2018-04-19, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Man behöver inte vara någon expert på doping för att förstå att kokain klassas som doping. Är väl bara muskelberg eller såna som själva dopar sig som hävdar motsatsen.

Jag personligen hoppas Wicks stängs av på livstid. Kan omöjligt sympatisera med någon som dopar sig.
Herregud pojk.
Jag skulle hävda att både steroider och droger är fan så mycket mer utbrett inom svensk elitidrott än vad Svenssons skulle drömma om.

Om Wicks tagit lite ladd så ska han inte stängas av på livstid. Det är ju horribelt att tycka att det vore ok med livstidsavstäning.

Om Wicks har ett missbruk så hoppas jag verkligen att Sirius och Svensk elitfotboll kommer hjälpa Wicks.
2018-04-19, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Herregud pojk.
Jag skulle hävda att både steroider och droger är fan så mycket mer utbrett inom svensk elitidrott än vad Svenssons skulle drömma om.

Om Wicks tagit lite ladd så ska han inte stängas av på livstid. Det är ju horribelt att tycka att det vore ok med livstidsavstäning.

Om Wicks har ett missbruk så hoppas jag verkligen att Sirius och Svensk elitfotboll kommer hjälpa Wicks.
Jag vet inte om du missförstår med flit eller om du är knarkare själv men vad du inte verkar förstå är att jag ger själva fullständigt fan i om han tagit ladd, eller dopat sig medvetet eller inte. Reglerna säger att är du dopad så ska du stängas av oavsett .

Ditt daltande kommer inte åklagarna att bry sig om.
Om Wicks har missbruk borde han fått hjälp med det för länge sen. Nu har han satt hela sin klubb i skiten. Och återigen. Jag kommer ALDRIG i hela mitt liv att kunna sympatisera med någon som dopar sig oavsett ladd eller inte. Hoppas du är såpass klar att du inser det åtminstone.
Senast redigerad av Azdz 2018-04-19 kl. 17:52.
2018-04-19, 17:52
Medlem
von-Boegroeffs avatar
När taco-Anders käkar sina tacos och dricker starköl är det okej, Men när Josuha vill njuta av lite koks så är det doping. bra jobbat förbundet, bra jobbat!
2018-04-19, 17:53
Medlem
paras0nics avatar
Katastrofalt dåligt av Wicks, smått otroligt hur illa det är. Några linor, sen så har man inget jobb och är uthängd över hela landet. Men han visste riskerna.
2018-04-19, 17:55
Medlem
Citat:
Jag vet inte om du missförstår med flit eller om du är knarkare själv men vad du inte verkar förstå är att jag ger själva fullständigt fan i om han tagit ladd, eller dopat sig medvetet eller inte. Reglerna säger att är du dopad så ska du stängas av oavsett .

Ditt daltande kommer inte åklagarna att bry sig om.
Om Wicks har missbruk borde han fått hjälp med det för länge sen. Nu har han satt hela sin klubb i skiten.
Hmm
Du vet inte mycket om varken kokain eller missbruk.

Själv ser jag Sundgrens filmande mot Djurgården som minst lika mycket fusk som att Wicks tagit lite ladd.
2018-04-19, 17:56
Medlem
Citat:
Hmm

Själv ser jag Sundgrens filmande mot Djurgården som minst lika mycket fusk som att Wicks tagit lite ladd.
Allvarligt vad är det för fel på dig?

Du tycker alltså att en ren filmning är lika mycket fusk som att dopa sig? Inte för att jag försvarar något av dessa, men det säger ju det mesta om dig.
2018-04-19, 17:57
Medlem
SpiderMCs avatar
Citat:
Hmm

På riktigt? Sjukt lågt. Måste ju kunna sära på att fuska och dra fördelar. Filmas och förstärks i situationer konstant i AS, börja grina över det där när det pratas om doping är ju så jävla pajigt!
2018-04-19, 17:58
Medlem
SpiderMCs avatar
Citat:
Hmm

Och om vi ska prata om den situationen så är det rött kort oavsett om han förstärker eller inte. Sen kanske sundgren ska ha gult men hans gärning gör inte att slutresultatet för Yuri blev någon skillnad..
2018-04-19, 17:59
Medlem
Citat:
Allvarligt vad är det för fel på dig?

Du tycker alltså att en ren filmning är lika mycket fusk som att dopa sig? Inte för att jag försvarar något av dessa, men det säger ju det mesta om dig.

Citat:
Ursprungligen postat av SpiderMC
På riktigt? Sjukt lågt. Måste ju kunna sära på att fuska och dra fördelar. Filmas och förstärks i situationer konstant i AS, börja grina över det där när det pratas om doping är ju så jävla pajigt!
Herregud. Lite ladd har inte gjort Wicks till en sådan bättre målvakt. Skulle däremot Wicks ha ett missbruk så skulle jag hävda att han blivit en sämre spelare.

Ja, jag ser Sundgrens tilltag som fusk som borde ge avstängning.
2018-04-19, 18:00
Medlem
MrSkargards avatar
Varför ska en massa sunkiga knarkliberaler ockupera tråden? Han visste att han gjorde fel enligt alla lagar och regler som finns kring detta och ska därmed straffas.
2018-04-19, 18:00
Medlem
Vorwaertss avatar
Två spelare eller fler måste testas positivt i samma match för att motståndarlaget ska tilldömas segern.
2018-04-19, 18:03
Medlem
SpiderMCs avatar
Citat:
Herregud. Lite ladd har inte gjort Wicks till en sådan bättre målvakt. Skulle däremot Wicks ha ett missbruk så skulle jag hävda att han blivit en sämre spelare.

Ja, jag ser Sundgrens tilltag som fusk som borde ge avstängning.

Verkligen inte, men det kan ju inte få vara okej för det? Håller verkligen med om att livstids avstängning är till en stor överdrift. Han har redan förstört tillräckligt mycket för sig själv och kommer aldrig få ett AS kontrakt igen men ska självklart ändå straffas.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in