2018-04-15, 19:20
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arlighet123
Tydligen är du tom iskallen Du ska Inte öppna din käft då du inget vet om t

Om de är någon som är tom iskallen och behöver boende stöd äre ju ni

Terese behöver då de inte. För jag kännerhenne i massor med år

NI SOM INGET VET OM TERESE SKA BARA HÅLLA KÄFTEN FÖR INGEN AV ER NI VET INGET OM TERESE. TA OCH BYT ER BJÖJA OCH TA NAPPFLASKAN OCH HÅLL IGEN KÄFTEN

SLUTA SNACKA SKIT SPRIDA FALSKA LÖGNER. OM TERESE LÄGG AV

Såja lugn nu, det va bara en fråga du behöver inte bli arg ville bara veta om hon bodde på ett boende det va allt ok?
2018-04-15, 20:48
Medlem
Citat:
Tydligen är du tom iskallen Du ska Inte öppna din käft då du inget vet om t Om de är någon som är tom iskallen och behöver boende stöd äre ju ni Terese behöver då de inte. För jag kännerhenne i massor med år NI SOM INGET VET OM TERESE SKA BARA HÅLLA KÄFTEN FÖR INGEN AV ER NI VET INGET OM TERESE. TA OCH BYT ER BJÖJA OCH TA NAPPFLASKAN OCH HÅLL IGEN KÄFTEN SLUTA SNACKA SKIT SPRIDA FALSKA LÖGNER. OM TERESE LÄGG AV
Terese är dömd för att ha skickat hot i Joels namn.

Varför har inte Terese överklagat den domen om hon nu anser sig vara oskyldig?
2018-04-16, 10:27
Medlem
skillad-banans avatar
Har halkat in på denna tråd, fyfan va rolig läsning T verkar juh helt jävla efterbliven... Dendär kimpa, hur gammal är hon? Är hon född pojke?
Dom hon gör fejkprofiler på, varför gör dom inget åt det?
2018-04-16, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Det är sant att vi inte känner Terese! Vi känner inte Joel heller men du var väldigt mån innan om att vi skulle tro att han var pedofil och våldtäktsman! Så det verkar inte spela så stor roll om man känner någon eller ej

Jag känner dom bägge! Träffat bägge ett antal ggr och pratat med dom! Mest med J nu eftersom det är han som bor kvar i stan..och eftersom jag lider med honom efter detta inträffade! Nått hände tyvärr när det tog slut! såg inget av dessa tendenser när dom var i hop.
Senast redigerad av momma67 2018-04-16 kl. 11:00. Anledning: Tillägg i texten
2018-04-16, 11:40
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av momma67
Jag känner dom bägge! Träffat bägge ett antal ggr och pratat med dom! Mest med J nu eftersom det är han som bor kvar i stan..och eftersom jag lider med honom efter detta inträffade! Nått hände tyvärr när det tog slut! såg inget av dessa tendenser när dom var i hop.

Vad menar du? Att J gjorde någonting av dom där grejerna?
2018-04-16, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av momma67
Varför hjälper ingen Joel att ta bort de falska facebookprofilerna i hans namn?
2018-04-16, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Vad menar du? Att J gjorde någonting av dom där grejerna?

Nej han gjorde aldrig det då.. Inte T heller vad jag hörde då.. Utan det började när hon flyttade till Jörn.
2018-04-16, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Varför hjälper ingen Joel att ta bort de falska facebookprofilerna i hans namn?

Ska kolla med honom när jag träffar honom.. Han är inte på fb längre.
2018-04-16, 17:30
Medlem
Citat:
NI SOM INGET VET OM TERESE SKA BARA HÅLLA KÄFTEN FÖR INGEN AV ER NI VET INGET OM TERESE. TA OCH BYT ER BJÖJA OCH TA NAPPFLASKAN OCH HÅLL IGEN KÄFTEN
Nej, vi känner inte Terese. Men vi är läskunniga, och har läst domen. Och vi läser på Facebook, där hon blottar sin brist på självinsikt och verklighetsförankring.
Citat:
SLUTA SNACKA SKIT SPRIDA FALSKA LÖGNER. OM TERESE LÄGG AV
Du inser att en falsk lögn är det samma som en sanning, va? Du uppmanar oss alltså att sluta skriva sanningar. Varför gör du det?
2018-04-16, 22:32
Medlem
Där brann det huset ner stor brasa nu !!!!
2018-04-16, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrFBI
Där brann det huset ner stor brasa nu !!!!

Länk:

https://www.norran.se/nyheter/blaljus/brand-i-flerfamiljshus-8/
2018-04-16, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurrekloss
Länk:

https://www.norran.se/nyheter/blaljus/brand-i-flerfamiljshus-8/

men shit

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto