Citat:
Ursprungligen postat av
D.Yster.Quist
Är det Anna Kimberg-Batra som kommenterar?
Bara 08: or som är värdiga vinnare om man nu inte är homosexuell Stockholmare.
Du yrar. Och flamsar. Dessies coolhet är inte primärt utifrån att hon är från Stockholm.
Citat:
Ursprungligen postat av
Junketer
"Hela laget älskar mig."
Man kan ju inte anklaga Pascal för att ha dåligt självförtroende i alla fall.
Pascal är mest en fånigt uppblåst pajas. Meningen där, hur han sa detta i programmet, är ett bra exempel på det. Grabben har enorma komplex. Ofta när man beter sig och jiddrar som han gör, har man svåra mindervärdeskomplex. Hans gaggande om mindset är mest rappakalja.
Citat:
Ursprungligen postat av
Oddball
Hur roligt som helst när DK uttrycker om Johan (fritt ur minnet): "Det där benranglet får väl äta upp sig innan han är med i ett sånt här program".

Nja, i så fall för att DK tidigare i programserien, för ett par avsnitt sedan, outade sig såsom mobbad när han var yngre. Jag har varit på min vakt gällande den snubben, det är nåt som inte riktigt stämmer - han känns som en lirare som själv kan vara en sorts mobbare. När han sa det där om Johan, så framkom nog den lite mer äkta, sanna Johan....
Citat:
Ursprungligen postat av
Stukatj
Alltså Rick... Är han en sån skön människa som han framstår som så är det ju bara för jävla härligt. Men är det verkligen möjligt? Döljer det sig något under ytan där som kommer fram längre framöver?
Rick... Om något döljer sig? Ja, jag tror det. Det finns nog ett antal lik i hans garderob. Intressant att få veta
vilka.