Citat:
Ursprungligen postat av
Hjortfelt
Håller helt med Alexandra att Pascal både är elak och obehaglig och jag blir lika äcklad jag av honom och Nicoline. Ett kuttersmycke utan hjärna och en mobbare med komplex utan dess like!!
Hoppas fler i lag syd börjar se igenom Pascal och kastar honom åt helvete i nästa öråd och sen kan hans lilla knulldocka kastas till vargarna efter det!
Exakt. Nicoline är en typisk bimbo, hade man bytt hennes hår mot blond färg hade hon kanske framstått som en ultrabimbo...
Pascal åker ganska snart. Hans osköna style håller inte, sedan är han ett ständigt hot då han är stark i tävlingarna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Krickedixan
Jag tycker gänget med Pascal i spetsen börjar bli läskiga. De tycker att de nya är skit och fattar inte att de smarta här är Rick och Alexandra. Alexandra har genomskådat dem men frågan är bara hur fasiken de nya ska kunna rösta ut någon av de andra och röra om lite.
Victoria och Nicoline tillför inget och dessutom stod Victoria helt fel i dragkampen hon kan inte ha tillfört så mycket och sedan skylla allt på Jan.
Vuxenmobbning kallas det
Vuxenmobbning, ja. Personerna som spyr galla på Jan gör bort sig inför svenska folket - de kommer ut som jönsar - de fattar väl inte hur det kommer se ut i tv-rutan.
Färglösa Nicoline är egentligen meningslös i programmet. Tog TV4 med henne enbart för att vara andefattig "sidekick" till pajasen Pascal?
Citat:
Ursprungligen postat av
GrandOldParty
Pascal gör bort sig när han kallar utmanarna för tre "nissar", visst Jan kan man kalla en "nisse", men Rick och Alexandra?!
Pascals verkliga jag kommer fram mer och mer. En väldigt omogen och självupptagen individ. När det går bra är det tack vare honom, går det dåligt så är det alla andras fel. En fjant utan riktiga ledaregenskaper, bara hans egen önskan att vara det och hybris över sig själv. Var pinsamt när han pratade om hur dåliga utmanarna var och inte tillförde något. Förra örådstävlingen var definitivt Alexandra och Rick bäst på. Kan sätta rätt mycket på att Alexandra är den med störst råstyrka i laget, hon skulle lätt slå Pascal i Marklyft. Pascal som stod som en idiot i dragkampen och inte verkade tillföra mycket han heller. Pascal har bra fysik för de flesta tävlingar, men han är inte särskilt stark, utan hans styrka är uthållighet och kroppskontroll. Sedan är hans "mindset" inte särskilt bra när han påverkas negativt av Jan. Sitt mindset behöver han jobba på (och allt annat också).
Precis. Pascal outar sig mer och mer. Han har aggressiva tendenser, dessa ligger och väntar på att få brisera. Sättet han stör sig på och kommenterar Jan är barnsligt.
Att tro på "mindset"-tramset visar vilket tråkigt stolpskott Pascal är.
Citat:
Ursprungligen postat av
Titanicsurvivor
Finns det någon som tillför mindre än Nicoline, både rent programnässigt och framförallt för sitt lag?
Kan knappt sova eftersom det finns så onda människor som Pascal Mazza Ramsby förresten. Enormt mycket mobbarmentalitet och otroligt omogen. Sjunker som en sten både mentalt och synnerligen sympatilös människa. Riktig narcissist! Önskar verkligen honom olycka i livet, men det lär han ju inte behöva eftersom alla hans nära och kära ser hur apskaftet beter sig. PT dessutom! Tillåt mig att skratta...
Finns ingen i denna säsongs Robinson som tillför så lite som Caroline.
Mobbarmentaliteten hos Pascal är nog större och mer omfattande än vi kan ana.