2018-04-19, 17:57
Medlem
[quote=Funktion|63824785]Lillemor och Johan är som Piff och Puff, helt klart underhållningsvärde.[/QUOTE

I små doser kan de vara lite roliga, men jag hoppas inte de blir särskilt långvariga.
2018-04-19, 18:11
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjaubrum
Pascal är ju en klassisk psykopat. Han försöker att minska Alexandras värde och skapa en opion mot henne. Samtidigt lämnar han det osagt att han själv är oumbärlig. Han verkat dock inte veta om det utan hans underliggande drivkraft är att känna sig älskad och beundrad.

Jag tror det bara är en tidsfråga innan han blir genomskådad av framförallt Desiree. Det ultimata besviset för Pascals psyksiska åkomma är när Pascal sedan vänder sig mot henne. Förmodligen kommer det genom ett utspel till Nicolina? Eller vad hon heter.

Nää fan vad jag hoppas på att Navy seal smider någon egen plan för att eliminera Pascal. Jan gjorde det inte snyggt när han försökte sig på sin grej vid örådet.
Tvättäkta psykopat är vad han är! Alexandra sa det bäst. En otrevlig äcklig person.

Känns som att något händer eftersom Nicoline och han inte träffas längre?
2018-04-19, 18:22
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjaubrum
Jag tror han la sina röster på caroline för att komma in i gruppen. Litet pris att betala när hälfteb ändå ville ha bort henne. Navy seal visar sig nog sitt riktiga jag sinom tid.

För det fick han ju väldigt mycket för. Jokrarna hamnar i underläge och kommer att röstas bort en efter en. Pascal vill redan ha ut dem.

Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
Tvättäkta psykopat är vad han är! Alexandra sa det bäst. En otrevlig äcklig person.

Känns som att något händer eftersom Nicoline och han inte träffas längre?

Hur vet du att de inte träffas längre?
2018-04-19, 18:31
Medlem
Bananas avatar
Tidigare år har man fått se korta bakgrundsklipp om de olika deltagarna, inspelat på hemmaplan. Saknar detta inslag. Har de slutat helt med det?
2018-04-19, 19:04
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
För det fick han ju väldigt mycket för. Jokrarna hamnar i underläge och kommer att röstas bort en efter en. Pascal vill redan ha ut dem.

Hur vet du att de inte träffas längre?
Bara antog det eftersom inga bilder eller något på Facebook och instagram. Därav frågetecknet.
2018-04-19, 19:20
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banana
Tidigare år har man fått se korta bakgrundsklipp om de olika deltagarna, inspelat på hemmaplan. Saknar detta inslag. Har de slutat helt med det?
Ja, extramaterial och personalia ligger på webben numera. Nu är det fokus på drama, konflikter och tävlingar. Bättre tycker jag.
2018-04-19, 19:29
Medlem
ImAFlirts avatar
Robinson hade blivit lite mer intressant om de hade tävlingar som inte alltid äger rum vid stränderna.
2018-04-19, 19:34
Medlem
Bra fördel. Detta måste lag syd vinna annars får de skämmas.
2018-04-19, 19:35
Medlem
Nu skulle Månsson och Lillemor fått köra en av sträckorna.
Dom tränade ju tidigt på att samarbeta i par.
Hell Månsson
2018-04-19, 19:39
Medlem
Så pinsamt.
2018-04-19, 19:39
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Bra fördel. Detta måste lag syd vinna annars får de skämmas.

Å skämmas får dom...
2018-04-19, 19:40
Medlem
Kommer 4:an med någon twist nu med att dopa lag Syd?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in