
Sen är frågan hur kan vissa leva med värktabletter och andra medikamenter i ett helt liv medans andra helt kraschar efter bara något år.
En vän till mig drack ihjäl sig och jag hade ingen aning då jag för tiden jobbade utomlands. Vet att han alltid blev dyngefull men helger blev till veckodagar och han drack ihjäl sig på bara typ 1 år..
Han var ca 35..
Citera
2018-04-22, 17:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
När tänkte du då att man ex skulle ta blodprov? Du vet substanser försvinner efter viss tid.
Han obducerades även på Lördagen.
Blodprov och screening (ex. vis via hud) kan man göra ändå, utan obduktion, behövs inga stora mängder.
Citera
2018-04-22, 17:48
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Du kan även dö efter ett långvarigt alkoholmissbruk bakom sig och därefter ingen konsumtion. Delirium tremens.

Men nu var det inte så i detta fallet oavsett.

Hur vet du att det inte var så?
Citera
2018-04-22, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dekorima
Blodprov och screening (ex. vis via hud) kan man göra ändå, utan obduktion, behövs inga stora mängder.
Att obducera betyder fastställa dödsorsak. Hur kan du ta ett blodprov för att fastställa dödsorsaken utan att obducera?
Citera
2018-04-22, 17:50
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannenTheMan
Får Ash ta del av royalties på musik som är skapad när Ash var manager? Dvs fram till typ 2016?

Tyvärr lär han få en helvetes massa miljoner i royalties för all framtid eftersom han står som medkompositör till flertalet av hitlåtarna på albumet "True" (och även "Stories").

https://en.wikipedia.org/wiki/True_(Avicii_album)

https://en.wikipedia.org/wiki/Stories_(Avicii_album)
Citera
2018-04-22, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Hur vet du att det inte var så?
För att det framkom igår genom en som stod familjen nära som skrev i tråden.

OD av sin egen medicin.
Citera
2018-04-22, 17:53
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeaceOnEarth
OD är uteslutet för alla som sett dokumentären. Du borde ge den en chans

Vad yrar du om? Tim var läkemedelsberoende/pillermissbrukare sedan åratal tillbaka. Lägg sedan till periodiska problem med överkonsumtion av alkohol och du har svaret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in