2018-04-20, 21:10
Medlem
DogsDAmours avatar
Instagrambilder som bara är några dagar gamla i denna artikeln.
https://www.expressen.se/noje/sista-...cii-fran-oman/
Citera
2018-04-20, 21:12
Medlem
BOMBOCLATs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Jag tror det handlar om överdos. Unga människor dör inte bara sådär rätt upp och ner. Det är väldigt få som dör av naturliga orsaker i sådan ung ålder.

Nej, det tror inte jag. Han har dock varit i dåligt skick under en längre tid. Många inläggningar på sjukhus etc. tror inte han varit särskilt kry, och nu fick kroppen nog.

Mycket tråkigt! Han jobbade stenhårt och det är mycket talang som nu gått förlorad.
Citera
2018-04-20, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BOMBOCLAT
Nej, det tror inte jag. Han har dock varit i dåligt skick under en längre tid. Många inläggningar på sjukhus etc. tror inte han varit särskilt kry, och nu fick kroppen nog.

Mycket tråkigt! Han jobbade stenhårt och det är mycket talang som nu gått förlorad.

Ändå att man kan dö av utmattning i sådan ung ålder? Finns ju många som turnerar skiten ur sig världen över som är unga. Menmen, som du säger verkar han inte ha mått särskilt bra. Fick faktiskt en liten chock när jag såg nyheterna.

Edit

Läste lite om att han i dokumentärer tydligen sett VÄLDIGT sliten ut. Har väl misskött sin hälsa en hel del.
Citera
2018-04-20, 21:23
Medlem
DoctorSuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BOMBOCLAT

Förvisso, men han har ju inte legat inne längre tid. Varit på benen 24/7, och sen vipps detta. Sätter en bet på drogdöden.

Trist!! Är ingen fan men gillar hans enkla, fastän melodiska, riff/slingor.
Citera
2018-04-20, 21:34
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DekadentVerklighet
Aldrig hört talas om killen. När jag såg tråden var jag tvungen att googla hans namn. Då kände jag igen ansiktet. Visst, det är väl tråkigt för alla inblandade, men DJ's är det nog ingen bristvara på, så jag påverkas inte ett dugg av det här.
Det är till att inte hänga med. Till och med min gamla mamma vet vem han är.

Jag gillar hans musik väldigt mycket, särskilt Wake me up.

Antar att du inte vet vem hans mamma är heller, Anki Lidén. Eller hans halvbror Anton Körberg. Är rätt stolt över hans mamma då hon kommer från där jag bor. Duktig skådis.

Vad sorgligt det är när människor dör så unga.
Citera
2018-04-20, 21:45
Medlem
kanelipullas avatar
Va synd! Finns bara 2 alternativ hur han dog.. överdos eller självmord.
28 år och miljonär.. och vill avsluta sitt liv på det sättet? Fattar inte!!
Citera
2018-04-20, 21:48
Medlem
kanelipullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DogsDAmour
Instagrambilder som bara är några dagar gamla i denna artikeln.
https://www.expressen.se/noje/sista-...cii-fran-oman/

Usch va konstig han ser ut i ansiktet i dom där bilderna. Hade han anorexi eller? Eller va han dösdsjuk?
Citera
2018-04-20, 21:49
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Tycker också självmord i ett annat land låter lite konstigt.
En polare till mig åkte till ett annat land för att ta livet av sig. Det tog lång tid innan han hittades eftersom ingen i landet saknade honom, och det tog ännu längre tid att identifiera honom. Jag ser det med andra ord inte som helt omöjligt att Bergling valt att ta sig själv av daga även om det känns troligare med en ofrivillig överdos.
Citera
2018-04-20, 21:50
Medlem
Kändisskap och att turnera tär nog väldigt mycket, rik och känd är sällan lycklig. Dessutom var han en väldigt lugn och tillbakadragen person, så blev nog extra illa för honom.
Citera
2018-04-20, 21:53
Medlem
Killen levde med akut bukspottskötel inflammation, det är inte helt ovanligt det leder till döden.
Att han skulle ta droger är högst osannolik ifall han inte aktivt ville ta livet av sig, det är en allvarlig sjukdom som även om man har ett riktigt rent levene fortfarande är stor risk att dö. Tråkigt, han gjorde mycket bra för Sveriges rykte och för musikvärlden
Citera
2018-04-20, 21:57
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla
Usch va konstig han ser ut i ansiktet i dom där bilderna. Hade han anorexi eller? Eller va han dösdsjuk?

Jag tänkte exakt likadant när jag såg bilderna. Givetvis måste väl piller/opiater/droger ha varit inblandade. Så fruktansvärt tragiskt och onödigt.
Citera
2018-04-20, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1900-talet
Det behöver det inte alls vara ! Du tar kanske fel på pankreas och levern ,lepar heter den senare..

Snälla nån, pankreatit är samma som inflammation i bukspottkörteln, vilket är vanligt hos folk som överkonsumerar alkohol. Givetvis kan man få det av annan orsak också men ovanligt. Lever heter hepar på latin och inget annat och hepatit är inflammation i levern, vilket också är vanligt bland alkoholister men kan drabba även andra pga smitta osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in