2018-04-19, 13:08
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Hon inser att geten är Månsson som hon nyss mjölkat av. Ställd inför fakta hugger hon halsen av Getsson livligt påhejad av Lillebror.

Lillebror som flinar "Åh nu får vi mateeh, nu får vi mateeh"... sen behöver de bara påminna de andra om deras uppgrävda rot en gång om dagen, inte tre som nu...
2018-04-19, 13:17
Medlem
Redladys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQpizzasallad
Lillebror som flinar "Åh nu får vi mateeh, nu får vi mateeh"... sen behöver de bara påminna de andra om deras uppgrävda rot en gång om dagen, inte tre som nu...
Den där uppgrävda roten är sååå patetiskt!
De båda beundrar sig själv för prestationen att med händerna grävt i flera timmar för att få upp en bit. När sedan de andra återvänder med spade och gräver ännu djupare och får upp mer av roten, är det inte alls lika bra!!!
Troligen för att nu kunde de inte kräva att få äta mer än de andra.
2018-04-19, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Har han visst det. Hör man hur tydligt som helst om man själv är från västkusten.

Pascal framstår mer och mer som en enormt obehaglig figur.
Jag är göteborgare och du har fel !
Ang. Pascal har du dock rätt))
Senast redigerad av beamer2580 2018-04-19 kl. 13:21.
2018-04-19, 13:40
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beamer2580
Jag är göteborgare och du har fel !
Ang. Pascal har du dock rätt))

Är jag med.

Bohusländska och Stockholmska är bitvis enormt lik. Finns mycket egenheter som stämmer överens.
Och det gör dem på Johan.
Senast redigerad av JohnnyGenzale 2018-04-19 kl. 13:44.
2018-04-19, 14:11
Medlem
bagarn29s avatar
Geten i lag Syd är nog en utklädd Nick, för den har lika svårt att vara tyst som Nick hade.
2018-04-19, 14:23
Medlem
Funktions avatar
Lillemor och Johan är som Piff och Puff, helt klart underhållningsvärde.
2018-04-19, 14:51
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Du glömde robban och Peter

Vilken säsong var Peter i och hur långt kom han?
2018-04-19, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Är jag med.

Bohusländska och Stockholmska är bitvis enormt lik. Finns mycket egenheter som stämmer överens.
Och det gör dem på Johan.
Trodde det var Jan vi pratade om ))))))))
Håller inte med dig dock vad gäller likheten mellan stockholmska och bohusländska. Tror jag väldigt få gör f.ö.
2018-04-19, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beamer2580
Trodde det var Jan vi pratade om ))))))))
Håller inte med dig dock vad gäller likheten mellan stockholmska och bohusländska. Tror jag väldigt få gör f.ö.

Det är ju i alla fall vedertaget att människor med sommarhus i Bohuslän importerade det som i dag kallas för "Liiidiingö-iiiin" till huvudstadsområdet.
2018-04-19, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kung-Caligula
Finns det någon snabb och kunnig som kan lägga upp dessa dråpliga kommentarer om Pascal Mazza Ramsson? Trodde knappt det fanns spna praktarslen som Pascal men tysligen gör det det. Han är ju så korkad att fiskmåsar framstår som intelligensens högdjur.
Du får nog så villigt leta upp dom själv tyvärr om dom nu ens finns kvar.
2018-04-19, 17:25
Medlem
mjaubrums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus
Rick har varit feg ända sedan de kom till lag Syd. Han valde den självutnämnde ledaren att behaga direkt... De kunde ju kuppat. Visst, han har varit med i Navy Seals.. Men.... tyvärr så kommer man långt med feghet, då tar man ju inga risker och glider vidare.
Rick kommer tappa sympatier p g a det här.

Det verkar som att produktionen gjort upp tävlingen till lag Syds fördel, men i detta fall håller jag på lag Nord. Jag antar att det handlar om att alla ska följa en tråd som är en hinderbana där man hjälper varandra över hindren, och det är fördel av att vara färre, än fler som får böka över hindren.

Jag tror han la sina röster på caroline för att komma in i gruppen. Litet pris att betala när hälfteb ändå ville ha bort henne. Navy seal visar sig nog sitt riktiga jag sinom tid.
2018-04-19, 17:36
Medlem
mjaubrums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringleader
Varför säger Pascal att Alexandra inte tillför någonting? Hon är förmodligen den starkaste medlemmen i lag syd. Vad fan tillför bimbon Nicoline och Desiree i tävlingar styrkemässigt? Känner han sig så hotad av Alexandra att han måste behandla henne som skit eller vad är det frågan om?

Pascal är ju en klassisk psykopat. Han försöker att minska Alexandras värde och skapa en opion mot henne. Samtidigt lämnar han det osagt att han själv är oumbärlig. Han verkat dock inte veta om det utan hans underliggande drivkraft är att känna sig älskad och beundrad.

Jag tror det bara är en tidsfråga innan han blir genomskådad av framförallt Desiree. Det ultimata besviset för Pascals psyksiska åkomma är när Pascal sedan vänder sig mot henne. Förmodligen kommer det genom ett utspel till Nicolina? Eller vad hon heter.

Nää fan vad jag hoppas på att Navy seal smider någon egen plan för att eliminera Pascal. Jan gjorde det inte snyggt när han försökte sig på sin grej vid örådet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in