Aldrig hört talas om killen. När jag såg tråden var jag tvungen att googla hans namn. Då kände jag igen ansiktet. Visst, det är väl tråkigt för alla inblandade, men DJ's är det nog ingen bristvara på, så jag påverkas inte ett dugg av det här.
Självmord begår man väl helst på hemmaplan om det inte är helt impulsivt?
Han kanske gjorde som Prince? Han tog en drog som sedan visade sig vara fentanyl och fick en överdos? Eller kanske mördad? Eller hjärtat sa helt enkelt nej och dog av stress?
Tycker också självmord i ett annat land låter lite konstigt.
Aldrig hört talas om killen. När jag såg tråden var jag tvungen att googla hans namn. Då kände jag igen ansiktet. Visst, det är väl tråkigt för alla inblandade, men DJ's är det nog ingen bristvara på, så jag påverkas inte ett dugg av det här.
Lider du av autism?
OnT: såg precis dokumentären på Svtplay om Avicii och där ser man hur dåligt grabben mår emellanåt, så självmord känns inte så långtsökt i det här fallet.
Tragiskt, RIP
Antar att det ganska snart blir känt vad det handlat om. Media som TMZ lär ju rapportera om det var självmord medan svensk media säkert kommer avvakta.
Citat:
Avicii -- one of the most famous DJs in the world -- has died at 28, his rep confirms.
He died in Muscat, Oman. Details surrounding his death are unclear. We're working on it.
Han kanske gjorde som Prince? Han tog en drog som sedan visade sig vara fentanyl och fick en överdos? Eller kanske mördad? Eller hjärtat sa helt enkelt nej och dog av stress?
Tycker också självmord i ett annat land låter lite konstigt.
Vid en sådan ung ålder så är det nog nästan uteslutet att det var självmord eller drog-relaterat. Hade han en jävla otur så kan det ha varit något okänt hjärtfel. Det går aldrig att utesluta
Tragiskt Så ung och extremt talangfull. Självmord var första tanken som dök upp, men jag hoppas det är fel. Om det nu finns grader i helvetet så, för hans anhörigas skull, så får man hoppas på något ”naturligt”, en fysisk orsak.
Vila i frid
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!