Citat:
Ursprungligen postat av
JItterbugg
Ska man göra som dina landsmän i KRG för att det ska 'gillas'. Du har påstått så mycket och baktalat det Syriska folket och deras vilja, kan du berätta vad som var fel på valet? Har du något att backa upp det med eller är det din expertis du och dina i 'Rojava' kommit fram till?
Jag tycker det är konstigt att ingen i Sverige eller i västvärlden knappt visste vem Dr.Bashar Al-Assad var innan 2011, då blev han helt plötsligt en av dom ondaste ledarna i världen. Du tycker inte det är konstigt att det finns bilder på statsbesök av samma stater som nu bombar han bara ett år innan (tänker på John Kerry som såg alldeles avslappnad och bekväm ut i Assads sällskap)?
Det finns dårar i tråden - Du, Swan65 och Hopes står på samma sida som blodtörstiga sionister och barnamördare, det också helt utan skam. Tror du verkligen att en vuxen människa som inte har huvudet uppkört i arslet tror att Assad skulle utföra en kemattack helt medveten om konsekvenserna dessutom när han är vid mållinjen? Du är inte i högstadieklassrummet eller på Aftonbladets kommentarsfält nu, flashback med alla sina nackdelar består dock av människor som läser sina nyheter från flera källor och drar sina egna slutsatser och då är det du som med en dåres envishet slåss mot dina väderkvarnar och tror att du framstår som klok och sanningsenlig, tyvärr pysen här finns inget safe-space för dig och dina sionistvänner. RYMDKRAM
Ptja, läs själv om valet och vilka som röstade respektive bojkottade. T.o.m FN's generalsekreterare dissade valet eligt wikipedia.
När Slaktaren i damaskus började släppa tunnbomber och gas över civila så har han såklart gått över alla anständighetsgränser.
Du har uppenbarligen inte läst vad jag skrivit om den senaste kemattacken?
Dina personangrepp intresserar mig inte. Återgå till farsnews, sputnik och det andra skräpet för att hämta kraft.
Och nej, jag är inte kurd. Men jag sympatiserar med deras frihetskamp.