2018-04-17, 22:01
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tlagnoj
Vad har hänt med Ellos? Inleder med tre raka torsk. Hur har de sett ut i spel? Har inte sett någon av deras matcher.

Kan för övrigt bli riktigt knorrigt för IFK snart. Lyckas man inte mot Dalkurd hemma väntar en väldigt jobbig bortamatch mot AIK och man kan lätt stå på 5 matcher med mindre poäng.

Elfsborg har varit kassa. Inte bara har spelet sett riktningslöst och oklart ut, även motivationen känns så där. En sån som Ishizaki har mest verkat frustrerad. Jag tror inte att Thelin blir kvar särskilt länge.

I jämförelsen med Blåvitt så syns där att ett nytt spel är fastlagt. Man förtjänade en pinne mot ÖFK i mitt tycke.
2018-04-17, 22:45
Medlem
Keldons avatar
Elfsborg verkar verkligen apekassa. Kul att se deras medgångare och gloryhunters som flyr skeppet hals över huvud. Under 3000 nästa hemmamatch?

Förövrigt vore det ju episkt om Kalmar kunde tvåla till Öfk i spåren av Kindbergskandalen.
2018-04-17, 22:49
Medlem
Kalmar lär ju tacka och ta emot nu. Vore väldigt förvånande om ÖFK-spelarna levererar på topp. Å andra sidan vill nog många bort från laget snabbt nu och vill visa upp sig.
2018-04-17, 23:01
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mzzo
Kalmar lär ju tacka och ta emot nu. Vore väldigt förvånande om ÖFK-spelarna levererar på topp. Å andra sidan vill nog många bort från laget snabbt nu och vill visa upp sig.

Att ordföranden är i blåsväder lär knappast ha en sådan effekt. Nu verkar visserligen Kindberg ha en närmare relation till spelarna än andra på hans position, men att spelare inte ska fixa att prestera ändå? Knappast.
2018-04-17, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Att ordföranden är i blåsväder lär knappast ha en sådan effekt. Nu verkar visserligen Kindberg ha en närmare relation till spelarna än andra på hans position, men att spelare inte ska fixa att prestera ändå? Knappast.
Grejen är ju att Kindberg ÄR ÖFK. Utan honom ingen Potter o.s.v. Allting rämnar och spelarna lär fundera över sin framtid nu. Ingen vet nåt och alla undrar vad som egentligen har hänt vilket skapar oro.
2018-04-17, 23:50
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mzzo
Grejen är ju att Kindberg ÄR ÖFK. Utan honom ingen Potter o.s.v. Allting rämnar och spelarna lär fundera över sin framtid nu. Ingen vet nåt och alla undrar vad som egentligen har hänt vilket skapar oro.
Kan spelarna och andra nära klubben ha misstänkt nåt tidigare? Spelade dåligt mot oss och deras media gnällde utav helvete på oss supportrar för deras kassa arena inte har tillräckligt med toaletter och gnällde på en sann ramsa, sen torsk 3-0 mot Dalkurd följt av en knapp vinst mot ifk gbg.

Hoppas man blir av med öfk nu likt afc.
2018-04-18, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Du tror inte detta påverkar laget och föreningen?
Själv skulle jag tror att det finns ett X antal spelare som svettas nu, undrar du varför?

Så ut med Östersund och GIF Sundsvall nu och stäng det där jävla norrlandsfönstret för alltid!

Stäng in dig själv i en grotta!
2018-04-18, 01:50
Medlem
Milky.Bongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Stäng in dig själv i en grotta!

Antar att du skyddar ÖFK just nu för Giffarna har väl inga fans?
2018-04-18, 07:12
Medlem
Ner med Östersund i Superettan och frånta alla deras inspelade poäng. Allt som missgynnar dif är bra för svensk fotboll.
2018-04-18, 08:58
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Elfsborg har varit kassa. Inte bara har spelet sett riktningslöst och oklart ut, även motivationen känns så där. En sån som Ishizaki har mest verkat frustrerad. Jag tror inte att Thelin blir kvar särskilt länge.

I jämförelsen med Blåvitt så syns där att ett nytt spel är fastlagt. Man förtjänade en pinne mot ÖFK i mitt tycke.

Får leta upp någon fulstream på fredag för att glo Ellos - BP (vägrar dega 300kr/mån mer för att få typ 2 bottenmöten i allsvenskan och innebandyligan hos cmore). Drömmen när Eurosport tar över rättigheterna, saknas bara bundesliga och f1 så är kanalen komplett för mina sportbehov.
2018-04-18, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milky.Bong
Antar att du skyddar ÖFK just nu för Giffarna har väl inga fans?
Jag hoppas att inte detta kommer som en chock för dig men Giffarna har faktiskt en supportergrupp i Stockholm utöver Sundsvall. Finns säkert någon till.
2018-04-18, 10:41
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Djurgården - Malmö Första mötet av tre på korttid. Studsar Djurgården tillbaka eller får de koncentra sig på hockeyslutspel? Var står Malmö? Lätt försäsongskris om ngt lag förlorar?
Skulle nästan säga att det börjar pratas om kris vid kryss också för Malmös del.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in