2018-04-21, 09:01
Medlem
Diskussion om manlig onani! Hur runkar du? Tips på hur du runkar för att få så skön orgasm som möjligt. Dela gärna med dig av bilder och videos hur du runkar. Teknik för skönast känsla?
Citera
2018-04-21, 09:08
Medlem
Jag runkar dagligen, ofta både morgon och kväll. Brukar bli en runk i sängen innan jag går upp och en på eftermiddagen kvällen när jag kommer hem från jobbet skolan. Förr i tiden drog jag av en snabb för att komma. Idag är känslan och orgasmen viktigare för mig så jag brukar hålla på minst 20 minuter. Edgar fram orgasmen. Alltså runkar tills jag känner att jag är påväg att komma, pausar så det lugnar ner sig och börjar om. Upprepar så många gånger som jag klarar av att hålla mig på gränsen. Dör varje gång blir det skönare och får orgasmkänslan under hela runken. Alltså känsla när jag smeker kuken blir sjukt intensiv. När jag väl kommer efter antal ”omstart” blir sprutet kraftigare och satsen mer rinnig, nästan som vatten i konsistensen.
Citera
2018-04-21, 09:12
Medlem
S.O.Stolps avatar
Nån runkfixerad dåre skapade den här tråden för ett tag sen:

(FB) Hur runka för skönaste orgasmen?

Var det du?
Citera
2018-04-21, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Nån runkfixerad dåre skapade den här tråden för ett tag sen:

(FB) Hur runka för skönaste orgasmen?

Var det du?

Ja, inget konstigt med det. Du behöver inte gå in på sexteknik och läsa mitt inlägg om du inte är intresserad. Flashback må vara tolerant och öppet för allt men tydligen inte när det gäller manlig onani.
Citera
2018-04-21, 09:27
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrlaxen
Ja, inget konstigt med det.
Jo. Att korsposta, det vill säga att posta liknande inlägg i flera olika trådar eller skapa liknande trådar i flera forum, är verboten.
Citera
2018-04-21, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Jo. Att korsposta, det vill säga att posta liknande inlägg i flera olika trådar eller skapa liknande trådar i flera forum, är verboten.

Jaha ok. Det visste inte jag, tack för informationen. MVH Dåren som runkar, står för det och är nyfiken på hur andra gör det utan att skämmas för det.
Citera
2018-05-08, 22:13
Medlem
Onan-erarens avatar
Att runka i duschen är skönt det gör jag i perioder, bara att spola bort kladdet sen.
Citera
2018-05-09, 09:53
Medlem
Citat:
Ja, inget konstigt med det. Du behöver inte gå in på sexteknik och läsa mitt inlägg om du inte är intresserad. Flashback må vara tolerant och öppet för allt men tydligen inte när det gäller manlig onani.

Citat:
Jaha ok. Det visste inte jag, tack för informationen. MVH Dåren som runkar, står för det och är nyfiken på hur andra gör det utan att skämmas för det.

Den enda här som hänger upp sig på tolerans och skamkänslor är ju du själv mrlaxen.
Andra postare försöker lära dig hur FB fungerar, men det försöker du bara vifta bort och finner snabbt en möjlighet att spela det kränkta offret.
Du verkar väldigt intresserad av att se filmer med andra män som runkar, så hoppas du får ditt lystmäte.
Citera
2020-12-26, 11:38
Medlem
Länge sen någon skrev här!

Fortfarande nyfiken på andras runk-vanor.
Yes, jag är bög!! Så ni behöver inte skriva att det är en bögtråd ect. 😂

Bjud på er och dels med er!!
Citera
2020-12-31, 17:51
Medlem
boggierocks avatar
Runkar i min soffa l tv rummet och blir ofta på morgonen. Jag sprutar bara rakt upp så de kommer på låren eller magen.
Citera
2020-12-31, 17:53
Medlem
På toan till div anal filmer.
I verkligheten så är analsex helt ok men inte så mycket roligare än vaginalt.

Men av någon anledning så runkar jag nästan enbart till anal creampie videos.
Gärna någon petite asiat som knappt får in halva kuken utan att gråta.
Citera
2021-01-20, 21:21
Medlem
azsxdcs avatar
Ofta i bilen under jobbtid. När jag kör. På parkeringar. Sprut i mc donalds-servetten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in