Citat:
Ursprungligen postat av
countolaf
Tragiskt att en ung människa går bort naturligtvis, men hur levde han sista tiden egentligen?
Såg den
här bilden, och hans ben ser ju helt förtvinade ut. Bilden är alltså från när han var i Oman, där han tydligen avled.
Ja, jösses vad pinniga ben.
Visst är det inte bara managerns fel, han verkade köra ett högt tempo själv. Jag begriper inte varför han körde så högt tempo efter första sjukdomsanfallet, sket i att göra operationen till att börja med och när han var så förstörd av alla smärtstillande han åt.
Ja, han sa ju att han misskötte sin hälsa.
Men sen när han bestämt sig för att bättra sig, ta det lugnt och till slut avsluta turnerandet, framstår det som i dokumentären att alla körde över honom hela tiden.
Hur nervös som helst var han när han satt och tuggade på naglarna på slutet inför de sista turneerna och folk ville inte respektera att han hade svårt att avsluta dem.
Han kände att det var med fara för sitt liv, att han tvingades göra dem. Det sa han ju i dokumentären.
Jag tror att det blev fortsatta konsekvenser av att han blev tvungen att göra dem. Men jag vet ju inte.