Citat:
Ursprungligen postat av
Pripps3.5
Vad höll de på med i tävlingen, egentligen? Den som agerade ankare, kunde väl lindat repet om sig och satt sig ner, resten behövde ju bara hålla repet i det läge som behövdes. Varför stod Pascal i en sådan konstig position? Tyckte han strulade mer än Janne, som givetvis drar bakåt, mot Pascal, när hans uppgift som ankare inte funkade.
Pascal har för övrigt en rejäl kalufs, och ser bara roligare och roligare ut, ju mer det växer. Hoppas han stannar länge.
Johaneee, är bara äcklig i sina små kalsonger. Och är en sån som blivit mobbad men ändå är den första att hoppa på tåget när andra mobbas. Hade han inte haft en allierad i Lillemor, så hade han varit knäckt vid det här laget.
Viktoria måste vara syster till Kirsi i Farmen.
Det som är intressant är hur Victoria själv reagerade när Nick sa åt henne att inte prata engelska och hur förorättad hon blev
Nu kör hon själv ett race i värsta hemska mobbingstil mot Jan
Nä för mig är hon inte någon bra människa och sedan tro att dessa har mer styrka än de nya
Alexandra skulle krossa de andra tre tjejerna i vilken tävling som helst och det skulle även Caroline ha gjort
Jag gillar inte det jag ser just nu för de är inga snälla människor
Dessi tror hon är bra men hon har inte en chans mot Alexandra i något varken styrkemässigt eller mentalt
Hon lever lite i en tonårsvärld där man tror att man som ung vet bäst och är bäst.