2018-04-15, 20:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochro
Som både Trump och Q har sagt. Fake News. Och det viktigaste är inte vad MSM skriver utan vad de inte skriver. Men som sagt, de förlorar kredibilitet för varje dag som går och till slut kommer de att förlora ansiktet helt om de inte lyckas få genom någon slags censur.
Jo, anden är redan ur flaskan. Avståndet mellan makten och folket är redan alldeles för stort att detta ska kunna genomföras med folkets godkännande i någon betydande utsträckning, som jag ser det.
Citera
2018-04-15, 22:12
Medlem
Den här intervjun uppfattar jag extremt intressant och något som jag inte hört förut. Här beskriver Eric Prince (black water) var man hittat information om att även Hillary Clinton åkte the lolita express och troligen är det härifrån de fått tag i bilder med. Det är alltså en diskussion om Anthony Weiner's laptop
https://www.youtube.com/watch?v=Xg1r3BAPVbo
Citera
2018-04-16, 07:30
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Ja, det måste man ju vara. Det jag kan säga säkert är hur jag vet hur vinklad och förljugen västs MSMedia är och framför allt Sveriges och efter att ha sett SVT-intervjun med RT:s chefredaktör, Margarita Simonyan, blev min övertygelse än starkare att det är värre i väst än i Ryssland.

Är det därför svensk nyhetsmedia skriker om att Storbritannien måste presentera bevis att det är Ryssland som ligger bakom förgiftningen?

För att de är falska...
Citera
2018-04-16, 08:00
Medlem
Eftersom Fox News är Trumps husorgan så måste väl Fox News få finnas kvar.
Kanske det är Fox News som är "Q"
Citera
2018-04-16, 08:55
Medlem
taucetis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Eftersom Fox News är Trumps husorgan så måste väl Fox News få finnas kvar.
Kanske det är Fox News som är "Q"
Kan man fortfarande påstå det idag då Fox och Tuckersson var dom enda som var öppet kritiska genemot Trumps attack på Syrien? Iallafall dom enda bland dom större medierna.

Så hur har det gått, har Q prickat in nåt korrekt den senaste månaden? Jag väntar ännu på att ngt riktigt stort ska inträffa som Q har förutspått.
Citera
2018-04-16, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tauceti
Kan man fortfarande påstå det idag då Fox och Tuckersson var dom enda som var öppet kritiska genemot Trumps attack på Syrien? Iallafall dom enda bland dom större medierna.

Så hur har det gått, har Q prickat in nåt korrekt den senaste månaden? Jag väntar ännu på att ngt riktigt stort ska inträffa som Q har förutspått.

Ja, det kanske är 4d-schack om inte det är 5d-schack.
Citera
2018-04-16, 09:09
Medlem
taucetis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Ja, det kanske är 4d-schack om inte det är 5d-schack.
Är du seriös nu?
Citera
2018-04-16, 09:28
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
När du förstår vad Q handlar om så har något stort inträffat. Precis som Q förutspådde.
Citera
2018-04-16, 09:40
Medlem
taucetis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochro
När du förstår vad Q handlar om så har något stort inträffat. Precis som Q förutspådde.
Jag förstår att många människor som innan inte visste ngt om Hilarys och Obamas, och massa andra politikers skitgöra nu har fått upp ögonen för hur korrupt det är bland politiken. Men, ni/han har påstått så mycket, och vissa saker kanske man kan tycka har stämt in på vad han har förutspått, fast så mycket har han haft fel om. Jag är inne i tråden och läser konstant, och vill dessutom tro på att det finns en kraft som ska sätta dit alla korrupta, mördare, och andra patrask till politiker, men jag är inte övertygad. Övertyga mig.

Mitt sista hopp låg på Trump, som lovade att dra sig ur Syrien och sluta kriga, men nu har han hoppat på samma skithög som Bush och Obama och alla andra skitstövlar befinner sig på. Så övertyga mig. -I want to believe - The truth is out there -
Citera
2018-04-16, 09:51
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Jag förstår att många människor som innan inte visste ngt om Hilarys och Obamas, och massa andra politikers skitgöra nu har fått upp ögonen för hur korrupt det är bland politiken. Men, ni/han har påstått så mycket, och vissa saker kanske man kan tycka har stämt in på vad han har förutspått, fast så mycket har han haft fel om. Jag är inne i tråden och läser konstant, och vill dessutom tro på att det finns en kraft som ska sätta dit alla korrupta, mördare, och andra patrask till politiker, men jag är inte övertygad. Övertyga mig.

Mitt sista hopp låg på Trump, som lovade att dra sig ur Syrien och sluta kriga, men nu har han hoppat på samma skithög som Bush och Obama och alla andra skitstövlar befinner sig på. Så övertyga mig. -I want to believe - The truth is out there -
Kanon. Initialt behöver man inte gå så mycket längre. Tänk tanken om trettio procent av Europas och Usa:s befolkning hade kommit dit där du är nu.
Redan där skulle ett skifte ske, för då är det så många som skulle kunna bojkotta de elementen som inte är till våran fördel och de skulle kämpa med näbbar och klor för att behålla den makten de har idag. Vilket de förvisso redan gör till viss grad.
Citera
2018-04-16, 09:55
Medlem
Citat:

6d schack, du förstår bara inte. Trump kan inte göra fel. Vi förstår bara inte. När du förstår håller du med. Annars har du inte förstått. Förvänta dig inte bättre svar än så.
Citera
2018-04-16, 10:54
Medlem
Citat:

Jag blev också lite besviken när Trump anföll Syrien. Men mycket tycker på att USA, Ryssland och Syrien alla var överens. Trump sprängde ISIS-nästen som jag förstod det. Därför Ryssland ej svarade. Därför syrier firar på gatorna. Därför PK-folk i USA var förbannade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in