2018-04-19, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vorwaerts
Två spelare eller fler måste testas positivt i samma match för att motståndarlaget ska tilldömas segern.
Det är bara att hoppas att man tagit fler test på Sirius spelare.
2018-04-19, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Varför ska en massa sunkiga knarkliberaler ockupera tråden? Han visste att han gjorde fel enligt alla lagar och regler som finns kring detta och ska därmed straffas.

I en utopi så blir inte en målvakt straffad för ett helgstreck, med det sagt så är det knappast synd om honom.
2018-04-19, 18:07
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Varför ska en massa sunkiga knarkliberaler ockupera tråden? Han visste att han gjorde fel enligt alla lagar och regler som finns kring detta och ska därmed straffas.

Det provocerande är att spelare straffas hårdare för att de festknarkat lite än om de typ spöar sin fruga eller knullar på småbarn. De två senare beteendena belönas ju med landslagsplatser.
2018-04-19, 18:08
Medlem
Sooks avatar
Hans karriär är såklart slut. 34 år gammal och han lär ju bli avstängd relativt länge. Visst kan han kanske lira på lågre nivå någonstans men knappast på den nivån han är nu. Synd för sirius men sjölvförvållat för Joshua. Att han ångrar sig är ju för att han åkt fast, inte för att han knarkat.
2018-04-19, 18:08
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Man behöver inte vara någon expert på doping för att förstå att kokain klassas som doping. Är väl bara muskelberg eller såna som själva dopar sig som hävdar motsatsen.

Jag personligen hoppas Wicks stängs av på livstid. Kan omöjligt sympatisera med någon som dopar sig.
Lol...
De flesta tar nog ladd för att det helt enkelt är jävligt gött, muskelberg eller folk som dopar sig tar nog inte ladd, tar du ladd är du ute efter något annat än doping.

Dumt av Wicks, inte för att jag bryr mig att han drar ladd eller någon annan spelare men när man har kontroller så borde man ju vara smart nog att hålla sig i från sådant som ger spår.

Ännu större chans för Gif att hålla sig kvar nu då om Sirius får det kämpigt utan Wicks, får vi bara kontroll på det egna kapitalet så blir det här nog bra.
2018-04-19, 18:09
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
I en utopi så blir inte en målvakt straffad för ett helgstreck, med det sagt så är det knappast synd om honom.

I en utopi så snortar inte professionella idrottsmän i sig kokain.
2018-04-19, 18:09
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tlagnoj
Det provocerande är att spelare straffas hårdare för att de festknarkat lite än om de typ spöar sin fruga eller knullar på småbarn. De två senare beteendena belönas ju med landslagsplatser.
Det beror på att det första är förbjudet enligt idrotten och det andra är det inte. Straffen för misshandel är ju hårdare än straffet för att knarka.
2018-04-19, 18:12
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tlagnoj

Det kan man tycka men det faktum att kvinnomisshandlare och pedofiler har hanterats på fel sätt innebär inte att Wicks inte ska straffas.
2018-04-19, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
Lol...
De flesta tar nog ladd för att det helt enkelt är jävligt gött, muskelberg eller folk som dopar sig tar nog inte ladd, tar du ladd är du ute efter något annat än doping.

Dumt av Wicks, inte för att jag bryr mig att han drar ladd eller någon annan spelare men när man har kontroller så borde man ju vara smart nog att hålla sig i från sådant som ger spår.

Ännu större chans för Gif att hålla sig kvar nu då om Sirius får det kämpigt utan Wicks, får vi bara kontroll på det egna kapitalet så blir det här nog bra.

Nu har jag inte påstått att Wicks dopat sig medvetet men han borde ju åtminstone veta vilka regler som gäller även utanför sitt hemland. Bara klantigt av Wicks och inte minst förstör han för sitt lag.

Reglerna för doping är jävligt strikta oavsett vad man tycker om dom.
2018-04-19, 18:16
Medlem
Citat:
I en utopi så snortar inte professionella idrottsmän i sig kokain.

Enig.
2018-04-19, 18:17
Medlem
Finsk-fyllas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Nu har jag inte påstått att Wicks dopat sig medvetet men han borde ju åtminstone veta vilka regler som gäller även utanför sitt hemland. Bara klantigt av Wicks och inte minst förstör han för sitt lag.

Reglerna för doping är jävligt strikta oavsett vad man tycker om dom.

Han är Amerikan.
2018-04-19, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finsk-fylla
Han är Amerikan.
Ja det vet jag väl?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem