2018-04-16, 16:08
Medlem
QuattroCarls avatar
Denna kan ju vara intressant för den som har tid, långt prat men ack intressant.
Det handlar om peddo video på hillary och huma, ska finnas på darkweb, jag pallar inte koppla upp mig på tor och leta, rekommenderar ingen att göra det för underättelsetjänster spanar på de som söker efter den. Det var nog detta Alex Jones pratade om för en/ett par veckor sen och sa att folk skulle hålla sig borta och inte leta efter den.

https://www.youtube.com/watch?v=MplPQfhAi9k
Citera
2018-04-16, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuattroCarl
Denna kan ju vara intressant för den som har tid, långt prat men ack intressant.
Det handlar om peddo video på hillary och huma, ska finnas på darkweb, jag pallar inte koppla upp mig på tor och leta, rekommenderar ingen att göra det för underättelsetjänster spanar på de som söker efter den. Det var nog detta Alex Jones pratade om för en/ett par veckor sen och sa att folk skulle hålla sig borta och inte leta efter den.

En video om ännu ett bevis för konspirationsteorierna men som inte går att presentera because reasons. Men den finns. Lovar.

Denna typ av bevisföring måste vara den svagaste av allt som brukas i tråden.
Citera
2018-04-16, 17:25
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:

Nja. En video av detta slag hade letat sig ut på vanliga nätet på nolltid - om inte annat som censurerade skärmdumpar eller censurerade bitar. Omöjligt att stoppa en sån grej när den väl läckt.
Citera
2018-04-16, 17:28
Medlem
QuattroCarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Nja. En video av detta slag hade letat sig ut på vanliga nätet på nolltid - om inte annat som censurerade skärmdumpar eller censurerade bitar. Omöjligt att stoppa en sån grej när den väl läckt.

Vi får se vad polisen hittade så småningom i den där datorn hos personen som knivhögg sig själv nästan till döds när polisen gjorde raiden. Men ja, du har nog säkert rätt i ditt tankesätt, men jag har hört samma sak från olika källor nu. Att det finns.
Citera
2018-04-16, 17:40
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Vi får se vad polisen hittade så småningom i den där datorn hos personen som knivhögg sig själv nästan till döds när polisen gjorde raiden. Men ja, du har nog säkert rätt i ditt tankesätt, men jag har hört samma sak från olika källor nu. Att det finns.

Jo, men man måste samtidigt komma ihåg att detta med beslagtagandet Weiners laptop skedde innan valet 2016, alltså för snart 2 år sedan. Man kan ju tycka att en såpass stor sak som en pedovideo på Hillary Clinton borde läckt ut för läänge sen, eller raderats av någon med tillgång till datorn.

Jag hade då inte blivit det minsta förvånad om den faktiskt fanns. Kärringen är sjuk.
Citera
2018-04-16, 17:51
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Berätta?
Citera
2018-04-16, 18:12
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
Jag vill aldrig ens se filmen , har sett på tvatter vad som sagt om den , skulle aldrig få sömn efter det!

Lust att länka till några som påstått sig ha sett den och vad den innehåller?

Jag är som sagt skeptisk till att någonting läckt ut än då det skulle varit ÖVERALLT på internet. Hade inte gått att stoppa spridningen av en sån stor grej. Räcker med att EN enda person på 4chan får tillgång till den så är det kört.

Edit:

https://www.reddit.com/r/greatawakening/comments/8cod2w/possibly_big_no_illegal_content_in_images_a_frame/

Citat:
An “extreme snuff film” featuring Hillary Clinton and Huma Abedin raping and mutilating a prepubescent girl is circulating on the dark web, according to sources familiar with the material.

The video, code named Frazzledrip, has been circulating on the dark web since Monday, according to reliable sources who have viewed the material and confirm the content is “worse than any nightmare.”

“The people who are coming back from viewing this tape are just not the same.”.

"Many people are unable to watch the video due to the horrific nature of the content, according to sources familiar with the tape."

Stämmer det att det ens finns en video, äkta som fake, så lär vi veta av det väldigt snart.
Står att den cirkulerat sen måndag, antar att man menar idag?

Ju mer man läser desto mer otroligt låter det:

https://www.reddit.com/r/greatawakening/comments/8cd7it/voat_twitter_rumblings_hrc_video_has_dropped_on/

Citat:
[–]OpenSoarsGodspeed. - Q 18 points 1 day ago
"ONFIRMED : HILLARY AND HUMA RAPING A PRE-PUBESCENT LITTLE GIRL , THEN FILLETING HER FACE AND TAKING TURNS WEARING HER FACE"

Seriously.... this kind of shit shouldn't even be whispered unless it is irrefutable. Putting statements up like that next to discussing deep state and Syria destroys everything
Senast redigerad av Fizzlor 2018-04-16 kl. 18:20.
Citera
2018-04-16, 18:18
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Lust att länka till några som påstått sig ha sett den och vad den innehåller?

Jag är som sagt skeptisk till att någonting läckt ut än då det skulle varit ÖVERALLT på internet. Hade inte gått att stoppa spridningen av en sån stor grej. Räcker med att EN enda person på 4chan får tillgång till den så är det kört.
15 minuter in så finns det en beskrivning. Håller med Lovematrix. skulle aldrig titta på den om detta är på riktigt.
https://www.youtube.com/watch?v=yRWJaT9kkF4
Citera
2018-04-16, 18:25
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochro
15 minuter in så finns det en beskrivning. Håller med Lovematrix. skulle aldrig titta på den om detta är på riktigt.
https://www.youtube.com/watch?v=yRWJaT9kkF4

Man skriver att Huma + Hillary våldtar barnet, plus skär av hennes ansikte och bär det över sina egna...

Må låta sjukt, men jag måste se det med egna ögon för att tro det, eller åtminstone att flera trovärdiga individer bekräftar. Det är bara för mycket för att köpa rakt av.

Spontant låter det som medveten disinfo för att vilseleda.
Citera
2018-04-16, 18:29
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Man skriver att Huma + Hillary våldtar barnet, plus skär av hennes ansikte och bär det över sina egna...

Må låta sjukt, men jag måste se det med egna ögon för att tro det, eller åtminstone att flera trovärdiga individer bekräftar. Det är bara för mycket för att köpa rakt av.
Som jag skrev, "om detta är på riktigt".
Citera
2018-04-16, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochro
Som jag skrev, "om detta är på riktigt".

Breadscrumps för att väcka folk var väl en liten del som skulle gå public bara av allt som finns.
Var det inte så det sas från första början att folk aldrig skulle KUNNA tro det är sant, så nu sitter (vi) här och har svårt o föreställa oss detta.
Verkar som hollowwod vet o gjort filmer med liknande stuff?
Citera
2018-04-16, 18:45
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
Breadscrumps för att väcka folk var väl en liten del som skulle gå public bara av allt som finns.
Var det inte så det sas från första början att folk aldrig skulle KUNNA tro det är sant, så nu sitter (vi) här och har svårt o föreställa oss detta.
Verkar som hollowwod vet o gjort filmer med liknande stuff?
Mm. Allt ska ju vara ute till veteransday den 11 nov i år. Så vi får väl se vart detta slutar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in