Tydligen är du tom iskallen Du ska Inte öppna din käft då du inget vet om t Om de är någon som är tom iskallen och behöver boende stöd äre ju ni Terese behöver då de inte. För jag kännerhenne i massor med år NI SOM INGET VET OM TERESE SKA BARA HÅLLA KÄFTEN FÖR INGEN AV ER NI VET INGET OM TERESE. TA OCH BYT ER BJÖJA OCH TA NAPPFLASKAN OCH HÅLL IGEN KÄFTEN SLUTA SNACKA SKIT SPRIDA FALSKA LÖGNER. OM TERESE LÄGG AV
Terese är dömd för att ha skickat hot i Joels namn.
Varför har inte Terese överklagat den domen om hon nu anser sig vara oskyldig?
Har halkat in på denna tråd, fyfan va rolig läsning T verkar juh helt jävla efterbliven... Dendär kimpa, hur gammal är hon? Är hon född pojke?
Dom hon gör fejkprofiler på, varför gör dom inget åt det?
Det är sant att vi inte känner Terese! Vi känner inte Joel heller men du var väldigt mån innan om att vi skulle tro att han var pedofil och våldtäktsman! Så det verkar inte spela så stor roll om man känner någon eller ej
Jag känner dom bägge! Träffat bägge ett antal ggr och pratat med dom! Mest med J nu eftersom det är han som bor kvar i stan..och eftersom jag lider med honom efter detta inträffade! Nått hände tyvärr när det tog slut! såg inget av dessa tendenser när dom var i hop.
Senast redigerad av momma67 2018-04-16 kl. 11:00.
Anledning: Tillägg i texten
Jag känner dom bägge! Träffat bägge ett antal ggr och pratat med dom! Mest med J nu eftersom det är han som bor kvar i stan..och eftersom jag lider med honom efter detta inträffade! Nått hände tyvärr när det tog slut! såg inget av dessa tendenser när dom var i hop.
Vad menar du? Att J gjorde någonting av dom där grejerna?
Varför hjälper ingen Joel att ta bort de falska facebookprofilerna i hans namn?
NI SOM INGET VET OM TERESE SKA BARA HÅLLA KÄFTEN FÖR INGEN AV ER NI VET INGET OM TERESE. TA OCH BYT ER BJÖJA OCH TA NAPPFLASKAN OCH HÅLL IGEN KÄFTEN
Nej, vi känner inte Terese. Men vi är läskunniga, och har läst domen. Och vi läser på Facebook, där hon blottar sin brist på självinsikt och verklighetsförankring.
Citat:
Ursprungligen postat av Arlighet123
SLUTA SNACKA SKIT SPRIDA FALSKA LÖGNER. OM TERESE LÄGG AV
Du inser att en falsk lögn är det samma som en sanning, va? Du uppmanar oss alltså att sluta skriva sanningar. Varför gör du det?