2018-04-18, 07:26
Medlem
Haha vafan. Inatt drömde jag om att jag var på semesterresa och hade bara fått med mig ett par turkosa för små speedos som badkläder, så det blev inget badande på den semestern
Vart jag hade fått tag i dom i drömmen vet jag inte, men jag äger inga iaf det är jag säker på :P
Jävla Johaneeh
2018-04-18, 07:52
Medlem
InnesIs avatar
Tycker Alexandra skötte sig bäst senast när hon sa att hon verkligen förstod varför de flesta irriterade sig på Janne men också hur hon starkt ogillade att man behandlade honom med mobbningstendenser på grund av det. Klokt naturligtvis. Erkänner Jannes klumpighet men samtidigt klar nog att fördöma de andras låga beteende gentemot honom. Så här långt har hon stått med ryggen rak. Cred till henne!

Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Senaste dokusåpan där en joker vann är Farmen för exempel, innan det har du PH 2014, Ex on the beach 2015 , Big Brother 2005 för att nämna några, så var du fått ifrån att jokrar inte vinner det har jag ingen aning om.

Jag ser inte på dokusåpor förutom Robinson. Så det jag skrev var i relation till Robinson som program. Vad som händer i Big Brother har jag ingen aning om. Det jag sett av Robinson är dock att det verkar mycket svårt att gå hela vägen om man kommit in som joker. Så det jag skrev underförstått var att jag inte tror någon joker lyckats vinna Robinson. Jag har inte sett alla säsonger men jag minns det som att de oftast åkt ut relativt tidigt på grund av att de andra redan svetsat ihop sina pakter alternativt inte ser en joker som värdig vinnare. Jag kan naturligtvis ha fel i något enskilt fall men generellt verkar det vara negativt att komma in i efterhand.

Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Men svenska Robinson brukar ju inte avgöras genom röstning utan det brukar var en final mellan två stycken som får simma klättra och springa i mål.

Nja, det är väl olika. I alla (?) de tidiga säsongerna var det öråd och/eller tittarna som röstade på sin favoritkandidat.
Senast redigerad av InnesI 2018-04-18 kl. 07:55.
2018-04-18, 09:04
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Det här är stor humor. Ena dagen håller Pascal på och tjatar om mindset och hur viktigt det är att se sig själv vinna för att nästa dag inte vinna p.g.a. att han i stället ser Janne som står framför honom.
2018-04-18, 09:59
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Vad höll de på med i tävlingen, egentligen? Den som agerade ankare, kunde väl lindat repet om sig och satt sig ner, resten behövde ju bara hålla repet i det läge som behövdes. Varför stod Pascal i en sådan konstig position? Tyckte han strulade mer än Janne, som givetvis drar bakåt, mot Pascal, när hans uppgift som ankare inte funkade.

Pascal har för övrigt en rejäl kalufs, och ser bara roligare och roligare ut, ju mer det växer. Hoppas han stannar länge.

Johaneee, är bara äcklig i sina små kalsonger. Och är en sån som blivit mobbad men ändå är den första att hoppa på tåget när andra mobbas. Hade han inte haft en allierad i Lillemor, så hade han varit knäckt vid det här laget.

Viktoria måste vara syster till Kirsi i Farmen.

Det som är intressant är hur Victoria själv reagerade när Nick sa åt henne att inte prata engelska och hur förorättad hon blev
Nu kör hon själv ett race i värsta hemska mobbingstil mot Jan
Nä för mig är hon inte någon bra människa och sedan tro att dessa har mer styrka än de nya
Alexandra skulle krossa de andra tre tjejerna i vilken tävling som helst och det skulle även Caroline ha gjort
Jag gillar inte det jag ser just nu för de är inga snälla människor
Dessi tror hon är bra men hon har inte en chans mot Alexandra i något varken styrkemässigt eller mentalt
Hon lever lite i en tonårsvärld där man tror att man som ung vet bäst och är bäst.
Senast redigerad av Krickedixan 2018-04-18 kl. 10:02.
2018-04-18, 10:08
Medlem
Alltså. Vissa människor är helt hopplösa. Till och med lag nord reagerade ju på Jannes "insats" i tävlingen. Om man får precis alla mot sig gör man något fundamentalt fel.
2018-04-18, 10:24
Medlem
Ringleaders avatar
Pinsamt att Victoria påstår att engelska är hennes modersmål när hennes accent och sätt att formulera sig tyder på raka motsatsen.
2018-04-18, 10:52
Medlem
Dejads avatar
Påminner om att spekulation om användares identitet även om det var menat som ett skämt kan bli bedömt som 1.06.

/Moderator.
2018-04-18, 11:22
Medlem
Trivials avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joi
Haha vafan. Inatt drömde jag om att jag var på semesterresa och hade bara fått med mig ett par turkosa för små speedos som badkläder, så det blev inget badande på den semestern
Vart jag hade fått tag i dom i drömmen vet jag inte, men jag äger inga iaf det är jag säker på :P
Jävla Johaneeh

Dog när du skrev Johaneeh. Haha. Det var roligteeh.

Tycker förövrigt Anders är riktigt bra som programledare i årets Robinson.
2018-04-18, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Han är från västkusten. Göteborgsk/västkustsk-dialekt iaf.

Inte ett dugg Stockholm i hans dialekt.
Va ? Han har definitivt ingen västkustdialekt.
2018-04-18, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joi
Jag sa inte att Pascal är starkast. Bara att dom i lag Syd nog körde på den modellen, och dom själva tyckte väl att han skulle vara där.
Tror att han själv tyckte att han skulle vara där då han enligt sig själv är starkast. Hade nog varit bättre att ha Alexandra där som både är tyngre och starkare.
2018-04-18, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringleader
Pinsamt att Victoria påstår att engelska är hennes modersmål när hennes accent och sätt att formulera sig tyder på raka motsatsen.
precis !
2018-04-18, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beamer2580
Tror att han själv tyckte att han skulle vara där då han enligt sig själv är starkast. Hade nog varit bättre att ha Alexandra där som både är tyngre och starkare.

Hon har antagligen mer tyngd och styrka än Pascal. Men borde inte Rick vara ännu tyngre och kanske(?) starkare än Alexandra?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in