2018-04-18, 08:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso
Och efter svaret på frågan om han kommer att spela i VM borde ingen tro att han kommer att göra comeback i landslaget. Det blir väl i reklamsyfte (VISA?) och inget annat, som väntat.

Han sa att han ska åka, han sa inte att han skulle spela. Så förhoppningsvis något reklam jippo
Citera
2018-04-18, 08:55
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
https://www.fifa.com/worldcup/organisation/partners/

För övrigt när han säger "they will hang me" i intervjun med Jimmy Kimmel. Vad menar han då. Syftar han på svensk media?
Hans PR-rådgivare säkerligen.
Citera
2018-04-18, 09:27
Medlem
SJÄLVKLART att Zlatan ska med i VM. Ni som tycker annat är brända.
Citera
2018-04-18, 10:21
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Han sa att han ska åka, han sa inte att han skulle spela. Så förhoppningsvis något reklam jippo

Ja, eller som åskådare. FIFA gillar att ha gamla stjärnor på läktaren under VM, och även spelare från länder som missat slutspelet. Skulle inte förvåna mig om både Zlatan, Robben och Buffon kommer att vara på plats under VM. Eller andra av den kalibern. Men när oseriösa SVT Text rapporterar om Zlatans tv-uppträdande (och de rapporterar verkligen ALLT han gör) så "glömmer" de naturligtvis att se till den möjligheten och utgår ifrån att det handlar om att han ser sig i VM som spelare. "Ännu en bredsida mot Janne Andersson", som de uttrycker det. Som om Zlatan kunde hota sig in i VM-truppen .
Citera
2018-04-18, 12:23
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Ja, eller som åskådare. FIFA gillar att ha gamla stjärnor på läktaren under VM, och även spelare från länder som missat slutspelet. Skulle inte förvåna mig om både Zlatan, Robben och Buffon kommer att vara på plats under VM. Eller andra av den kalibern. Men när oseriösa SVT Text rapporterar om Zlatans tv-uppträdande (och de rapporterar verkligen ALLT han gör) så "glömmer" de naturligtvis att se till den möjligheten och utgår ifrån att det handlar om att han ser sig i VM som spelare. "Ännu en bredsida mot Janne Andersson", som de uttrycker det. Som om Zlatan kunde hota sig in i VM-truppen .

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/7lg1xV/hur-ska-jag-tycka-att-det-ar-negativt
Citera
2018-04-18, 12:34
Medlem
"Jag kommer till VM " sa han i Jimmy Kimmel's program. Sen när Jimmy frågade om han kommer att ha fotbollsskor på sig så ville han inte svara. Men sen sa han "utan mig blir det inget VM".

Jag tror också att det handlar om att han åker dit och gör reklam för Visa och sitter i nån av deras loger. Han kommer absolut inte att spela.
Senast redigerad av Mzzo 2018-04-18 kl. 12:41.
Citera
2018-04-18, 12:42
Medlem
okok1s avatar
Zlatan pratar inte om VM. Det är journalisterna som pratar om VM och Zlatan svarar på journalisternas frågor...

Att han inte har ringt än tyder väl på att han inte vill? Det är mindre än 2 månader till VM.
Citera
2018-04-18, 12:42
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mzzo
"Jag kommer till VM " sa han i Jimmy Kimmel's program. Sen när Jimmy frågade om han kommer att ha fotbollsskor på sig så ville han inte svara. Men sen sa han "utan mig blir det inget VM".

Janne Andersson uppger idag att Ibrahimovic inte hört av sig till honom än. Han trollar alltså bara och använder landslaget som ett marknadsföringsinstrument.
Citera
2018-04-18, 12:43
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Zlatan pratar inte om VM. Det är journalisterna som pratar om VM och Zlatan svarar på journalisternas frågor...

Att han inte har ringt än tyder väl på att han inte vill? Det är mindre än 2 månader till VM. Har han ens tränat med nya landslaget?

Det är Zlatan som väljer hur han ska svara.

Nej, han har aldrig tränat med Janne Anderssons landslag.
Citera
2018-04-18, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cheaped
SJÄLVKLART att Zlatan ska med i VM. Ni som tycker annat är brända.

Varför tycker du att han ska med? Gamla meriter? Målen i MLS?
Nej du, Zlatan är som alla vet Zlatan, Sverige som landslag kommer att behöva förändra en massa i sin taktik för att Zlatan ska kunna användas och det är inte till det bättre.
Som alltid när Zlatan spelar så handlar det om ett lag som spelar för en spelare, inte om ett lag som spelar för varandra.

Han ska till VM, men det blir mest troligt inte som spelare utan som åskådare.
Janne verkar dessutom ha sagt "nej" på riktigt nu. Och det är Janne som har sista ordet.
Citera
2018-04-18, 12:44
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
https://www.youtube.com/watch?v=Q1TXk7ZdiQE Jimmy Kimmels youtubesida som garanterat inte kommer att plockas ner.

Så pinsam intervju...
Verkligen olidligt att kolla på narcissisten i full blom.
Citera
2018-04-18, 12:46
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Varför tycker du att han ska med? Gamla meriter? Målen i MLS?
Nej du, Zlatan är som alla vet Zlatan, Sverige som landslag kommer att behöva förändra en massa i sin taktik för att Zlatan ska kunna användas och det är inte till det bättre.
Som alltid när Zlatan spelar så handlar det om ett lag som spelar för en spelare, inte om ett lag som spelar för varandra.

Han ska till VM, men det blir mest troligt inte som spelare utan som åskådare.
Janne verkar dessutom ha sagt "nej" på riktigt nu. Och det är Janne som har sista ordet.

Källa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in